jan j 203 Skrevet 30. Januar, 2021 jeg lavede et væddemål med konen igår om danmark vandt kampen eller ej hun tabte så hun måtte på knæ have pik i hendes mund og sluge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 30. Januar, 2021 Hvad havde hun vundet, hvis hun fik ret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Januar, 2021 (edited) Hvis din kone læser med her, har du et problem Her i huset (det private hus altså) er blow med slug fast på programmet, uanset hvem der vinder eller taber, og om der overhovedet er nogen der spiller noget Redigeret 30. Januar, 2021 af Liv 7 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 30. Januar, 2021 narpy skrev, for 16 minutter siden: Hvad havde hun vundet, hvis hun fik ret? en bilvask Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 30. Januar, 2021 Liv skrev, for 8 minutter siden: Hvis din kone læser med her, har du et problem Her i huset (det private hus altså) er blow med slug fast på programmet, uanset hvem der vinder eller taber, og om der overhovedet er nogen der spiller noget så er din mand mere heldig end mig ps hvor tit er det på pogrammet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Januar, 2021 jan j skrev, for 39 minutter siden: så er din mand mere heldig end mig ps hvor tit er det på pogrammet Oftere end Danmark vinder i håndbold 3 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 30. Januar, 2021 Liv skrev, for 16 minutter siden: Oftere end Danmark vinder i håndbold heldige asen det ender nok med at jeg bliver nødt til at besøge dig når der åbnens igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 30. Januar, 2021 jan j skrev, for 31 minutter siden: heldige asen det ender nok med at jeg bliver nødt til at besøge dig når der åbnens igen Liv tilbyder ikke megafransk på arbejde - det er tilsyneladende kun i privaten... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 30. Januar, 2021 Vi har det lidt på samme måde. Hvis hun vinder, så skal hun give mig et BlowJob. Hvis jeg vinder skal hun give mig et BlowJob og et knald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Januar, 2021 Ratata skrev, for 50 minutter siden: Liv tilbyder ikke megafransk på arbejde - det er tilsyneladende kun i privaten... Præcis. Det kommer aldrig til at ske andre steder end hjemme. På arbejde er alt med gummi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. Januar, 2021 Liv skrev, for 2 timer siden: Oftere end Danmark vinder i håndbold De spiller håndbold hver anden dag i denne tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 30. Januar, 2021 Den flittige skrev, for 1 minut siden: De spiller håndbold hver anden dag i denne tid. ja så er han sku en heldig mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Januar, 2021 Den flittige skrev, for 6 timer siden: De spiller håndbold hver anden dag i denne tid. Vinder de hver gang? Så skal jeg vist se at komme i hug her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. Januar, 2021 puttgarden skrev, for 16 timer siden: Vi har det lidt på samme måde. Hvis hun vinder, så skal hun give mig et BlowJob. Hvis jeg vinder skal hun give mig et BlowJob og et knald. Du mener altså at hun skal føle sig som en vinder, hvis hun giver dig et BJ men en taber hvis du også skal knalde hende?? Uha-uha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 31. Januar, 2021 Liv skrev, for 12 timer siden: Vinder de hver gang? Så skal jeg vist se at komme i hug her lyder som om han for en god søndag hvis der er noget du skal indhente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 31. Januar, 2021 tvr skrev, for 4 timer siden: Du mener altså at hun skal føle sig som en vinder, hvis hun giver dig et BJ men en taber hvis du også skal knalde hende?? Uha-uha Hun elsker begge dele. Så hun føler sig i lidt bedre humør over at tabe når un får lov til at give et BJ. Hun føler sig rigtig glad når hun vinder og både får lov at give BJ og får sex bagefter. Hvis hun ikke fik alt dette så ville hun bare få det fra sin elsker, ligesom jeg får min tilfredsstillelse fra GPer eller mine elskerinder. Et åbent forhold er en rigtig god ide. Win - Win for begge parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 31. Januar, 2021 puttgarden skrev, for 4 minutter siden: Så hun føler sig i lidt bedre humør over at tabe når un får lov til at give et BJ. Hun føler sig rigtig glad når hun vinder og både får lov at give BJ og får sex bagefter. Så det var omvendt af hvad du sagde før, eller hvad? Jeg er forvirret, men det går nok puttgarden skrev, for 20 timer siden: Hvis hun vinder, så skal hun give mig et BlowJob. Hvis jeg vinder skal hun give mig et BlowJob og et knald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 31. Januar, 2021 (edited) tvr skrev, for 16 minutter siden: Så det var omvendt af hvad du sagde før, eller hvad? Jeg er forvirret, men det går nok Du har ret, jeg skrev forkert i det seneste svar. Men vi ender start set altid med sex alligevel. Men hun taber og vinder med næsten samme sind. Redigeret 31. Januar, 2021 af puttgarden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg