Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. 1 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 5. Februar, 2021 Fordi alle har forskellig smag 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 5. Februar, 2021 Hvad er smuk? jeg har mange gange set et en rigtig sexet, lækker, “smuk” pige og tænkt at hende vil jeg gerne have sex med, MEN jeg har kun få gange set en SMUK pige og tænkt at hende vil jeg gerne vågne op sammen med i morgen. det er ikke altid øjet man skal se med Prøv at lytte til dit hjerte, du vil finde ud af at så er der lige pludselig mange som bliver meget smukke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 5. Februar, 2021 (edited) Peter o skrev, for 27 minutter siden: Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. Tænker du har lidt høje tanker om dig selv, fordi pigen måske ikke er gudesmuk, så kan hun jo være utrolig sød og snakke med, fordi hun ikke ligner en model i skærmen, derfor kan hun da godt have en lækker krop. Jeg personligt tager hellere en pige med en tæskelækker krop, end en pige der er total dullet op i skærmen. Har du tænkt over at det måske også virker modsat Redigeret 5. Februar, 2021 af klinikfuckers 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Februar, 2021 @Peter o= troll. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, for 24 minutter siden: Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. Nå jeg vil starte nede fra, jeg er selv så lidt køn, at selv de mindre kønne piger ikke lader sig score af mig ( hvilket er årsagen til jeg frekventere dette forum) Nu har jeg aldrig set pigerne i udlandet, kun i de der, hjælp de fattige reklamer.. Men men, for mig er udseendet altså ikke alt, der er noget der hedder kemi, noget der hedder indre glød og så har jeg fundet ud af, at selv de "mindre" smukke piger rent faktisk er ret så skønne at ha en hyrde stund med og de rent faktisk har så meget mellem ørene at man også kan have en samtale med dem mens man evt lader op til runde 2. Nå ja og så er der jo mulighed for at din smag i damer ikke er li alle andres. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 5. Februar, 2021 AalborgLook skrev, Lige nu: @Peter o= troll. Næ hæ det kan ikke passe, jeg tror han er en oprigtig søgende sjæl der her har set muligheden for, at se lyset og få svar på nogle af hans mange og store spørgsmål.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet 5. Februar, 2021 Din Emma skrev, for 6 minutter siden: Fordi alle har forskellig smag Ja endnu en gang smag er forskelligt, det er da fint vi ikke alle tænder på det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 Min pointe er man kan vel altid score i byen. Og vil man have en gp, som man betaler for, så ønsker man vil mere flødeskum på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, for 2 minutter siden: Min pointe er man kan vel altid score i byen. Og vil man have en gp, som man betaler for, så ønsker man vil mere flødeskum på. Pånær hvis man er latoseintolerant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, for 54 minutter siden: Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. Du har jo fuldstændig ret, de kønne er altid dem der giver den bedste givende sex. Nåårhhh nej, jeg glemte da at de blot skal kigges på. Har du tænkt på, at kønt afhænger af øjnene som ser. Jeg har mødt gudesmukke kvinder og mænd, som har deres personlighed imod dem. Når jeg har lært dem at kende forsvinder det der var gudesmukt. Omvendt har jeg mødt mennesker som jeg fandt frastødende i deres udseende, men da de åbnende munden, hvor både personlighed og intelligens kom i spil blev deres udseende ikke længere frastødende. Dit syn er efter min mening meget overfladisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 5. Februar, 2021 Hvem er dommer i hvem er smuk ? Nogle synes det er hinde den naturlig, andre synes det er dem med forstørre læber og kuglerunde hårde bryster, nogle vil de unge, nogle vi voksne osv. Det handler også om hvad sex ønsker i har, om pigen kan opfylde dem. En 22 år pige kan ikke have 15 år SM erfaring. Og om pigen er service mild. Hvad hjælper det hun er 22 år, model smuk og smider kunden ud når halve tiden er gået... Og jeg har oplevet de værte dommer er ham den klister i tøjet, fedte hår der skulle været klippet for 2 mdr siden, han køre øjne meget op og ned i hurtig fart og ser skuffet ud i døren, sagde nok grimt og tydligt han ikke have læst min annonce forinden da. Undskyld men derefter kom jeg til at, sige han skulle kikke på sig selv og gøre sig lærker for os. 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, 1 time siden: Tænker man kan da altid score en kvinde i byen Der har du svaret: Du er det dumme svin, mens de andre er gentlemen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 5. Februar, 2021 Smuk er jo mange ting -smag kan også være mange ting -Jeg vælger efter, hvad jeg tænder på -f.eks. store bryster -og tænder ikke på tatoveringer -har dog også være samme med nogle som var flad -så kunne de noget andet -hvis de er indstillet på at vi skal hygge os, og jeg skal forkæles, og havde god massage, sex og service i top -så betyder udseendet altså mindre... Men har prøvet flere virkelige "smukke" kvinder -hvor de ikke har leveret varen på den ene eller anden måde -og det har de også fået at vide uanset, hvor smukke de har været... For mig er respekt alt afgørende -vil/kan de ikke give mig det, jeg har betalt for/aftalt -Når jeg har betalt for det! Det er nogen der har en attitude af de kan tillade sig alt fordi de er så og så smukke -whatever -det finder jeg mig ikke i. Men det er jo altid et eller andet smukt ved en kvinde -der forstår, hvad en mand vil have -og hun gerne vil give ham netop det;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 Jeg har mødt få dejlige piger her. Og få. De vil gerne være anonyme. Men jeg ved jo aldrig om pigen gør det fordi det er mig, eller penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, Lige nu: Jeg har mødt få dejlige piger her. Og få. De vil gerne være anonyme. Men jeg ved jo aldrig om pigen gør det fordi det er mig, eller penge. Eller en kombination. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, for 27 minutter siden: Min pointe er man kan vel altid score i byen. Og vil man have en gp, som man betaler for, så ønsker man vil mere flødeskum på. Hvem afgøre om gp'er er smuk? Dig eller ham der skal være sammen med hende? Er en average Joe sammen med en billed skøn fotomodel, kan man nemt føle sig ilde til mode og have svært ved at præstere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 5. Februar, 2021 Vurderet ud fra indlæg/anmeldelser her på foraet så betyder udseendet overordentligt meget. Hvorfor faker gp’ ere med billederne? Det gør de vel fordi de ikke er særligt kønne. Der er ikke noget der er mere ophidsende end at besøge en gp og man bliver overrasket over hvor køn hun er og hvor smagfuldt hun er klædt. Den overraskelse har jeg været ude for et par gange. Og ja kvinder der ikke er så kønne kan da bestemt være et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 496 Skrevet 5. Februar, 2021 Besøgte en overgang en pige fra Litauen der kaldte sig Kolding Sabrina, hun var ikke verdens smukkeste pige, men holde kæft hvor har jeg har jeg dyrket en masse lækker sex med hende og fået nogle skønne blowjob af hendes frække mund, så fuck det at hun ikke var miss world, hun havde den mest fantastiske personlighed og en lækker krop så hun var smuk indvendig og lækker uden på. Det er sku fint med mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 Har da trods alt fået folk op med meninger. Vi betaler os til sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, for 1 minut siden: Vi betaler os til sex. Hold da helt kæft, du har ret! Det har jeg godt nok aldrig tænkt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, Lige nu: Har da trods alt fået folk op med meninger. Vi betaler os til sex. Og vil da hellere køre i en Ferrari end en skoda. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 5. Februar, 2021 Kim 0240 skrev, for 13 minutter siden: Besøgte en overgang en pige fra Litauen der kaldte sig Kolding Sabrina, hun var ikke verdens smukkeste pige, men holde kæft hvor har jeg har jeg dyrket en masse lækker sex med hende og fået nogle skønne blowjob af hendes frække mund, så fuck det at hun ikke var miss world, hun havde den mest fantastiske personlighed og en lækker krop så hun var smuk indvendig og lækker uden på. Det er sku fint med mig. Hun havde trods alt en lækker krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 5. Februar, 2021 På min rejse i verden har jeg mødt Ondslov. Og han tænkte, den pige er forelsket i mig. Men var hun. Eller var det bare penge. Og vil ikke tage alt fra. Men vær realistisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1614 Skrevet 5. Februar, 2021 Definér køn/smuk. Og er udseendet det eneste, der tæller, når du kontakter en GP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg