Guest Nick3533 Skrevet 1. Februar, 2021 Er der nogen der har erfaring med dem her? Gerne i Århus https://annoncelight.dk/showad/285571 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 1. Februar, 2021 Jeg har kune erfaring med Episke Mai fra Randers. De er til gengæld udelukkende positive. Det er virkelig en øjenåbner med de indre orgasmer, der rammer hele kroppen. Man skal dog gøre sig klart, at det IKKE er en GP, man møder. Man er modtager - og kun modtager - ligesom pigen er fuldt påklædt under hele sessionen. Men tag aftsed, når de åbner igen. Det kan jeg kun anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 12. Februar, 2021 oros skrev, den 1.2.2021 at 09:08: Jeg har kune erfaring med Episke Mai fra Randers. De er til gengæld udelukkende positive. Det er virkelig en øjenåbner med de indre orgasmer, der rammer hele kroppen. Man skal dog gøre sig klart, at det IKKE er en GP, man møder. Man er modtager - og kun modtager - ligesom pigen er fuldt påklædt under hele sessionen. Men tag aftsed, når de åbner igen. Det kan jeg kun anbefale. Er helt med på at det ikke er en gp man møder op hos... Hende Mai har jo god omtale....men hvordan ser hun ud.. altså alder højde og drøjde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 12. Februar, 2021 Et håndjob til overpris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 12. Februar, 2021 Mayday skrev, for 2 timer siden: Et håndjob til overpris Jaah. det er også min erfaring. Men almindelig "happy ending" ved en thai bruger ikke så lang tid omkring 1allet. Jeg har prøvet det en gang i Aalborg. En nydelig midaldrende dame. Almindelig nydeligt påklædt gav en udmærket massage af fyren. En spøjs oplevelse, som jeg ikke har fortrudt, men ikke gider gentage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 13. Februar, 2021 Håbet skrev, for 15 timer siden: Er helt med på at det ikke er en gp man møder op hos... Hende Mai har jo god omtale....men hvordan ser hun ud.. altså alder højde og drøjde.. Hun er vel 160 cm, 45 år og en sød, buttet dame. De, der beskriver det som et hångklb, har helt sikkert ikke opnået de indre orgasmer, der er målet. Und dig selv at starte med en halv times afslappende helkropsmasse. Tjek evt. episkm.com Når du bestiller tid, har du også mulighed for at stille spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 13. Februar, 2021 Jeg har også prøvet episk massage 2 gange, dog i Kolding. ja det er “bare” et handjob, men da det varer længe, så er det en god oplevelse. Havde stiv pik i 50 minutter, selv efter udløsning, blev hun bare ved og ved. Ingen andre steder har jeg fået 1 times uafbrudt forkælelse af min pik. kunne sagtens prøve igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 20. Februar, 2021 oros skrev, den 13.2.2021 at 07:14: Hun er vel 160 cm, 45 år og en sød, buttet dame. De, der beskriver det som et hångklb, har helt sikkert ikke opnået de indre orgasmer, der er målet. Und dig selv at starte med en halv times afslappende helkropsmasse. Tjek evt. episkm.com Når du bestiller tid, har du også mulighed for at stille spørgsmål. Okay.. vil prøve at få en aftale med hende, når verden åbner igen... Giver hun en udløsning til sidst, eller hvordan... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 20. Februar, 2021 Det gør hun. Og du kan jo også få prostata masseret, hvis det har interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 23. Februar, 2021 Hi brothers, I am planning to visit this place in Kolding this week. Anyone can give more information about the lady in Kolding? Age, chubby etc? Thanks in advance. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 23. Februar, 2021 Hende i Kolding vejer i omegnen af 150 kg., så det skal kun være for at få masseret pikken... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 25. Februar, 2021 Maxtor skrev, den 2/23/2021 at 1:55 PM: She in Kolding weighs around 150 kg, so it only has to be to get the dick massaged ... Is it really that bad? Currently it is only her in the triangle to get a massage. But if she is a really big lady, I will skip it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Februar, 2021 Jeg har kun fået massage hos Episk én gang. Massøren var sød nok, men meget forbeholden og afstandstagende. Hun havde måske været på et introkursus til lingam massage - men det kan ikke have været et med mere end 15 minutters praktiske øvelser. Hun gik mere op i at få smurt de forskellige olier på end at lytte til mine signaler. Der manglede totalt stemning. Lokalet var et der normalt blev brugt til tantramassager, meget smukt og roligt. Jeg har set Episk søger massører på AL. Jeg vil håbe at de får en bedre oplæring i lingam massage, kropssignaler og mænds reaktioner og anatomi. Det er altså ikke noget man lærer på et weekendforløb. Det tager mange timer med teori og praktiske øvelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Februar, 2021 Mayday skrev, den 12-02-2021 at 17:37: Et håndjob til overpris Det kan du sige, men de massere pikken i 60 Min, hvis det er det du har betalt for. Om du får udløsning flere gange, eller slet ikke. Men de massere i 60 Min. Så oplevelsen er god nok, jeg har prøvet det i Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 26. Februar, 2021 Maxtor skrev, den 23.2.2021 at 13:55: Hende i Kolding vejer i omegnen af 150 kg., så det skal kun være for at få masseret pikken... Det er godt nok en overdrivelse der vil noget. ja hun er en moden dame med fyldig figur, slet ikke noget jeg tænder på, men 150 kg. Er langt fra rigtigt. og 60 min. massage på pikken er lækkert, man kan lukke øjnene og nyde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 26. Februar, 2021 Den flittige skrev, for 35 minutter siden: Det kan du sige, men de massere pikken i 60 Min, hvis det er det du har betalt for. Om du får udløsning flere gange, eller slet ikke. Men de massere i 60 Min. Så oplevelsen er god nok, jeg har prøvet det i Randers. Det har jeg også, og har aldrig været så skuffet i mit liv. Det kan jeg sgu klare selv og det koster ikke noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Februar, 2021 Det der bla. er problematisk med Episk er at de skriver en masse om tantra. Men lingam massagen er altså kun en meget lille del af en tantra massage, desuden havde den massage jeg modtog hos Episk ikke meget med en tantrisk lingam massage at gøre. Kun at koncentrere sig om selve lingam er en misforståelse i forhold til en tantrisk lingammassage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 26. Februar, 2021 Mr1time skrev, for 1 time siden: It is probably an exaggeration that wants something. yes she is a mature lady with plump figure, not at all something I turn on, but 150 kg. Is far from true. and 60 min. massage on the dick is delicious, one can close the eyes and enjoy it. I thought that they are delaying the orgasm until the end and you only cum 1 time at the end. If you have chance to cum few times in 60 min I may consider. But wish they had pictures. Not sure if the one in Aarhus or Kolding is better. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 26. Februar, 2021 Jok7r skrev, for 4 timer siden: I thought that they are delaying the orgasm until the end and you only cum 1 time at the end. If you have chance to cum few times in 60 min I may consider. But wish they had pictures. Not sure if the one in Aarhus or Kolding is better. Hvis du udelukkende går efter flest mulige udløsninger så spring den slags massage over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Februar, 2021 Mayday skrev, for 14 timer siden: Det har jeg også, og har aldrig været så skuffet i mit liv. Det kan jeg sgu klare selv og det koster ikke noget Man skal selv være til stede, at lukke øjnene er en god ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 12. Marts, 2021 Til dem, der har prøvet: Er det noget, man skal have prøvet et par gange for at få mest ud af det og kunne vurdere om det er noget for én? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 14. Marts, 2021 Jeg prøvede det for noget tid siden og hvis man er til et langt langsomt handjob så er det fint, men der er intet terapeutisk over det. Jeg gik ind med ønsket om et multiorgasmisk forløb. Massøren havde intet begreb om hvordan sådan et forløb skulle strikkes sammen eller hvilke tekniker der skulle bruges. Jeg spurgte ind til det flere gange, men der blev vævet og snakket uden om. Besluttede mig for blot at nyde det. Det var Tina i Århus og hun var rigtig sød og rar. Alderen passer dog slet ikke. Der står hun er 45. Jeg er 45 og hun kunne være min mor. De snyder med alderen og med hvad de tilbyder, så der bliver ikke mere af det til mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 14. Marts, 2021 Mr1time skrev, den 26.2.2021 at 16:44: Det er godt nok en overdrivelse der vil noget. ja hun er en moden dame med fyldig figur, slet ikke noget jeg tænder på, men 150 kg. Er langt fra rigtigt. og 60 min. massage på pikken er lækkert, man kan lukke øjnene og nyde det. Hej kan du ikke lige sende hendes oplysninger til mig i privat.. vil gerne læse mere om hende , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg