Hop til indhold
Dellepude1970

Mille i Trekantsomeådet

Recommended Posts

Må indrømme at jeg nu har været forbi...........og jeg nød det.

Hun har et specielt udseende og det skal man lige vende sig til, men hun er lækker og dejlig.

Her får du GFE til den store guldmedalje, og der er ingen merpris ved f.eks. anal.

Du får ægte medindlevelse og kan mærke at hun elsker sexen. Hun kan sprøjte hvis dine fingre er “skruet rigtig på” og man kan virkelig se/høre at hun er til stede og liderlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 9 timer siden:

Hun har et specielt udseende og det skal man lige vende sig til, men hun er lækker og dejlig.

Her får du GFE til den store guldmedalje, og der er ingen merpris ved f.eks. anal.

Du får ægte medindlevelse og kan mærke at hun elsker sexen. Hun kan sprøjte hvis dine fingre er “skruet rigtig på” og man kan virkelig se/høre at hun er til stede og liderlig.

Lyder lækkert.. jeg har længe kigget på hendes annonce.. kan du hjælpe med lidt yderligere oplysninger..

Hvordan er hendes frisure.. stadig korthåret..??

Passer hendes alder med annoncen eller er der pyntet lidt..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 12 minutter siden:

Lyder lækkert.. jeg har længe kigget på hendes annonce.. kan du hjælpe med lidt yderligere oplysninger..

Hvordan er hendes frisure.. stadig korthåret..??

Passer hendes alder med annoncen eller er der pyntet lidt..?

Ja hun er stadig korthåret (lidt hanekam) og det synes jeg sgu er lidt frækt :P.

Alderen passer meget godt, tror godt hun kunne gå for yngre pga udseendet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, den 30.1.2021 at 21:49:

Kan du uddybe det med hendes udseende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Dellepude1970 skrev, den 30.1.2021 at 21:49:

Mødtes du med hende på hendes adresse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, for 52 minutter siden:

Mødtes du med hende på hendes adresse? 

Jeg mødte hende det sted hun angav da jeg ringede til hende (vil ikke sidde og udgive den addresse herinde, den må du selv finde ud af).:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 2 timer siden:

Jeg mødte hende det sted hun angav da jeg ringede til hende (vil ikke sidde og udgive den addresse herinde, den må du selv finde ud af).:rolleyes:

Vil du ikke uddybe hvad du mener med hendes specielle udseende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi hende og hun er da helt almindelig, lækre bryster som man godt må røre og en ok krop, dejligt blow med lidt mundknep og lidt deep throat med slug, ikke det vildeste men hvad får man for 600

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alister
Kim 0240 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været forbi hende og hun er da helt almindelig, lækre bryster som man godt må røre og en ok krop, dejligt blow med lidt mundknep og lidt deep throat med slug, ikke det vildeste men hvad får man for 600

synes ellers hun skriver 1500 i startpris ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alister skrev, den 6.2.2021 at 09:19:

synes ellers hun skriver 1500 i startpris ?

Jeg skrev til hende og spurgte hvad blow med slug skulle koste og så skrev hun at det kostede 600. Men ja kan godt se at det ikke er det der står i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soldat37 skrev, for 3 timer siden:

Hendes bryster, er de ægte eller med silicone

Uden at have mærket dem, deslige er jeg heller ikke ekspert på området.

men de billeder der ligner umiskendelig silikonebabser.:roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...