Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 Ingen hemmelighed at jeg også nyder leg som lugter lidt af sm, eller rettere sagt med mig som tøs. Leder efter inspiration og nye ideer og faldt over denne side https://www.sadistenstoolbox.dk/blog/guide/28-sadistens-guide-til-hjemmelavet-bdsm-udstyr.html Der er beskrivelse af forskellige lege, forklaringer, og forslag til forskellige redskaber som normalt er i ens hjem som kan bringes ind i legen. Jeg synes siden er brugbar. Andre med samme lyster, som vil dele sider med inspiration. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 2. Februar, 2021 Det var da en udemærket side......nyder selv at lege i det fantastiske sm univers. Er glad “ amatør master” der også søger inspiration, så jeg følger lidt med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lei-BDSM 12 Skrevet 2. Februar, 2021 Det er mig der har skrevet de guides der er på den side. det meste er skrevet ud fra egen erfaring. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9623 Skrevet 2. Februar, 2021 Super inspirerende guide. Jeg er da varm tilhænger af improviseret S/M udstyr. Hvis jeg skulle tilføje noget til den omfattende liste skulle det måske være et lille plastic skohorn til at holde en mund åben med eller strips og træningselastikker til fiksering. Mht. fluesmækker skal man nok finde en der ikke har en hård samling imellem hovede og skaft. Der lægges op til leg med skammekrog, og jeg tænker at vask af munden med vand og sæbe kunne være lidt i samme kategori (ved ikke lige hvor grimt du taler normalt). Ideen med spisebordet hvor slavens krop kunne bruges til at anrette på, synes jeg godt kunne køre skridtet videre hvor "stegen" skal opbindes, smøres, krydres og have et æble i munden. https://motherless.com/term/images/turkey?term=turkey&type=all&range=0&size=0&sort=date Der blev også nævnt de ret stramme papirklemmer, som jeg har set anvendt i et par scener fra Elitepain. Jeg kunne ikke lige finde det pågældende klip, men der findes en del "gameshows" hvor de medvirkende skal vælge straffe ved at trække nedskrevede forslag. Selve den ide kunne nok videreføres selvom nogen af de ting de leger med måske er for hårde. https://www.xvideos.com/video32230623/elitepain_-_the_gameshow_competition Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 2. Februar, 2021 Min, måske ikke voldsomme, erfaring er at man kommer rigtig langt med relativt små midler.........jeg leger med reb, blindfold, klemmer og gag. Dette krydres med et godt massageapperat, lidt god olie og en flad hånd der er ikke noget bedre end at få en tøs kørt helt op i det “ røde felt” gang på gang før hun må komme ........ Det gøres ligeså godt hjemme i stuen, på hotel værelse som i et veludstyret SM rum. Det er jo lidt efter hvad man har lyster til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2770 Skrevet 2. Februar, 2021 Besøgte en domina for en del år siden, hun hentede brændenælder udenfor,fik dem placeret op ad en væg, også skubbede/trykkede hun sine slaver ind imod dem med blindfold på. Et af de fantasifulde tricks, jeg prøvede der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 sweetstone skrev, for 7 minutter siden: Besøgte en domina for en del år siden, hun hentede brændenælder udenfor,fik dem placeret op ad en væg, også skubbede/trykkede hun sine slaver ind imod dem med blindfold på. Et af de fantasifulde tricks, jeg prøvede der. Jeg har pisket en mand på baller, boller og pik med brændenælder, det var effektivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1048 Skrevet 2. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Jeg har pisket en mand på baller, boller og pik med brændenælder, det var effektivt. Hov! modsiger det ikke dit første indlæg i denne tråd? men det er effektive har prøvet det nogle gange, altså være den modtagende part Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 SpankingSub skrev, for 7 minutter siden: Hov! modsiger det ikke dit første indlæg i denne tråd? men det er effektive har prøvet det nogle gange, altså være den modtagende part Hvordan modsiger mit første indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9623 Skrevet 2. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 23 minutter siden: Jeg har pisket en mand på baller, boller og pik med brændenælder, det var effektivt. Hvis brændenælder er ok kunne frisk chili måske være en mulighed. Smerten er muligvis mere intens (hvis man vælger de virkeligt stærke), men man kommer ikke fysisk til skade da det aktive stof i chili bare snyder nerverne til at tro at der er noget der brænder. Smerten kan også nemt fjernes med mælk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: Hvis brændenælder er ok kunne frisk chili måske være en mulighed. Smerten er muligvis mere intens (hvis man vælger de virkeligt stærke), men man kommer ikke fysisk til skade da det aktive stof i chili bare snyder nerverne til at tro at der er noget der brænder. Smerten kan også nemt fjernes med mælk. Hakke chillien og smøre rundt eller hvordan? Jeg har hældt lidt hot tabasco udover stjernen og kørt rundt og lidt op..ligesom han blev sendt afsted med et stykke skrællet ingefær presset op i endetarmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1048 Skrevet 2. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Hvordan modsiger mit første indlæg? Med dig som tøs. Ikke den dominerende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9623 Skrevet 2. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Hakke chillien og smøre rundt eller hvordan? Jeg har hældt lidt hot tabasco udover stjernen og kørt rundt og lidt op..ligesom han blev sendt afsted med et stykke skrællet ingefær presset op i endetarmen. Måske i mindre stykker på pikken, eller bare på bryst/mave. Hvis man går så langt som at proppe det op i røven skal det nok være en lang og tynd en af slagsen der skal kunne trækkkes ud igen og måske bare have et lille snit på langs. Det vil nok være godt hvis du har din "mælkepumpe" klar til førstehjælp (jeg husker at have set et billede af den). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Februar, 2021 SpankingSub skrev, for 10 minutter siden: Med dig som tøs. Ikke den dominerende Jeg har begge sider i mig. Som gp er jeg tøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lei-BDSM 12 Skrevet 3. Februar, 2021 Brændnælder, tigerbalsam, chili og ingefær er meget brugt, jeg ville dog havde noget mælk klar til lige at tage toppen hvis det bliver for meget eller yoghurt kan også bruges. Jeg har kenskab til nogle der har forsøgt sig med kanelolie, det skulle bestemt ikke være en super ide. der tager huden, det er lige som om det æder huden. det skulle ha været lidt en vil oplevelse. Det jeg ville være obs på med sådan hvor jeg ikke ville kunne styre smerten, er at det fjerne fokus fra det andet jeg har lyst til at lave. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 3. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 14 timer siden: Jeg har begge sider i mig. Som gp er jeg tøs. Vil det sige, at du vil piske mig med brændenælder og stoppe en skrællet ingefær op i røven på mig gratis? Ved nærmere eftertanke, så ellers tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) The Dark Knight skrev, for 46 minutter siden: Vil det sige, at du vil piske mig med brændenælder og stoppe en skrællet ingefær op i røven på mig gratis? Ved nærmere eftertanke, så ellers tak Nej jeg vil hverken piske dig, eller stikke diverse ting op i dig, hverken gratis eller mod betaling. Det jeg skriver er, at når jeg agere som gp er det som tøs og der kommer min dominante side ikke i spil. Det er vel ok, at jeg selv vælger hvad jeg ønsker at tilbyde uden der skal stilles spørgsmålstegn ved det. Redigeret 3. Februar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 3. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Det er vel ok, at jeg selv vælger hvad jeg ønsker at tilbyde uden der skal stilles spørgsmålstegn ved det. Naturligvis, men det er vel også ok, at jeg giver dig lidt røg. Det er trods alt en hyggesnak tråd det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Februar, 2021 Fetlife.com Basalt set Facebook for fetichister Der bliver jeg ofte enormt inspireret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 5. Februar, 2021 Med hensyn til chili har jeg en bitter erfaring som jeg gerne deler. havde siddet og pillet stilke af friske røde chili , det var i Thailand og de var stærke. Skulle tisse, gik på wc og tissede, kom til at rørende min bedste ven, og lige pludselig var vi ikke venner mere, jeg troede seriøs at den skulle falde af, hold da op hvor blev der vasket med sæbe under bruseren, det gjorde ondt, og jeg er ikke til smerte. Gør det aldrig igen, vasker hænder både før og efter wc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 641 Skrevet 5. Februar, 2021 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Fetlife.com Basalt set Facebook for fetichister Der bliver jeg ofte enormt inspireret. Jeg tør godt at sige du er en inspiration for andre på Fetlife. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9623 Skrevet 5. Februar, 2021 Grydeskeen skrev, for 12 minutter siden: Med hensyn til chili har jeg en bitter erfaring som jeg gerne deler. havde siddet og pillet stilke af friske røde chili , det var i Thailand og de var stærke. Skulle tisse, gik på wc og tissede, kom til at rørende min bedste ven, og lige pludselig var vi ikke venner mere, jeg troede seriøs at den skulle falde af, hold da op hvor blev der vasket med sæbe under bruseren, det gjorde ondt, og jeg er ikke til smerte. Gør det aldrig igen, vasker hænder både før og efter wc. Thailandske Birds eye chili er super gode i mad. Vand og sæbe hjælper ikke. Du skal bruge mælk, da det indeholder casein der danner et kompleks med capsaicin (det stærke stof i chili). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 5. Februar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Fetlife.com Basalt set Facebook for fetichister Der bliver jeg ofte enormt inspireret. Kan kun give dig ret .Fetlife.com er et orgie i gode ideer. Der kan man godt bruge lidt tid på at samle inspiration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Februar, 2021 Grabbing skrev, for 15 minutter siden: Jeg tør godt at sige du er en inspiration for andre på Fetlife. Tak Det er det fede ved Fetlife. Ens ekshibitionisme kan bruges som inspiration til andre - og andres til en selv. Dobbelt win. @Boots Tror jeg følger små 400 brugere derinde, der er både nogle dejligt kinky mennesker, og et væld af deciderede kunstnere. Jeg går helt i svime over de mange vidunderlige bondage billeder. Men jeg savner de livlige diskussioner som herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 5. Februar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Tak Det er det fede ved Fetlife. Ens ekshibitionisme kan bruges som inspiration til andre - og andres til en selv. Dobbelt win. @Boots Tror jeg følger små 400 brugere derinde, der er både nogle dejligt kinky mennesker, og et væld af deciderede kunstnere. Jeg går helt i svime over de mange vidunderlige bondage billeder. Men jeg savner de livlige diskussioner som herinde. @Nannas Hjørne enig det er helt fantastiske billeder både af bondage og alverdens fetish retninger. Lærte siden at kende fra en domina jeg var så heldig at møde. Hun har selv side derinde. Og ja diskussionerne og debatter mangler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg