cassanova 604 Skrevet 29. Januar, 2021 Jeg kunne godt tænke mig at besøge en GP som er helt hverdagsagtig i påklædning og attitude, lige som en af de flotte kvinde som man ser i det lokale supermarked en Mandag eftermiddag eller den søde ekspedient i butikken som man godt kunne tænke sig at kneppe. Det er for mig langt mere ophidsende end lak, læder , piercinger og højhælede støvler. Det jeg vil sige med dette indlæg er at der måske ikke altid er overensstemmelse imellem hvordan en GP tror kunden ønsker det og så det som kunden inderst inde ønsker. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 29. Januar, 2021 Jeg oplever jævnligt forespørgseler om at tage imod gæster iført normalt tøj, makeup osv. Det imødekommer jeg med glæde. Så spørg din yndlingspige, så kan det sikkert sagtens lade sig gøre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Januar, 2021 Jeg er ikke "udklædt" i ludertøj, men kan sagtens have fræk lingeri på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 29. Januar, 2021 cassanova skrev, for 50 minutter siden: Jeg kunne godt tænke mig at besøge en GP som er helt hverdagsagtig i påklædning og attitude, lige som en af de flotte kvinde som man ser i det lokale supermarked en Mandag eftermiddag eller den søde ekspedient i butikken som man godt kunne tænke sig at kneppe. Det er for mig langt mere ophidsende end lak, læder , piercinger og højhælede støvler. Det jeg vil sige med dette indlæg er at der måske ikke altid er overensstemmelse imellem hvordan en GP tror kunden ønsker det og så det som kunden inderst inde ønsker. Kan 100% følge din tankegang, det gør noget godt for helhedsoplevelse at begge parter mødes fuldt påklædt, så er vi lige som i øjenhøjde fra starten, og hvem vil ikke gerne være med til at pakke en dejlig “pakke” ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 29. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 45 minutter siden: Jeg er ikke "udklædt" i ludertøj, men kan sagtens have fræk lingeri på. Hvad er ludertøj ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 29. Januar, 2021 Det er en af grundende til jeg er på sugardating, der møder jeg piger og kvinder i helt alm dagligdags tøj, som gør at stemningen for mig føles mere afslappet og autentisk . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sulten 91 Skrevet 29. Januar, 2021 Det er jeg 100% enig i... Det underspillede og det naturlige, som så springer ud i fuldt flor og erotisk energi er bare så fedt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 15 minutter siden: Hvad er ludertøj ? Lårlange støvler, leopard leggings eller netstrømper kort nederdel, bluse som intet skjuler, overdrevet sminke, usundt hår der enten er afbleget eller farvet i pank farver ( eller paryk) Her var vist mine fordomme. Jeg har dog set mange billeder af gp'er hvor de har smukke kroppe, kunstige bryster og så ses der et skadet afbleget hår. For mig er håret meget kvindeligt og feminint, så forstår ikke hvorfor håret ikke plejes. Redigeret 29. Januar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 29. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Lårlange støvler, leopard leggings eller netstrømper kort nederdel, bluse som intet skjuler, overdrevet sminke, usundt hår der enten er afbleget eller farvet i pank farver ( eller paryk) Her var vist mine fordomme. Jeg har dog set mange billeder af gp'er hvor de har smukke kroppe, kunstige bryster og så ses der et skadet afbleget hår. For mig er håret meget kvindeligt og feminint, så forstår ikke hvorfor håret ikke plejes. Tænkte jeg nok jeg tænker også på pretty woman når vi snakker luder tøj ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) cassanova skrev, for 2 timer siden: Jeg kunne godt tænke mig at besøge en GP som er helt hverdagsagtig i påklædning og attitude, lige som en af de flotte kvinde som man ser i det lokale supermarked en Mandag eftermiddag eller den søde ekspedient i butikken som man godt kunne tænke sig at kneppe. Det er for mig langt mere ophidsende end lak, læder , piercinger og højhælede støvler. Det jeg vil sige med dette indlæg er at der måske ikke altid er overensstemmelse imellem hvordan en GP tror kunden ønsker det og så det som kunden inderst inde ønsker. Det er vel ikke sværere end at fortælle gp hvordan du foretrækker hendes påklædning når du henvender dig for at lave en aftale. Det er ihverfald ikke svært eller specielt dyrt i påklædning ( modsat det hundedyre latex og læder) at være casual klædt Det kaldes at forventnings afstemme Redigeret 29. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 29. Januar, 2021 Det er faktisk en af de ting jeg bedst kan lide ved Sauna clubben.. At man hilser på gæsterne i en pæn fræk kjole.. Man er lidt mere ligemænd når man mødes sådan.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 29. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 1 time siden: Det er en af grundende til jeg er på sugardating, der møder jeg piger og kvinder i helt alm dagligdags tøj, som gør at stemningen for mig føles mere afslappet og autentisk . Kan ikke være mere enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 29. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 3 timer siden: Det er en af grundende til jeg er på sugardating, der møder jeg piger og kvinder i helt alm dagligdags tøj, som gør at stemningen for mig føles mere afslappet og autentisk . Ja præcist , mere autentisk og også mere spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 29. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Jeg er ikke "udklædt" i ludertøj, men kan sagtens have fræk lingeri på. Ja men hvad er ludertøj da så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Januar, 2021 cassanova skrev, for 2 minutter siden: Ja men hvad er ludertøj da så ? Har svaret på det længere oppe i tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 30. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 23 timer siden: Lårlange støvler, leopard leggings eller netstrømper kort nederdel, bluse som intet skjuler, overdrevet sminke, usundt hår der enten er afbleget eller farvet i pank farver ( eller paryk) Her var vist mine fordomme. Jeg har dog set mange billeder af gp'er hvor de har smukke kroppe, kunstige bryster og så ses der et skadet afbleget hår. For mig er håret meget kvindeligt og feminint, så forstår ikke hvorfor håret ikke plejes. Er det ikke kvindelige pop sangerinder du beskriver der? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 30. Januar, 2021 Jeg åbner stort set altid døren i almindeligt hverdagstøj; jeg vil ikke stå i undertøj hvis jeg skal afvise en gæst, eller det er min onkel eller politiet der kommer Eneste undtagelse er i Odense, hvor der kommer gæster til døren og jeg dermed ikke altid er klar efter badet, så har jeg åbnet nøgen med et håndklæde omkring mig.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MyZone 49 Skrevet 6. Februar, 2021 Liv skrev, den 30.1.2021 at 15:19: Jeg åbner stort set altid døren i almindeligt hverdagstøj; jeg vil ikke stå i undertøj hvis jeg skal afvise en gæst, eller det er min onkel eller politiet der kommer Eneste undtagelse er i Odense, hvor der kommer gæster til døren og jeg dermed ikke altid er klar efter badet, så har jeg åbnet nøgen med et håndklæde omkring mig.... Det er præcis ligesom mig og samme overvejelser. Jeg er også altid iført helt almindeligt tøj når jeg åbner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg