Hop til indhold
Dreamy

Sugardaters/SB

Recommended Posts

Hey derude! 

Jeg har haft profil på sugardaters men slettede efter opdatering fornyligt langt fra fungerede. 

Ved i om det fungerer lige så godt som tidligere nu eller har de ikke har rettet op på det?

Btw hvis i kender til en sød SB og vil dele info (med pigens accept naturligvis) så send gerne en PB :-)

God aften til jer alle derude og pas ekstra godt på hinanden i disse svære tider!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dreamy skrev, 1 time siden:

Hey derude! 

Jeg har haft profil på sugardaters men slettede efter opdatering fornyligt langt fra fungerede. 

Ved i om det fungerer lige så godt som tidligere nu eller har de ikke har rettet op på det?

Btw hvis i kender til en sød SB og vil dele info (med pigens accept naturligvis) så send gerne en PB :-)

God aften til jer alle derude og pas ekstra godt på hinanden i disse svære tider!

Der er masser af søde SB derinde , bare opret dig og kom igang ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Den grå skrev, for 3 timer siden:

Det fungerer stadig ret dårligt 

jeg syntes det fungerer som det skal, hvad er det som fungerer dårligt ?

Redigeret af StockingsFeeet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 43 minutter siden:

jeg synes godt om den nye platform, efter opstartsproblemerne er fikset

Jeg synes også at den fungerer rigtig godt, efter indkøringspoblemer er løst. Og den har gode svartider nu.

Jeg savner dog at man i sin indbakke kan se om en besked er læst - det kunne man før i tiden. Nu skal man ind på den enkelte besked for at se om den er læst.

Og så har den en sjov fejl: Der er altid en eller to piger, som altid står online: den sidste, eller de to sidste pige med "mørkegrøn" status, ligefør den skifter over til lysegrøn (betydende er ikke logget på, men har været der for nylig) - de er altid logget på. Men det er de bare ikke, de "hænger bare fast der". Hvilke(n) pige(r), der er tale om, afhænger af de individuelle søgekriterier.

Men denne sjove fejl får det til at se ud som om et par af pigerne er online 24/7, flere måneder i træk.

Jeg har meldt fejlen til supporten, men de afviser at der en fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Jeg savner dog at man i sin indbakke kan se om en besked er læst - det kunne man før i tiden. Nu skal man ind på den enkelte besked for at se om den er læst.

Jeg kan godt se om en besked er læst eller ulæst. Det står lige under beskeden for mit vedkommende.

På den enkelte besked, ja. Fik vist ikke læst dit indlæg ordentligt ... ;)

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal trykkes et vilkårligt antal gange for at komme væk fra sugardaters, og det tager en evighed at opdatere søgni gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden kører ikke helt så godt lige p.t. når jeg modtager besked, så popper der ikke noget op som siger jeg har et ulæst besked. Når jeg sender besked, står det at det blev sendt igår. 

Synes også at den der grønne prik som skal vise om en profil er online eller ikke, den har jeg mistanke om at den fungerer rigtig dårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...