Hop til indhold

KIM Natural Busty, Karina og Marie Sweet de samme ?

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg er lidt i tvivl omkring hende KIM Natural Busted - fordi jeg fandt hende for et par dage siden og skrev til hende og mens jeg afvende svar fandt jeg blandt andet denne annonce imens og faktisk uden at læse teksten , men så billedet dette var bare sløret hun hed Karina Sweet. Og så denne her Marie Sweet.

Jeg havde på dette tidspunkt kun tjekkede billederne fordi jeg sad ligepludselig og sammenlignede, og brysterne og håret ligner hinanden på en prik men hun er sløret på de 2 sidste.

Kim svarede så endelig , og jeg spørger hende direkte om hun har flere profiler, i så fald vil jeg så gerne vide om jeg kan regne med jeg fik besøg af den der var på billedet.

Hun blev lidt irriteret og sagde hun ikke havde flere profiler , og jeg siger i så fald må andre have taget hendes profil og profilbeskrovelse , og hun siger hun forstår ikke hvad jeg mener osv.

Jeg siger kort sagt til hende , jeg bestiller ikke en lækker Ferrari fordi den så godt ud på billedet og det jeg så afhenter hos forhandleren er en Skoda med lidt Ferrari logo på .. -

Så mit spørgsmål er , har nogen fået besøg af en af disse 3 profiler i så fald var det dem som var på billedet ? Har ikke gidet gøre mere ud af det, som udgangspunkt og med hendes reaktion tar jeg det næsten som om hun ikke var personen på billedet .. jeg kunne lave reversen Google image men havde jeg ikke lige tanken på der.

Skrevet

Jeg følger med her - det er nogle dejlige billeder og jeg har selv klukket på dem mere end en gang - men er hver gang nået frem til at der var et eller andet der gjorde jeg ikke troede på annoncerne....

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Bananas Proudly Presents:

Leanne Crow

Haha vidste jeg bare skulle havr lavet reverse image dovenskaben længe leve men så kan andre også få det svar de søgte 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.