Hop til indhold
TopDaddy

Sugarbabe_1998, København

Recommended Posts

Fik kontakt igår med Sugarbabe_1998, 22år fra Københavns området, profilen fremstår som en svensk pige som er flyttet til København. 

https://sugardaters.com/da/profile/k2Rbg213Rb

Ret hurtigt ville hun have samtalen over på WhatsApp og det gjorde vi så. Og snakken flød ret godt imellem os hun var fra Stockholm og havde flyttet til København for at studere. Jeg har tidligere haft et rigtigt godt og længerevarende forhold med en superlækker blond Norsk pige fra Olso, som havde flyttet til København for at studerede på CBS. Så tanken om et tilsvarende forhold med en Svensk pige (og jeg har endnu ikke kneppet en svensk pige, et kryds mangler i min tjeckliste) og jeg synes blonde svenske piger er de lækreste i verden påvirkede min dømmekraft ret så kraftigt - vil jeg lige sige til mit forsvar. 

Flere billeder blev udvekslet på WhatsApp og vi kunne lide hvad vi begge så - det lignede virkeligt ægte billeder af en køn elegant stockholmer blondine. Endnu bedre så ledte vi begge efter det der rigtige ordenlige SB forhold, hvor vi er lidt semi-kærester, snakker sammen privat og der ikke er tid på, og vi laver andet mere end bare at knalder derud af på rigtig kæreste økologisk vis. Og samtalen gik bare det meste af aften om hin og dat ;) 

Samtalen var godt nok på engelsk, og det er ok, det kan være svært for andre "nordboere" at forstå dansk. Vi kom frem til at et kemimøde snarligt måtte sættes i stand, måske imorgen fredag eller i wekeenden - dejligt. 

MEN(!) nu ville damen så pludselig sælge sin personlige masturbation video....... og det var nu et krav om for at sikre at jeg er seriøs og ikke er fake inden hun mødes.....

ÅH NEJ HUN ER EN FAKE BILLEDSÆLGER!!! Jeg betalte selvfølgelig ikke noget - jeg skrev til hende at hun ikke fik penge fra mig, men at jeg gerne ville mødes som vi snakkede om, og så blokerede hun mig. Jeg gik ind på SB og anmeldte hende. Bagved står sikkert en Rumæner som har fundet billeder på instagram eller facebook af en uskyldig svensk pige og bruger det. Problemet er at når den del af samtalen er på WhatsApp så er der ingen beviser og sugardaters gør ikke noget - det er det som fakerne gør.

Bemærk også de er så smarte at påstå at du skal betale for at DU skal bevise du ikke er FAKE, det er sådant et mentalt trick. ALDRIG fald for det. 

Damn jeg var ærgelig igår aftes, jeg havde virkelig fået mine forhåbninger op om et dejligt SD forhold igen. Nå men op på hesten igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
TopDaddy skrev, for 7 minutter siden:

Fik kontakt igår med Sugarbabe_1998, 22år fra Københavns området, profilen fremstår som en svensk pige som er flyttet til København. 

https://sugardaters.com/da/profile/k2Rbg213Rb

Ret hurtigt ville hun have samtalen over på WhatsApp og det gjorde vi så. Og snakken flød ret godt imellem os hun var fra Stockholm og havde flyttet til København for at studere. Jeg har tidligere haft et rigtigt godt og længerevarende forhold med en superlækker blond Norsk pige fra Olso, som havde flyttet til København for at studerede på CBS. Så tanken om et tilsvarende forhold med en Svensk pige (og jeg har endnu ikke kneppet en svensk pige, et kryds mangler i min tjeckliste) og jeg synes blonde svenske piger er de lækreste i verden påvirkede min dømmekraft ret så kraftigt - vil jeg lige sige til mit forsvar. 

Flere billeder blev udvekslet på WhatsApp og vi kunne lide hvad vi begge så - det lignede virkeligt ægte billeder af en køn elegant stockholmer blondine. Endnu bedre så ledte vi begge efter det der rigtige ordenlige SB forhold, hvor vi er lidt semi-kærester, snakker sammen privat og der ikke er tid på, og vi laver andet mere end bare at knalder derud af på rigtig kæreste økologisk vis. Og samtalen gik bare det meste af aften om hin og dat ;) 

Samtalen var godt nok på engelsk, og det er ok, det kan være svært for andre "nordboere" at forstå dansk. Vi kom frem til at et kemimøde snarligt måtte sættes i stand, måske imorgen fredag eller i wekeenden - dejligt. 

MEN(!) nu ville damen så pludselig sælge sin personlige masturbation video....... og det var nu et krav om for at sikre at jeg er seriøs og ikke er fake inden hun mødes.....

ÅH NEJ HUN ER EN FAKE BILLEDSÆLGER!!! Jeg betalte selvfølgelig ikke noget - jeg skrev til hende at hun ikke fik penge fra mig, men at jeg gerne ville mødes som vi snakkede om, og så blokerede hun mig. Jeg gik ind på SB og anmeldte hende. Bagved står sikkert en Rumæner som har fundet billeder på instagram eller facebook af en uskyldig svensk pige og bruger det. Problemet er at når den del af samtalen er på WhatsApp så er der ingen beviser og sugardaters gør ikke noget - det er det som fakerne gør.

Bemærk også de er så smarte at påstå at du skal betale for at DU skal bevise du ikke er FAKE, det er sådant et mentalt trick. ALDRIG fald for det. 

Damn jeg var ærgelig igår aftes, jeg havde virkelig fået mine forhåbninger op om et dejligt SD forhold igen. Nå men op på hesten igen

 

Var whatsapp nr. dansk el. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 19 minutter siden:

Var whatsapp nr. dansk el. ?

Nej det var +44 altså svensk, så det var lidt derfor jeg troede på hele historien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har masser af gode erfaringer på SD, men 100% dårlige/fup når de vil ha en over på snap/whatsapp mm

Jeg har efterhånden fået gode erfaringer på SD - det er bare ærgeligt der er så mange fakes. Jeg ville faktisk ønske at SD indførte krav om billed-verificering for at ha et billede i det hele taget. Jeg ved godt man frivilligt kan gøre det, men meget få piger har det. 

Og det der med om over på snap eller whatsapp er et dårligt tegn, vil jeg lige sige at min tidligere norske SB, hun ville også kommunikere på Whatsapp og hun var ægte.
Og det kan også være et dårligt tegn at hun ikke vil kommunikere uden for SD for så er der stor sandsynlighed for at hun fortryder eller bare ikke møder op og istedet for bare blokere ens profil 1 time før man skal mødes....  ja det er ikke nemt det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mange gode oplevelser på sugardaters. Også dårlige.

Generelt synes jeg ikke at man kan advare om at de vil over på Snap eller whatsApp. Det er ikke et faresignal i sig selv. Mine bedste oplevelser er startet på snap eller whatsApp. Altså "rigtige" oplevelser.

Men det er rigtigt... når det bliver et krav at købe noget på forhånd, ja, så gør det aldrig. Eller... "kan du lige låne mig 200 kr til noget mad?" og i den dur. Du ser dem aldrig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 3 timer siden:

Nej det var +44 altså svensk, så det var lidt derfor jeg troede på hele historien.

+44 er UK..... + 46 er sverige :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det også muligt at invitere svenske piger fra især Malmø og Helsingør til hovedstaden. Jeg har mødtes med 2 unge piger fra Malmø i København, den ene to gange. Og har også en aftale med en fra Helsingborg om at mødes i Helsingør, lige så snart det bliver muligt at rejse ind i DK igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 28.1.2021 at 18:04:

+44 er UK..... + 46 er sverige :-(

 

Ja, der kan man se. Så gir det mere mening hun kun ville snakke engelsk. Jeg tænkte med lillemand og så bare at nummeret ikke var +45. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...