limitless 1 Skrevet 4. Februar, 2021 Efter en længere tids pause fra glædespiger, var jeg den anden dag forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/289216 Vi aftalte tidspunkt og jeg kørte hen til området og da jeg ankom fik jeg hus nr på sms. Jeg banket på, hun låste døren op og bad mig komme ind. Hun tog imod mig i undertøj og vi fik ordnet betalingen hvorefter vi gik ovenpå, havde bestilt blow med slug til 500 kr. Jeg fik taget tøj af og hun spurgte om jeg ville stå eller ligge. Hun gik igang med blowet som var virkelig dejligt, mens jeg rørte ved hende silikone patter, det var tydeligt at hun nyder sit arbejde, fræk teknik hun havde og det resulteret i jeg kom rimlig hurtigt. Alt i alt sød kvinde, god at snakke med og dejligt blow, det eneste ærgelige var at jeg kom hurtigt så jeg ikke fik nydt det i længere tid, kommer gerne igen. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 4. Februar, 2021 Herre Jemini...endnu en gang, rost til skyerne fra en helt ny bruger med temmelig meget erfaring... 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 159 Skrevet 4. Februar, 2021 Han har været tilmeldt EG siden 2018. Så helt ny er han vist ikke 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 4. Februar, 2021 Thomsen skrev, for 16 minutter siden: Herre Jemini...endnu en gang, rost til skyerne fra en helt ny bruger med temmelig meget erfaring... stop nu det der . Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 4. Februar, 2021 Det var så femte nye tråd oprettet i løbet af de sidste 2 uger om Gbspermtøsen. Længere nede på siden findes en tråd om GBspermtøsen med over 40 kommentarer. Er det ikke snart nok? 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 4. Februar, 2021 limitless skrev, 1 time siden: Jeg fik taget tøj af og hun spurgte om jeg ville stå eller ligge. Hun gik igang med blowet som var virkelig dejligt, mens jeg rørte ved hende silikone patter, Var det fra stående eller liggende position du rørte? Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 4. Februar, 2021 Benjamin skrev, 1 time siden: Det var så femte nye tråd oprettet i løbet af de sidste 2 uger om Gbspermtøsen. Længere nede på siden findes en tråd om GBspermtøsen med over 40 kommentarer. Er det ikke snart nok? Hun skiller åbenbart vandene en del: Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 4. Februar, 2021 Duppen skrev, for 1 time siden: Han har været tilmeldt EG siden 2018. Så helt ny er han vist ikke Står listet som ny bruger, med 5 indlæg på bagen...troværdigheden er til at overse. Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 4. Februar, 2021 Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden: Hun skiller åbenbart vandene en del: Næeehh...de troværdige medlemmer giver negativ kritik, og de nye brugere giver positiv 1 Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 189 Skrevet 4. Februar, 2021 (edited) Thomsen skrev, for 1 minut siden: Står listet som ny bruger, med 5 indlæg på bagen...troværdigheden er til at overse. Du står som ny bruger indtil du har skrevet over 100 indlæg, som jeg husker det. Men det burde du jo som erfaren bruge vide. Redigeret 4. Februar, 2021 af puttgarden Del dette indlæg Link til indlæg