Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sentio
lurik skrev, for 35 minutter siden:

Hun har sit eget værelse/ungdomsbolig, ikke beskidt, men normal teenage uorden, men lad nu bare være... du spilder dine penge, hun vil ikke sprede benene ordenligt og er fuldstændig passiv.... ligger bare den som en død stiv fisk i vandkanten....

Så man skal ikke besøge hende fordi hun “ikke spreder benene ordentlig” - WTF ! og er “fuldstændig passiv” .... er du seriøs ? 
Man besøger hende ikke .... pga man selv er et ordentligt menneske - ikke pga “benene ikke spredes ordentligt” 

Det ordentlige ligger i, at de SB/GP som tydeligt er ude i noget de ikke kan styre og ikke synes om det de gør, dem besøger man ikke - eller forsøger hjælpe hvis man kan og ved hvordan. Hende her - hendes telefonnummer var registreret hos en mand i starten..... gentlemen please step up. 
 

Be kind <3

Sentio

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Sentio skrev, for 2 timer siden:

 

Det ordentlige ligger i, at de SB/GP som tydeligt er ude i noget de ikke kan styre og ikke synes om det de gør, dem besøger man ikke

Præcis, derfor lad hende nu bare være.  Kender hende ikke som SB men kun som GB annoncør.  At hun ikke kan lide hvad hun laver er vel tydeligt når hun er passiv og ikke spreder benene - det tænker jeg ikke man skal have den store eksamen for at regne ud. Muligvis jeg tager fejl her og folk skal have det skåret ud i pap.

Så implicit ja - derfor skal man lade være med at  besøge hende.

Hvad hendes tlf nr. er eller har været registreret under kan jeg ikke bruge til noget - går ikke og slår tlf. numre op på personer - heller ikke dem der slår sig op på at sælge sex. Indikerer det noget specielt eller er et tilfælde?

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må konstatere at der desværre bare ingen konsekvenser er for de piger som ikke egner sig til at være SB/GP og med dette mener jeg ikke at der skal ske dem nogen skade, men snarere at der var en eller anden anmeldelse af dem udover her og at sitesne så slettede/blacklistede dem når der var kommet xx anmeldelser om snyd etc

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kurt The Man skrev, for 5 timer siden:

Har besøgt hende i Vejle næsten da hun startede. Hun er faktisk en sød og dejlig pige, men slet ikke gearet til dette game... 

Du overfør hende et fast beløb/mdr fir at være en søde pige.

oK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...