Guest Sentio Skrevet 6. Februar, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 5.2.2021 at 15:26: men pænt af dem lige at give dig lov til at betale Ja...... man står jo ikke ligefrem og begynder at diskutere definitionen af anal sex ..... .... men at lægge lidt ekstra er jo helt fint, ikke et dårligt ord om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2021 Sentio skrev, for 4 minutter siden: Ja...... man står jo ikke ligefrem og begynder at diskutere definitionen af anal sex ..... .... men at lægge lidt ekstra er jo helt fint, ikke et dårligt ord om det. Sandt. Analsex kan være meget. Men dette var nu skrevet med en smule ironi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 6. Februar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Sandt. Analsex kan være meget. Men dette var nu skrevet med en smule ironi - det forstod jeg ..... og 1/3 ind og så ud er nok ikke helt det jeg tænker er A-level, men nogen gange er man jo heldig ..... det er heldigvis kun de gode oplevelser jeg kan huske og mindes ..... super vigtigt i denne tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg