Hop til indhold

Det nok dårligste i Midtjylland...

Featured Replies

Skrevet

Var forbi her:

❤️Sexy blondine Sonja❤️My pictures are 100% real️I work privat and diskret ️ - Annoncelight

Sådan set en flot pige med kæmpe bryster - men hun er loge fra hun har fået pengene total og andeles uinteresseret i at give en en god oplevelse - hun vil bare have en ud af døren hurtigst muligt.

Spiller og sutter så hårdt det er ubehageligt - og når man siger det til hende beder hun en komme i en fart.

Bliv væk...

Skrevet
silkeborg6 skrev, for 21 minutter siden:

Var forbi her:

❤️Sexy blondine Sonja❤️My pictures are 100% real️I work privat and diskret ️ - Annoncelight

Sådan set en flot pige med kæmpe bryster - men hun er loge fra hun har fået pengene total og andeles uinteresseret i at give en en god oplevelse - hun vil bare have en ud af døren hurtigst muligt.

Spiller og sutter så hårdt det er ubehageligt - og når man siger det til hende beder hun en komme i en fart.

Bliv væk...

Hun er anmeldt flere gange og alle har draget samme konklusion som dig... :wacko:

Skrevet

Jeg har nu haft et par udmærkede besøg hos hende, men kan godt genkende at engagementet kunne være bedre. Er det stadig Engesvang at det foregår?

Skrevet
silkeborg6 skrev, for 48 minutter siden:

Var forbi 

Bliv væk...

100% enig med dig, spild af penge og tid at besøge hende.

Skrevet

Skulle have læst de andre anmeldelser først :-)

Skrevet

Hun har været i Aalborg af flere gange samt i vrå. Jeg genkender det samme som jer andre. Lækre store naturlige patter. 

Besøgte hende da hun lige var landet i dk. Der var hun flot slank, med de samme store patter. Ca 1,5 år efter, besøgte jeg hende igen. Nogle flere kg var der kommet på, og lige så kedelig som første gang jeg besøgte hende. Så kommer heller ikke hos hende igen. 

Skrevet

Enig - kanon patter - resten er så total og andeles håbløst...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.