Hop til indhold

Recommended Posts

Brødre, 

Mens vi venter på at alle vores yndlings piger kommer tilbage vil jeg spørge jer hvem der har den strammeste mis. 

Ikke anal men skeden vel at mærke.  personligt mener jeg at Sexy Katja havde en meget stram mis eller også var jeg bare mega liderlig.  

/Butterflyman 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror nu mest det kommer an på hvornår på dagen man kommer og hvem der har været der før samme dag.

Har en fast , nogle gange er hun utrolig stram andre gange kan man næsten ikke mærke hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 6 timer siden:

For mig er den strammeste mis tilhørende den forhåndenværende sexdebut.dk model Vanessa. 

Er sammen med hende tit og overraskes igen og igen. Hun er en voksen kvinde men strammere end mange teenagere...

Nøj jeg er misundelig. Jeg har tit taget mig en god spiller til hendes videoer og fantaseret om hende :)

Den strammeste mis jeg har oplevet var ved en thai i Fredericia på et sted som vidst nok er lukket - desværre, for damn - det var godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig har den strammeste helt klart været en af de japanske piger, der på et tidspunkt kom på besøg i København. Akiko hed hun vist. Hun var så stram, at det var svært overhovedet at få den indenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
super skrev, den 8.2.2021 at 20:42:

@Blækspruttemanden

fuck Vanessa er så mega lækker er hun aktiv?

Hej.

Ja hun er aktiv.. du finder hende på Istedgade, og hun er desværre blevet misbruger. Hun er stadig petite, men jeg bryder mig desværre ikke om lugten fra hendes mis . Men ja, kan have været uheldig de par gange, jeg har været der

Redigeret af xazia
skulle skrive mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...