Hop til indhold
Guest ParKbh

Pige til par på hotel ?

Recommended Posts

Guest ParKbh

Jeg en pige, der vil lege med min bifile 'veninde med fordele'.

Hun er medio 40 og elsker oral sex. Desværre er det lang tid siden at hun har leget med en pige. Sdst var da vi var i klub sammen, men det er jo ikke en mulighed pt.

Så nu vil jeg gerne prøve at overraske hende når i tager på hotel den 19.

Er her en Dansk talende GP (professionel eller amatør), der kunne være frisk på en trekant FFM med pigeleg ?

Hun skal være feminin og ikke for 'stor'.

Vi er begge to ikke-rygere, søde og nemme at tale med, og vil gøre alt for at du får en fornøjelig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at omformulere indlægget, så det kun er en af jer der skriver.

Først er det jeg, linjen hun.

Det gør det lidt svært at vide om det er en mand og en kvinder der søger eller om det er 2 kvinder der søger.

For nogen gør det en stor forskel når man skal være med til den type leg.

Bare et godt råd herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet
ParKbh skrev, for 3 timer siden:

Jeg en pige, der vil lege med min bifile 'veninde med fordele'.

Hun er medio 40 og elsker oral sex. Desværre er det lang tid siden at hun har leget med en pige. Sdst var da vi var i klub sammen, men det er jo ikke en mulighed pt.

Så nu vil jeg gerne prøve at overraske hende når i tager på hotel den 19.

Er her en Dansk talende GP (professionel eller amatør), der kunne være frisk på en trekant FFM med pigeleg ?

Hun skal være feminin og ikke for 'stor'.

Vi er begge to ikke-rygere, søde og nemme at tale med, og vil gøre alt for at du får en fornøjelig oplevelse.

Det lyder meget som mig og lige der hvor jeg leger bedst :P. I skal være velkommen til, at sende en besked :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ParKbh
puttgarden skrev, for 12 timer siden:

Prøv at omformulere indlægget, så det kun er en af jer der skriver.

Først er det jeg, linjen hun.

Det gør det lidt svært at vide om det er en mand og en kvinder der søger eller om det er 2 kvinder der søger.

For nogen gør det en stor forskel når man skal være med til den type leg.

Bare et godt råd herfra.

Du har fuldstændig ret, der gik ged i den med klip og klistre, ja hastværk er lastværk !

Der skulle stå:

Jeg har en 'veninde med fordele', som jeg gerne vil overraske næste gang vi har en date.

Hun savner pigesex og vi mødes næste gang fredag den 19/2 på et hotel i kbh.

Jeg takker lige pigerne for deres indlæg og tjekker Vica - men Jennifer ser nu også fristende ud :-)

Redigeret af ParKbh

Del dette indlæg

Link til indlæg
ParKbh skrev, for 5 timer siden:

Du har fuldstændig ret, der gik ged i den med klip og klistre, ja hastværk er lastværk !

Der skulle stå:

Jeg har en 'veninde med fordele', som jeg gerne vil overraske næste gang vi har en date.

Hun savner pigesex og vi mødes næste gang fredag den 19/2 på et hotel i kbh.

Jeg takker lige pigerne for deres indlæg og tjekker Vica - men Jennifer ser nu også fristende ud :-)

Godt med lidt bedre forståelse. Jeg tror vi alle kender det med at sætte tekst sammen og så ender det med at blive helt forkert.

Jennifer kan jeg kun anbefale, men nu ved jeg jo ikke hvordan hun er når hun er sammen med kvinder. Men sammen med mig var det helt fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...