Guest StockingsFeeet Skrevet 4. Februar, 2021 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Jeg mangler at få oplyst hvad GFE står for. Er der en der vil være flink. kærestesex/kæresteoplevelse ligesom du havde sex med din rigtige kæreste med tunge kys . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 4. Februar, 2021 StockingsFeeet skrev, 1 time siden: kærestesex/kæresteoplevelse ligesom du havde sex med din rigtige kæreste med tunge kys . Men folk har altså sex med deres kæreste på ... wait for it ... forskellige måder. Jeg mener, at hos en GP indebærer det som regel at gp'en er aktivt medvirkende og virker som en der selv er interesseret i det seksuelle - i modsætning til "søstjernen". Jeg har set flere reklamere med GFE, som ikke inkluderer tungekys eller måske endda slet ikke kys. Og indimellem har jeg da også selv sexet med en kæreste uden kys. Vær evt. også opmærksom på, at nogle gange betyder GFE "sex uden kondom". Det afsløres som regel af at "GFE" står som en separat tillæg. (Ikke at forveksle med "GFE pakke" der kan betyde at visse ekstraydelser er samlet - fx tungekys+superfransk). It's a jungle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 4. Februar, 2021 Jeg køber sex for at slippe for girlfriend-delen! Men måske har jeg generelt været uheldig på det område og fået en forkert opfattelse af, hvad det egentlig er?... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 131 Skrevet 4. Februar, 2021 ja PSE til mig tak Bliver dog nødt til at sige jeg engang besøgte Trine Tease, og det var godt nok en god GFE jeg fik der. Tak Trine Robert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 4. Februar, 2021 Ja Trine er et super besøg sød og lækker ingen tvivl om det er sgu nok lidt “kunde forelsket” i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 4. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 8 timer siden: Jeg mener, at hos en GP indebærer det som regel at gp'en er aktivt medvirkende og virker som en der selv er interesseret i det seksuelle Ahhh det er måske lige at stramme den. En GP kan altså sagtens være aktivt medvirkende og i den grad meget interesseret i det sexuelle, selvom der ikke er tale om GFE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 267 Skrevet 5. Februar, 2021 Hold nu op. E i GFE står for "experience". Det ved vi allesammen og behøver ikke diskutere. En GP er selvfølgelig ikke girl friend med os, men, hvis ellers kemien er til stede, en sød, respektfuld og dejlig partner, der giver os en skøn oplevelse i en såkaldt GFE. Vi giver hinanden en kombination af et teaterstykke og helt oprigtig respektfuldhed og omsorg. En sød GP får masser af komplimenter og oprigtig opmærksomhed fra mig - og jeg modtager heldigvis som regel det samme tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2021 The Dark Knight skrev, for 19 timer siden: Ahhh det er måske lige at stramme den. En GP kan altså sagtens være aktivt medvirkende og i den grad meget interesseret i det sexuelle, selvom der ikke er tale om GFE. Læs op på logisk slutning, du modsiger intet jeg har skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 5. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 11 minutter siden: Læs op på logisk slutning, du modsiger intet jeg har skrevet. Konstruktiv tone, alligevel Hvis en GP tilbyder GFE, vil jeg nok også forstå det, som at hun vil give illusionen af ekstra indlevelse (og måske overbærenhed, hvis dilleren ikke samarbejder...). Det afhænger lidt af pigen og stedet. GFE, hos mange af de udenlandske piger, siger desværre ofte mere om deres engagement, hvis man ikke tilvælger GFE... Heldigvis er jeg helt enig med Batmanden i, at de fleste giver en god oplevelse uden at kalde det GFE (og så er det i øvrigt sjældent det, jeg ønsker...). Det seksuelle og det kæresteagtige kan sagtens være to vidt forskellige ting, mener jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. Februar, 2021 Svendsenaalborg skrev, den 5.2.2021 at 19:49: Konstruktiv tone, alligevel Jeg har ikke stor tålmodighed med folk, der misforstår ting, der egentlig er ret åbenlyse og især ikke når de med deres misforståelse implicerer, at jeg skulle være idiot. Svendsenaalborg skrev, den 5.2.2021 at 19:49: Det seksuelle og det kæresteagtige kan sagtens være to vidt forskellige ting, mener jeg. Nu siger du bogstaveligt nok noget andet end du mener. Faktisk siger du noget indlysende, da der ikke ville være brug for "GFE", hvis der ikke fandtes sex som ikke var GFE. Det er lidt det med logikken igen, men fair nok - det er svært at tale om, netop fordi (som sagt) det er subjektivt hvad folk opfatter som "god sex" eller som "god GP-sex". Så når du siger "god oplevelse" så ved ingen andre end du selv, hvad du mener. Faktisk er der meget lidt i denne tråd der rigtig giver mening - hvilket stadig er min pointe. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 7. Februar, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 7 timer siden: Jeg har ikke stor tålmodighed med folk, der misforstår ting, der egentlig er ret åbenlyse og især ikke når de med deres misforståelse implicerer, at jeg skulle være idiot. Du vil jo misforståes og mestre selv disciplinen, at misforstå. Endvidere tolker, og lægger du ord i munden på os andre, så du kan få os til at fremstå uvidende, for at få dig selv til at fremstå som den bedrevidende. Ser det jo igen og igen i mange tråde. Jeg er faktisk på vippen til at synes, at du fremstår meget usympatisk! Din tolkning af mit tidligere svar til dig, må gå under katagorier fri fantasi. Du minder mig om, at jeg ikke skal skrive på debattråden og dels hyggetråden, da det efterhånden er spild af tid, og ofte ender i håbløse diskussioner og ligegyldigheder pga. personer som dig og mig, så tak for det og fortsat god weekend! Deltager ikke yderligere i denne tråd! Redigeret 7. Februar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 7. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 8 timer siden: Jeg har ikke stor tålmodighed med folk, der misforstår ting, der egentlig er ret åbenlyse og især ikke når de med deres misforståelse implicerer, at jeg skulle være idiot. Nu siger du bogstaveligt nok noget andet end du mener. Faktisk siger du noget indlysende, da der ikke ville være brug for "GFE", hvis der ikke fandtes sex som ikke var GFE. Det er lidt det med logikken igen, men fair nok - det er svært at tale om, netop fordi (som sagt) det er subjektivt hvad folk opfatter som "god sex" eller som "god GP-sex". Så når du siger "god oplevelse" så ved ingen andre end du selv, hvad du mener. Faktisk er der meget lidt i denne tråd der rigtig giver mening - hvilket stadig er min pointe. Du er en meget klog mand, og du kan simpelthen køre mig og andre rundt i manegen med dine spidsfindige logiske slutninger. Jeg bøjer mig i støvet. Advarsels tålmodighed har, med rette, næppe rakt til mere end de første linjer af dette indlæg, så resten er rettet til jer andre stakler, som måtte lægge jer ud med denne den logiske slutnings mester: pas på! Jeres selvtillid og tro på egne overbevisninger vil helt uden tvivl lide afgørende knæk. Jeg foretrækker fremadrettet at leve uoplyst og i bevidst uvidenhed fremfor igen at blive pryglet verbalt af dette retoriske orakel, som beærer denne side med sin tilstedeværelse under det, i øvrigt passende, navn “Advarsel”. Lad navnet alene være, ja, en advarsel; selv om det nu virker fornærmende at bruge dette ord i andet end royalt flertal... Jeg håber i øvrigt, han får noget sex (evt med en sød pige, som kan give en god GFE); jeg tror, han trænger... God weekend alle andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. Februar, 2021 (edited) Jeg tænker om GFE : GFE er noget med ømhed, øjenkontakt, forståelse, holden i hånd, pillowtalk, kys på munden, omfavnelse, omsorg, ægte interesse i den anden person, samtale eller smslltalk. Hvilket faktisk er en hel naturlig del af mine seancer. Så i mine øje kan man sagtens få GFE uden traditionel sex. Selv ser jeg alle mine seancer som GFE. Ville slet ikke kunne holde ud hvis der ikke var ovenstående elementer med. Hvilket bare viser at GFE kan udleves på forskellig vis, alt efter hvordan man anskuer det Redigeret 7. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Februar, 2021 Er Bdsm ikke dybest set GFE? Er det ikke sådan at Dominaen har den dybeste respekt og empati for slaven. Som lader sig underkaste og ydmyge for hendes skyld. Og gør sit bedste for at ligge under for alle hendes påfund og luner?? Blot mine søndags tanker Undskyld for afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. Februar, 2021 Misjo1 skrev, 1 time siden: Er Bdsm ikke dybest set GFE? Er det ikke sådan at Dominaen har den dybeste respekt og empati for slaven. Som lader sig underkaste og ydmyge for hendes skyld. Og gør sit bedste for at ligge under for alle hendes påfund og luner?? Blot mine søndags tanker Undskyld for afsporing Jo. Bdsm er ( i mine øjne) GFE. For bdsm går ind under huden og ind i sjælen. Og påvirker på et plan man ikke tror muligt Men pas på at tråden ikke afspores. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9930 Skrevet 7. Februar, 2021 Misjo1 skrev, for 1 time siden: Er Bdsm ikke dybest set GFE? Er det ikke sådan at Dominaen har den dybeste respekt og empati for slaven. Som lader sig underkaste og ydmyge for hendes skyld. Og gør sit bedste for at ligge under for alle hendes påfund og luner?? Blot mine søndags tanker Undskyld for afsporing Mit praktiske erfaringsgrundlag kan være spinkelt, men jeg synes det er to noget forskellige former for empati. Jeg er dog vild med at føle begge dele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. Februar, 2021 Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Mit praktiske erfaringsgrundlag kan være spinkelt, men jeg synes det er to noget forskellige former for empati. Jeg er dog vild med at føle begge dele. Ikke nødvendigvis. Men igen. Alle er forskellige og har forskellig tilgang til GFE og forskellig opfattelse af det. Måske er det nemmere at debattere hvad GFE IKKE er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg