Hop til indhold
Lange

Hvornår har du sidst knaldet?

Recommended Posts

I de her corona-tider er det godt nok hårdt at være single og uden mulighed for at knalde købe-piger. Er sgu så trængende.

Nå - tilbage til spørgsmålet: Hvor længe har du undværet sex? Mig selv - 83 dage. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er selv single. Direkte samleje med kvinde, er vel ca 1 år siden, dels pga corana og dels lidt hudproblemer jeg desværre har fået.

Men var da ude efterår 2020 og få thaimassage med hj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 37 minutter siden:

I de her corona-tider er det godt nok hårdt at være single og uden mulighed for at knalde købe-piger. Er sgu så trængende.

Nå - tilbage til spørgsmålet: Hvor længe har du undværet sex? Mig selv - 83 dage. :(

Jeg er ved at blive sindsyg, min børns mor som jeg selv om vi ikke bor sammen mere, hygget mig med engang i mellem, nu er hun blevet 51 år og er stadig en frækkert, men psykisk og mentalt er der sket et eller andet oveni hovedet på hende, når jeg på det sidste har lagt op til hende, så siger hun at hun syntes det er ulækkert og at hun ikke gider sådan noget mere. Siden vi gik fra hinanden i 2015 har vi stadig været sammen og hygget os sammen både familiær og seksuelt men de sidste 4-5 måneder har der været lukket. Jeg har siden 2015 ment at jeg havde ret til at jeg stadig kunne være aktiv seksuelt og har derfor benyttet mig at købe sex. Tænker bare hvad der sker for en kvinde der stadig er fræk og tiltalende men pludseligt ikke har lyst til sex mere? Jeg vil lige sige at jeg aldrig kunne drømme om at være hende utro da vi boede sammen, men personligt mener jeg at en vær mand har ret til seksuelt samvær enten med sin partner eller hos en prostitueret. Jeg er stadig seksuel aktiv. Men fuck hvor jeg savner samvær med en dejlig kvinde i disse Corona tider. Det er for mit vedkommende nok 2-3 måneder siden jeg besøgte en klinik.  

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er selv single og egentlig fint tilfreds med det. Det betyder dog også at kit sidste knald var før coronaen kom til landet. Jeg klarer den, men glæder mig godt nok til skrald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror godt, at pigerne kan forvente kø foran døren, når der er åbnes op igen. I forvejen er vinteren en hård årstid at komme igennem. Når man så ikke får samvær og sex med dejlige kvinder, så bliver det bare endnu sværere. Men forhåbentligt er der snart lidt lys for enden af tunnelen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, Lige nu:

Beklager, men det er ikke mange timer siden.. ^_^

/North 

Synes godt du kunne havet løjet lidt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Lange skrev, for 1 minut siden:

Synes godt du kunne havet løjet lidt. ;)

Jeg kan også lyve lidt.

Har ikke besøgt nogen-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Som single er der for tiden langt mellem højdepunkterne. Droppede brug af GPere i foråret, fik lidt kvindeligt samvær hen over sommeren, og har siden november været totalt afholdende. Glæder mig til genåbningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har da en forhåbning om at få lidt i aften -af lillemor det er jo lørdag... Ellers var det i tirsdags;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine problemer her er vist også luksusproblemer: Jeg var hos en pige der stadig tager stamgæster i går eftermiddags... og så en af de alt for sjældne gange med kæresten herhjemme her til morgen. Begge gange rigtig dejligt, på lidt forskellig måde.

Det skulle være en menneskeret.... men sådan virker det jo bare ikke når det indvolverer et andet menneske, der skal give meget af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...