Guest Grydeskeen Skrevet 5. Februar, 2021 Jeg er en af dem som mener at man IKKE kan lægge anmeldelser op på nettet i øjeblikket, men når der bliver åbnet op, og det igen er muligt at leve normalt, hvor skal man så lægge sin anmeldelse/anmeldelser mm, hvis man nu har været ulydig og alligevel besøgt en pige i denne forbudte tid ? så for et stykke tid siden en som blev kritiseret for at lægge en “gamle” anmeldelse op, og det vil jeg gerne undgå at det sker, så skal den lægges i den gruppe/landsdel hvor den høre til, eller generelt gruppen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Februar, 2021 Nu vil jeg ikke betegne noget som er indenfor de sidste par måneder som gammelt. Jo, pigen har måske hoppet by, men oplevelsen er stadig aktuel - så meget har nok ikke ændret sig ved hendes væremåde i mellemtiden. Så jeg tænker bare det skal lægges i anmeldelser. Så må du lade være med at tage dig af hvis der er nogen som ikke kan tåle at anmeldelsen ikke er dugfrisk, der er sikkert stadig flere som vil sætte pris på at du anmelder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 5. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 8 minutter siden: Jeg er en af dem som mener at man IKKE kan lægge anmeldelser op på nettet i øjeblikket, men når der bliver åbnet op, og det igen er muligt at leve normalt, hvor skal man så lægge sin anmeldelse/anmeldelser mm, hvis man nu har været ulydig og alligevel besøgt en pige i denne forbudte tid ? så for et stykke tid siden en som blev kritiseret for at lægge en “gamle” anmeldelse op, og det vil jeg gerne undgå at det sker, så skal den lægges i den gruppe/landsdel hvor den høre til, eller generelt gruppen ? Hvor skal du ligge anmeldelser op nu, kan du ikke bare lade være med det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 5. Februar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Nu vil jeg ikke betegne noget som er indenfor de sidste par måneder som gammelt. Jo, pigen har måske hoppet by, men oplevelsen er stadig aktuel - så meget har nok ikke ændret sig ved hendes væremåde i mellemtiden. Så jeg tænker bare det skal lægges i anmeldelser. Så må du lade være med at tage dig af hvis der er nogen som ikke kan tåle at anmeldelsen ikke er dugfrisk, der er sikkert stadig flere som vil sætte pris på at du anmelder. han har jo netop besøgt en nu her i den forbudte tid . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Februar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 6 minutter siden: han har jo netop besøgt en nu her i den forbudte tid . Det havde jeg godt fanget. Har læst det sådan at han gerne vil lægge en anmeldelse op af dette besøg, når landet er åbnet igen, hvorfor anmeldelsen selvfølgelig ikke til den tid er af et helt nyligt besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 5. Februar, 2021 Kunne man ikke skrive, eks. For noget tid siden, besøgte jeg xxx. Eller jeg har besøgt xxx hun er nu rykket videre til en ny by, men min oplevelse den gang var.. For mig ville det ikke ændre ret meget om det var igår eller for 2 måneder siden, at pågældende pige var besøgt. Enten så var det en god oplevelse og så giver hun sandsynligvis stadig dem slags ellers så var det spild af tid og penge og så vil jeg ikke besøge hende Venligst Claesen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Februar, 2021 Når vi skriver anmeldelser, er det en god ide og skrive om det er for nylig, eller 2 måneder siden, eller et halv år siden. Det er der mange som glemmer. Jeg er godt klar over vi ikke skriver anmeldelser i øjeblikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2021 (edited) Grydeskeen skrev, for 4 timer siden: så for et stykke tid siden en som blev kritiseret for at lægge en “gamle” anmeldelse op, og det vil jeg gerne undgå at det sker, Det her er Eroguide. Lige meget hvor umage du gør dig, risikerer du at nogen kritiserer dig. Bare fordi nogen kritiserer, er det jo ikke sikkert mange er enige. Lev med det, selvom jeg synes det er fint at du spørger hvis du er i tvivl. Personligt har jeg den holdning, at det er mest relevant at skrive en anmeldelse, når pigen aktuelt er aktiv. Men andre synes sikkert det er fint at skrive den alligevel, så de er klar når hun er aktiv igen. Redigeret 5. Februar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 5. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 11 minutter siden: Det her er Eroguide. Lige meget hvor umage du gør dig, risikerer du at nogen kritiserer dig. Bare fordi nogen kritiserer, er det jo ikke sikkert mange er enige. Lev med det, selvom jeg synes det er fint at du spørger hvis du er i tvivl. Personligt har jeg den holdning, at det er mest relevant at skrive en anmeldelse, når pigen aktuelt er aktiv. Men andre synes sikkert det er fint at skrive den alligevel, så de er klar når hun er aktiv igen. Tak for dit råd. pigen er heller ikke aktiv lige nu, men genoptager sit arbejde når det bliver tilladt, og i samme ombæring vil jeg ligge min anmeldelser op af hende. jeg vil tage de gode råd med i min anmeldelse med hvornår besøgene blev fortaget, ca, og evt hvis stedet/landsdelen er ændret vil det også fremgå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg