JessePikman 2 Skrevet 2. Februar, 2021 Hej alle sammen. Jeg er ny i alt det her med at besøge gp. Jeg oplever at 85 % af de gange jeg skriver en sms til en gp og spørger om jeg kan besøge hende, så får jeg ikke noget svar. Er det normalt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 2. Februar, 2021 Må jeg spørger hvad du skriver i en sådan sms? Og skriver du en dag hun er “på arbejde”? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 71 Skrevet 2. Februar, 2021 Jeg oplever det i form af, at de vil sende adressen, og det sker så ikke, selv om de siger de har gjort det, når jeg ringer tilbage. Jeg tror der er et eller andet problem med det Lebara-abonnement de fleste af dem har. Det er RØVIRRITERENDE! Jeg prøver at lokke dem til at stave adressen for mig i stedet, men det er sgu heller ikke altid ligetil Jeg har endnu ikke fundet en fornuftig løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JessePikman 2 Skrevet 2. Februar, 2021 Din Emma skrev, for 4 minutter siden: Må jeg spørger hvad du skriver i en sådan sms? Og skriver du en dag hun er “på arbejde”? Plejer bare at skrive noget i stil med: Hi, Is it possible to make an appointment with you today ? Eller Hi can i visit you today - 30 min ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JessePikman 2 Skrevet 2. Februar, 2021 Ishoej skrev, for 7 minutter siden: Jeg oplever det i form af, at de vil sende adressen, og det sker så ikke, selv om de siger de har gjort det, når jeg ringer tilbage. Jeg tror der er et eller andet problem med det Lebara-abonnement de fleste af dem har. Det er RØVIRRITERENDE! Jeg prøver at lokke dem til at stave adressen for mig i stedet, men det er sgu heller ikke altid ligetil Jeg har endnu ikke fundet en fornuftig løsning. Ja det er da godt nok irriterende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 2. Februar, 2021 De bedste beskeder en gp kan få ser nogenlunde sådan her ud: Hej X. Har du tid idag kl ca xx:xx til *indsæt ydelse* i x minutter? mvh Y Nemt og kræver ikke en længere snak frem og tilbage om tid, ydelse, klokkeslæt osv osv ofte hvis der er gang i telefonen bliver de mere “simple” beskeder som: hej og har du tid ignoreret. Primært fordi de ikke virker særlig seriøse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5249 Skrevet 2. Februar, 2021 JessePikman skrev, for 57 minutter siden: Plejer bare at skrive noget i stil med: Hi, Is it possible to make an appointment with you today ? Eller Hi can i visit you today - 30 min ? Velkommen til, @JessePikman. Som jeg ser det, er din henvendelse alt for generel, og pigen vil måske føle, at der skal gå en del sms’er frem og tilbage, før en aftale er i hus. Jeg foreslår noget i stil med følgende: “Hej Amanda, jeg vil gerne besøge dig til en 60min aftale. Kan det lade sig gøre i dag kl. 17.00? Svar gerne senest kl. 12.00. Vh Jesse” 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 3. Februar, 2021 Din Emma skrev, for 7 timer siden: De bedste beskeder en gp kan få ser nogenlunde sådan her ud: Hej X. Har du tid idag kl ca xx:xx til *indsæt ydelse* i x minutter? mvh Y Nemt og kræver ikke en længere snak frem og tilbage om tid, ydelse, klokkeslæt osv osv ofte hvis der er gang i telefonen bliver de mere “simple” beskeder som: hej og har du tid ignoreret. Primært fordi de ikke virker særlig seriøse. Har intet med det at gøre, grunden til de ikke svarer pt, er at 90 procent er bange for det er politiet, forståligt nok. Normalt skriver jeg kun , Hi are u open today ? og får altid svar retur . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 3 timer siden: Har intet med det at gøre, grunden til de ikke svarer pt, er at 90 procent er bange for det er politiet, forståligt nok. Normalt skriver jeg kun , Hi are u open today ? og får altid svar retur . Men bare fordi du få svar tilbage betyder jo ikke at det er en god sms at sende af sted.. Jeg vil 1000 gange hellere modtage den sms som Emma beskriver længere oppe fordi det netop er nemt og lige til.. Man skal ikke skrive frem og tilbage.. Så til ts.. Prøv at skrive som Emma siger er sikker på det nok skal gøre det hele nemmere.. Redigeret 3. Februar, 2021 af JenniferRomantica 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 3. Februar, 2021 Der kan være mange grunde til at der ikke bliver svaret. Skriver du kun til danske eller udlændingere? Hvis du spørger på den måde til danske piger, er der ikke så mange der svare tilbage. Fordi man tænker at du ikke taler dansk, så der kan godt komme lidt "fordomme". Hvis du skriver sådan til udlændinger ville din henvendelse sikkert drukne i beskeder, da jeg tror de modtager en del flere beskeder end danske piger. Hvis det var hos mig ville jeg kun svare tilbage hvis jeg ved at du har læst min annonce. Så hvis du skriver " Hi are u open today ?" Ville jeg ikke svare da der ville stå i min annonce om jeg havde åben eller ej. Og hvis du spørger om det har du jo ikke læst annoncen. hvis du skriver "Hi, Is it possible to make an appointment with you today ? Eller Hi can i visit you today - 30 min ? " Ville jeg heller ikke svare tilbage for: 1) du skriver på engelsk, så jeg vil gå udfra at du er engelsk talende og mit engelsk er ikke så godt, så jeg vil være i tvivl om vi vil kunne forstå hianden 100 procent, hvilket jeg syns er vigtigt når man skal lege sammen:) 2) hvis jeg har åben ja så ville det være muligt at lave en aftale, men jeg ville stadig ikke svare, da der ikke er noget konkret i den besked. Som Emma skriver, så vil jeg have en besked hvor der står " hej jeg vil gerne bestille eks 2 timer med dig i dag kl **** til en omgrang gfe ( evt mere beskrivelse af hvad du ønsker) Så ville jeg svare tilbage:) Da der er mange henvendelser til gp'erne er det rarest for de fleste at de ved hvad du præcis ønsker, og hvilken tidspunkt/dag det skal være. For så kan man bedre planlægge det:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 3. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Men bare fordi du få svar tilbage betyder jo ikke at det er en god sms at sende af sted.. Jeg vil 1000 gange hellere modtage den sms som Emma beskriver længere oppe fordi det netop er nemt og lige til.. Man skal ikke skrive frem og tilbage.. Så til ts.. Prøv at skrive som Emma siger er sikker på det nok skal gøre det hele nemmere.. Nu er jeg egentlig ligeglad med hvilken sms du ønsker at modtage, læs hva jeg skriver i stedet . De fleste piger svarer ikke på sms pt af frygt for det er politiet og det er fuld forståligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5249 Skrevet 3. Februar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 22 minutter siden: Nu er jeg egentlig ligeglad med hvilken sms du ønsker at modtage Tjah, hvis du ikke har brug for input fra andre, så fred være med det. Men derfor kan man jo godt holde en sober tone. Trådstarter efterspørger jo netop input på det her område, fordi hans erfaringer ikke er de samme som dine. Og det er jo fint, at de lyserøde byder ind, det er vel trods alt en fordel at vide, hvad de foretrækker at svare på. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, 1 time siden: Nu er jeg egentlig ligeglad med hvilken sms du ønsker at modtage, læs hva jeg skriver i stedet . De fleste piger svarer ikke på sms pt af frygt for det er politiet og det er fuld forståligt. Hvis folk ikke svarer på SMS så forstår jeg slet ikke hvordan de arbejder.. Nu kender jeg vist nok lidt flere piger end dig sådan privat og har bestemt ikke hørt noget om frygt for politiet.. Hvis det skulle være så tror jeg også at betjentene hellere ringer da det giver et mere præcist billed og da det så ikke frister folk til at lige holde åbent for dem.. De må jo heller ikke friste svage sjæle som der står i lovgivningen.. En af grundene til at man kan få en bøde for at lade sin bil står med nøglerne i sin egen indkørsel.. Redigeret 3. Februar, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 438 Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) De fleste glædespiger som arbejder her under corona-lockdown er enorm bange for politiet. de fleste svarer/tag imod kun kendte/faste kunder. Dit forespørgelse skal være så specifikt at de ikke tvivler på at du ikke er en pansersvin. Men stadig vil de fleste GPer pt. kun betjene deres faste kunder. Dette er nok en af de værste ulemper ved corona pandemien Redigeret 3. Februar, 2021 af FORTE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) JessePikman skrev, for 18 timer siden: Hej alle sammen. Jeg er ny i alt det her med at besøge gp. Jeg oplever at 85 % af de gange jeg skriver en sms til en gp og spørger om jeg kan besøge hende, så får jeg ikke noget svar. Er det normalt ? Har Gp´erne problemer med at modtage din(e) sms(´er) pga deres Taletidskort udbyder: Lycamobile, Lebara så få dem til at bruge WhatsApp(kræver selvfølgelig at du også har installeret app´en) så burde du få hul igennem. Redigeret 3. Februar, 2021 af S&W500S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 3. Februar, 2021 Melody skrev, for 9 timer siden: Der kan være mange grunde til at der ikke bliver svaret. Skriver du kun til danske eller udlændingere? Hvis du spørger på den måde til danske piger, er der ikke så mange der svare tilbage. Fordi man tænker at du ikke taler dansk, så der kan godt komme lidt "fordomme". Hvis du skriver sådan til udlændinger ville din henvendelse sikkert drukne i beskeder, da jeg tror de modtager en del flere beskeder end danske piger. Hvis det var hos mig ville jeg kun svare tilbage hvis jeg ved at du har læst min annonce. Så hvis du skriver " Hi are u open today ?" Ville jeg ikke svare da der ville stå i min annonce om jeg havde åben eller ej. Og hvis du spørger om det har du jo ikke læst annoncen. hvis du skriver "Hi, Is it possible to make an appointment with you today ? Eller Hi can i visit you today - 30 min ? " Ville jeg heller ikke svare tilbage for: 1) du skriver på engelsk, så jeg vil gå udfra at du er engelsk talende og mit engelsk er ikke så godt, så jeg vil være i tvivl om vi vil kunne forstå hianden 100 procent, hvilket jeg syns er vigtigt når man skal lege sammen:) 2) hvis jeg har åben ja så ville det være muligt at lave en aftale, men jeg ville stadig ikke svare, da der ikke er noget konkret i den besked. Som Emma skriver, så vil jeg have en besked hvor der står " hej jeg vil gerne bestille eks 2 timer med dig i dag kl **** til en omgrang gfe ( evt mere beskrivelse af hvad du ønsker) Så ville jeg svare tilbage:) Da der er mange henvendelser til gp'erne er det rarest for de fleste at de ved hvad du præcis ønsker, og hvilken tidspunkt/dag det skal være. For så kan man bedre planlægge det:) Hej Melody Undskyld jeg har aldrig læst en annonce fra dig og troede faktisk du var stoppet (det har du tidligere fortalt mig) Men såfremt du genoptager arbejdet hvilket dit svar ovenfor kunne misfortåes som du havde, så vil jeg gerne bestille tid til 2 timers gfe med dig. Du skriver bare tid og sted i en pm til mig og jeg dukker op med et stort smil på læberne, en negativ corona test og en positiv tilgang til oplevelsen. Er det en henvendelse du ville svare på? kh NN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JessePikman 2 Skrevet 3. Februar, 2021 Mange tak for alle de gode svar. Det er en stor hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 3. Februar, 2021 Man er altså nødt at vide noget om kommunikation med kvinder. Jeg tænker at man skal hidse dem op lidt, gøre dem nysgerrige på hvem den frække fyr kan være som skriver. F.eks: "Hi Baby ..." och så en lille smiley på det. Nogen gang svarer hun "Hi?" Mig: "You hot?" Jeg har også teaset dem lidt på dansk: "Hej frække, er du frisk?" En gang svarede hun: "På hvad?" Mig: "Til alt hvad du lyster frække." Jeg har også lokket dem nogle gange med at sende billeder på min flotte pik. Sidste gang gjorde jeg det genialt simpelt: "Address?" Og det blev umiddelbar gevinst. "You want to come?" Mig: "Yes yes I want to come and fuck all your holes until you scream for more. 500 kr. Address?" Og så sendte jeg et billede på en megastor pik jeg fundet på internettet. Der er ikke blevet hul igennem endnu, men det kommer, det er jeg sikker på. Alt hander om kommunikation. 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 3. Februar, 2021 Anonym bruger skrev, for 4 timer siden: Hej Melody Undskyld jeg har aldrig læst en annonce fra dig og troede faktisk du var stoppet (det har du tidligere fortalt mig) Men såfremt du genoptager arbejdet hvilket dit svar ovenfor kunne misfortåes som du havde, så vil jeg gerne bestille tid til 2 timers gfe med dig. Du skriver bare tid og sted i en pm til mig og jeg dukker op med et stort smil på læberne, en negativ corona test og en positiv tilgang til oplevelsen. Er det en henvendelse du ville svare på? kh NN Nej dog ikke jeg svarede bare på hvad jeg ville gøre hvis jeg stadig var aktiv Hvordan jeg gjorde det før;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 3. Februar, 2021 Bananas skrev, for 3 timer siden: Man er altså nødt at vide noget om kommunikation med kvinder. Jeg tænker at man skal hidse dem op lidt, gøre dem nysgerrige på hvem den frække fyr kan være som skriver. F.eks: "Hi Baby ..." och så en lille smiley på det. Nogen gang svarer hun "Hi?" Mig: "You hot?" Jeg har også teaset dem lidt på dansk: "Hej frække, er du frisk?" En gang svarede hun: "På hvad?" Mig: "Til alt hvad du lyster frække." Jeg har også lokket dem nogle gange med at sende billeder på min flotte pik. Sidste gang gjorde jeg det genialt simpelt: "Address?" Og det blev umiddelbar gevinst. "You want to come?" Mig: "Yes yes I want to come and fuck all your holes until you scream for more. 500 kr. Address?" Og så sendte jeg et billede på en megastor pik jeg fundet på internettet. Der er ikke blevet hul igennem endnu, men det kommer, det er jeg sikker på. Alt hander om kommunikation. Faneme en af de sjoveste kommentarer jeg nogensinde har set herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FortniteSlayer 8 Skrevet 4. Februar, 2021 Lige pt pga taberne fra politiet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 4. Februar, 2021 (edited) FortniteSlayer skrev, for 1 time siden: Lige pt pga taberne fra politiet Hvorfor er de nogle tabere? De passer vel blot deres arbejde. Hvad er du så? En kæmpe idiot måske, eller er det at stramme den lidt! Og så alligevel ikke, for du fortjener at få lidt tilbage af samme skuffe, selvom jeg ikke er meget for at gå ned på dit lave niveau. Redigeret 4. Februar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 4. Februar, 2021 The Dark Knight skrev, for 5 minutter siden: ... selvom jeg ikke er meget for at gå ned på dit lave niveau. Nej, bedre då at gå endnu lavere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 4. Februar, 2021 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Nej, bedre då at gå endnu lavere... Umuligt at gå lavere end en, der kalder politiet for tabere. Jeg kan slet ikke have det. Det er så dumt, som det næsten kan blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 5. Februar, 2021 Bananas skrev, for 6 timer siden: Nej, bedre då at gå endnu lavere... At kalde politoet for tabere, er absolut det laveste niveau man kan komme, så dumsmart en bemærkning at lukke ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg