Hop til indhold
Hornybiker

Sophie Funder

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/258080

jeg prøvede et besøg hos Sophie engang i november. Og jeg må være helt ærlig. Jeg har prøvet en del rundt i det Jydske. Og Sophie er helt sikkert en favorit. Hun er simpelthen så sød når hun tager imod. Lidt genert smilende hele tiden. Og hun giver sig god tid og hun er god til det hele. Hun har dejlige former. En dejlig stor men fast røv og dejlige tunge bryster. Og hun rider en som man bliver overbevist om hun nyder det og bagefter er der god tid til at sludre lidt hvis man vil det. Nu synes i måske det er lidt mærkeligt at jeg først skriver en anmeldelse nu 3 måneder efter. Men jeg er omhyggelig. Så kan også godt indrømme jeg har besøgt hende 4-5 gange siden første gang. Men fem store stjerner herfra

https://annoncelight.dk/showad/258080

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterLux skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver at hun er 29 år, stemmer det overens med din vurdering af hendes alder? 

Hvis du lægger 6 år til de 29 så er du på rette spor, men hun holder sig nu godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 18 minutter siden:

I am not SO old :D it‘s not fair

35 is not Old B) it’s just a matter of perception, besides I ended with a compliment.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 6 minutter siden:

35 is not Old B) it’s just a matter of perception, besides I ended with a compliment.

I know, it’s not old yet,  just me is not 35 yo yet :D

thank you for compliment! <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Sophie mange gange i Aalborg. En af de sødeste piger her i området. Og hun skriver hun er 29 nu, det er ikke helt ved siden af vil jeg vurdere. De sidste par år har hun dog fået et lidt større bagparti end hun havde i starten jeg kom hos hende. Men det kan jeg nu godt leve med. Største problem er at jeg ikke er god til engelsk. Og hun ikke åbner butikken før kl 10 så det kræver lidt planlægning fra min side. Men kommer hos hende så tit som jeg har mulighed for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensenulsted skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har besøgt Sophie mange gange i Aalborg. En af de sødeste piger her i området. Og hun skriver hun er 29 nu, det er ikke helt ved siden af vil jeg vurdere. De sidste par år har hun dog fået et lidt større bagparti end hun havde i starten jeg kom hos hende. Men det kan jeg nu godt leve med. Største problem er at jeg ikke er god til engelsk. Og hun ikke åbner butikken før kl 10 så det kræver lidt planlægning fra min side. Men kommer hos hende så tit som jeg har mulighed for.

Thank you honey :wub: and you are always welcome when I be back!

yes, since start of 2020 lockdown was not too active year and not much to do due restrictions and all situation (I never been home so much doing nothing :D), but now I am using my time right way and getting back to shape and really hope we are all get back on track this year yet! 
Kisses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 4 timer siden:

Thank you honey :wub: and you are always welcome when I be back!

yes, since start of 2020 lockdown was not too active year and not much to do due restrictions and all situation (I never been home so much doing nothing :D), but now I am using my time right way and getting back to shape and really hope we are all get back on track this year yet! 
Kisses

Back on track this year !!! Oh no! 

I'm counting weeks ! Our Danish prime minister set a hard milestone around Easter time. 

Many of us haven't had much to spend our disposable Danish dollars on for months, saving it for sunnier and funnier days. 

Sweet @Sweet Sophie, be prepared for lot's of love and action this year :-) 

On behalf of all men in Aalborg: Hope to seeing you soon
autobahn. 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 6 timer siden:

Back on track this year !!! Oh no! 

I'm counting weeks ! Our Danish prime minister set a hard milestone around Easter time. 

Many of us haven't had much to spend our disposable Danish dollars on for months, saving it for sunnier and funnier days. 

Sweet @Sweet Sophie, be prepared for lot's of love and action this year :-) 

On behalf of all men in Aalborg: Hope to seeing you soon
autobahn. 

Yes, Sir! :)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...