Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Sugardaters er fyldt med fakes og useriøse piger

Recommended Posts

Ovenstående overskrift har jeg godt nok læst mange gange, særligt i de utallige tråde der handler om hvorvidt det er pengene værd at tegne et abonnement på sugardaters, eller om man bare skal prøve lykken i den lokale Netto (det er åbenbart en ting).

Min kæreste og jeg har de sidste par måneder åbnet forholdet lidt op, sjovt nok er vi begge på Sugardaters, det er sådan vi har aftalt at gøre det :) og det fungere ret godt for os begge.

Her til aften snakkede jeg lidt med hende om alle de her mænd der står klar til at råbe “snyd og humbug” herinde, lige så snart der bliver spurgt til erfaringer med sugardaters. Hendes konklusion var følgende:

Hun får imellem 20-50 beskeder om dagen, særligt den første uge var det vildt. Hun svarede som udgangspunkt alle der skrev et sødt/gennemtænkt/sjovt “brev” 5% udviklede sig måske til en dialog og et par af dem mødtes hun med. Men 95% af henvendelserne blev ikke besvaret, eller fik et kort “ellers tak” hvis manden nærmest spammede hende.

Henvendelser som “Er du til et kort frækt møde” fra en profil uden billede eller profil tekst med lidt dybde bliver fuldkommen ignoreret, og det kan jeg godt forstå hun gør.

Jeg siger ikke der ikke er falske profiler fra nysgerrige (og lidt underlige) mænd, folk der vil have mig over på et betalings site eller sælge billeder. Men jeg syntes generelt det er ret nemt for en ret alm. mand som jeg er, at finde og møde søde piger/kvinder derinde. Dem der har mødt min kæreste derinde igennem vil give mig ret ;) 

Men kan det ikke tænkes at grunden til at man ikke får svar fra “seriøse” skyldes at ens profil og/eller første henvendelse er lidt håbløs? 

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til dels enig. Det er pænt nemt at få en aftale, men man skal arbejde sig gennem en myriade af billedesælgere, brugtetrusser sælgere, decideret fis og ballade profiler.

Har i dag været i kontakt med 3 "piger", en der gav mig en snap til "Torben"?? Ender ville sælge billeder og trusser. En der, lige før vi skulle lukke aftale, med de sidste detaljer logger af. (man skal være pænt heldig for at kunne genoptage dialogen)

Har dog fået en lovende kontakt. 4-5 timers on/off på SD. Godt man ikke har et liv, hvor man skal væk fra sim MacBook. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 25 minutter siden:

Ovenstående overskrift har jeg godt nok læst mange gange, særligt i de utallige tråde der handler om hvorvidt det er pengene værd at tegne et abonnement på sugardaters, eller om man bare skal prøve lykken i den lokale Netto (det er åbenbart en ting).

Min kæreste og jeg har de sidste par måneder åbnet forholdet lidt op, sjovt nok er vi begge på Sugardaters, det er sådan vi har aftalt at gøre det :) og det fungere ret godt for os begge.

Her til aften snakkede jeg lidt med hende om alle de her mænd der står klar til at råbe “snyd og humbug” herinde, lige så snart der bliver spurgt til erfaringer med sugardaters. Hendes konklusion var følgende:

Hun får imellem 20-50 beskeder om dagen, særligt den første uge var det vildt. Hun svarede som udgangspunkt alle der skrev et sødt/gennemtænkt/sjovt “brev” 5% udviklede sig måske til en dialog og et par af dem mødtes hun med. Men 95% af henvendelserne blev ikke besvaret, eller fik et kort “ellers tak” hvis manden nærmest spammede hende.

Henvendelser som “Er du til et kort frækt møde” fra en profil uden billede eller profil tekst med lidt dybde bliver fuldkommen ignoreret, og det kan jeg godt forstå hun gør.

Jeg siger ikke der ikke er falske profiler fra nysgerrige (og lidt underlige) mænd, folk der vil have mig over på et betalings site eller sælge billeder. Men jeg syntes generelt det er ret nemt for en ret alm. mand som jeg er, at finde og møde søde piger/kvinder derinde. Dem der har mødt min kæreste derinde igennem vil give mig ret ;) 

Men kan det ikke tænkes at grunden til at man ikke får svar fra “seriøse” skyldes at ens profil og/eller første henvendelse er lidt håbløs? 

Hvad er det du vil med dit indlæg?

Jeg har haft "pænt" success med sugardaters og kan godt med en ihærdig indsats få en aftale istand med en rigtig babe - men ligesom Agent0037 skriver så skal man igennem utroligt mange falske profiler, hvilket kan gøre det svært at retfærdiggøre at man bruger lang tid på at skrive en personlig besked til hver enkelt - men og dette er et stort MEN det ændrer ikke på at der er utroligt mange falske profiler eller useriøse piger.

Jeg sidder jo her og blir en smule bekymret for at du er betalt af sugardaters eller en anden sugardating side for at skrive sådant et indlæg her på eroguide, for at få det til at se ud som om at der på sugardaters eller en anden sugardating side ikke er fyldt med falske og useriøse piger - men det istedet for er mændende som der er noget i vejen med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt det du skriver er jo hvad der sker for enhver pæn pige når hun gør noget som helst der ligner dating eller vandre ind på en natclub.. Et enkelt opslag i en gruppe på Facebook og så har man 40 beskeder i sin indbakke så jeg kunne da godt forestille mig det ser lige sådan ud på sd.. Men hvis man som kvinde ikke er klar på at svarer dem der skriver så skal man da lade være med at søge.. Det er min tanke..

Del dette indlæg

Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 36 minutter siden:

Hvad er det du vil med dit indlæg?

Stille et spørgsmål affødt af en samtale med min samlever, måske en god snak om emnet. Beklager forvirringen, troede det fremstod klart.

TopDaddy skrev, for 37 minutter siden:

Jeg sidder jo her og blir en smule bekymret for at du er betalt af sugardaters eller en anden sugardating side for at skrive sådant et indlæg her på eroguide

Det går jo ikke, lad mig strakt trøste dig (finder en pose kiks frem). Jeg vedstår og oplever selv at der er de her "billede sælgere", profiler der vil have dig over på betalings site, og sikkert en del mænd der opretter profiler som sugarbabes, selvfølgeligt er der det og det skriver jeg også i mit originale indlæg. 

Men det jeg hører og ser både herinde og igennem min kæreste, er at de sidder nogle mænd med et noget misforstået selvbillede og råber "fakes hele bundtet", fordi de ikke kan få svar på deres "20cm lige i dit skræv" beskeder :) det syntes jeg er ret interessant.

Det der med at jeg skulle være betalt, det er simpelthen for dumt - det er for øvrigt også en ret tarvelig og nedrig måde at miskreditere et indlæg på - som jeg trods alt har lidt lidt tanke i, så tak for det Mr. Daddy :) 

PS. Lad nu fucking være med at citere et "kæmpe" indlæg for at svarer... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Men hvis man som kvinde ikke er klar på at svarer dem der skriver så skal man da lade være med at søge..

Så du svarer alle der henvender sig pr. mail/SMS/brevdue?

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 3 minutter siden:

Så du svarer alle der henvender sig pr. mail/SMS/brevdue?

Jeps.. Medmindre jeg kan se at jeg har modtaget mailen eller SMS eller brevdue i en periode hvor jeg ikke har været på arbejde.. Selv idioterne svarer jeg.. Har faktisk lige brugt 5 dage på mail med en "idiot" hvilket ende ud i røv og nøgler som jeg vidste det ville.. Men jeg gør altid mit ypperste for at svarer.. Mails eller beskeder hvor jeg ikke føler der kræves et svar besvarer jeg dog ikke.. I mit dating liv gør jeg dog ikke.. Det måske bare min egen arbejdsmorale der byder mig at svarer når det drejer sig om arbejdet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu op. Det er et faktum der er utrolig mange falske profiler, billede sælgere og andre useriøst imellem de piger der faktisk søger. 

Min erfaring der inde de sidste par år er der er en del af de profiler der vil have en med over på en anden side. Lige så snart de skriver ved man det er dem, for det begynder altid på samme måde. En lille historie og en gmail når man så skriver der får man en bunke billeder af pigen og en forklaring om hvem hun er. Typisk passer billede og alder ikke med profilen, efter lidt mere frem og tilbage så får man besked på man skal ind på en side og forsætte med at skrive der. Som ikke giver en Skid mening når man fint kan skrive på email. Sidst jeg var der inde var der nok 2 om ugen der skrev til mig ud af det blå og et par hvor jeg skrev til dem der så viste sig at være sådan noget pjat. 

Hvis man som alm fyr skriver til 20 piger så fordeler det sig Ca sådan her 

4-6 billede sælger man skal igennem, og dem der påstår man kan mødes når man har købt billeder. 

5 falske profiler 

4-6 tøser der ikke gider svare men bare trykker se album (tit er deres egen profil tekst fyldt med at man skal skrive et ordenligt brev) 

3-5 der svare en tilbage. Og så er det nok kun en af dem man kan mødes med når alt kommer til alt. 

Så ja der er masser af ægte piger på siden men der er også vildt mange fake. At påstå det bare er lækre piger der ikke kan svare alle er bullshit. Hell jeg kan anmelde mange af de falske piger og man ser dem der inde i mange dage efter uden der sker noget. 

Det er sku fair nok piger ikke svare pga de ikke har kan følge med, men lad være med at påstå de falske ikke findes. 

Samtidig er det sjovt at se tøserne der har så store krav til det personlige og lange brev de vil have, men ikke selv kan svare tilbage. Come on.. Men omvendt så kunne besked systemet der inde godt være bedre så dem man skrev og første en samtale med ikke bare blev druknet i breve fra andre. 

Redigeret af poulhansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet

Min opfattelse af sugardating er ikke anderlededes fra andre dating sider, der findes fake over alt, men også seriøse.

Jeg har ikke haft problemer med at få seriøse aftaler i hus. 

En af mine sugarbabe viste mig i week-enden nogle af de beskeder hun modtager fra mænd derinde og jeg var rystet ..

Bla en lød sådan i første henvendelse " Hej du ser sød ud, vil gerne kneppe dig og lege du er min datter " frisk ?

Når man får sådan nogle beskeder, hvem er så de useriøse ? 

Tror også mange mænd skulle tænke sig lidt om hvad de skriver inden de skaber kontakt .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så slemt, at jeg har oprettet en ekstra/ reserve (tom) profil, hvorfra jeg kan anmelde de falske/ svindelagtige profiler.

Man bliver jo ofte blokeret når man konfronterer "pigen" med forholdene. Det gør det umuligt at gå videre med dem. Det var bl.a.  Cille-pigen ( Aarhus ), der viste sig at være Torben. Den anden kan jeg ikke huske hvad hedder, men hun havde en del vasketøj hun gerne vil af med.....

Jeg vil opfordre i andre til at gøre det samme. En eller to mindre er da altid noget.

Jeg anmeldte 2 stk. i går, og de er væk i dag kan jeg se.( i min reserve profil)  Måske tilfældigt, men mon ikke de tager sager om falske snap kontakter alvorligt.

Det vælger jeg at tro. Held og lykke derinde, og husk, at hvis noget er for for godt til at være sandt, er det jo ofte også tilfældet! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Gad vide om der egentlig ikke også er en masse useriøse mænd på Sugardaters. Mænd der enten bare skal have sig en spiller til en chat eller mænd der tror at de skal have et billigt knald, som et billigt alternativ til at gå til en glædespige. 

Hvor mange af dem vel ér glædespiger og andre har forventninger om højere beløb......

Men jeg ved det ikke. Har ikke selv en profil der og får det nok heller ikke. Så det skal mest ses som en ufuldkommen konklusion baseret på skriverier herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

Ja og der er ligeså mange useriøse mænd derinde.

For nogle år siden havde jeg en profil derinde i et helt år.

Jeg fik mødt 3 personer på det år. Resten var fakers.

Jeg blev bombarderet med beskeder hele tiden og ligesom @JenniferRomantica skriver prøvede jeg at svare tilbage til alle der skrev..... i en kort periode. Det blev simpelhen for stressende og jeg mistede overblikket over hvad vi skrev om, så jeg valgte kun at svare tilbage til dem der gav mening for mig. 

Hele vejen igen var det mænd der ville lave en aftale til eks 200 kr, bare lige have et blowjob eller en hurtig fræk aftale, melde mig?, osv

Og sjov nok gik det som regel på samme måde. Vi laver en aftale og skriver meget sammen op til aftalen. Spørger om han er på vej og glæder mig til at se ham. Og når han så er 15 min forsinket. Tjekker jeg om han har skrevet noget og gæt hvad han har blokeret mig!

Nogle skriver at de ikke kan alligevel, nogen skriver næsten hele tiden at de er på vejen også kommer de ikke. Nogen blokere uden videre. Nogen bliver pludselig meget ubehagelig at høre på. Nogen prøver at true dig.

Så tror der er mindst lige så mange piger derinde som mænd der føler sig snydt og røvrendt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige påpege her at hvis alle de beskeder jeg fik, og svarede på, faktisk ende ud i en aftale så skulle jeg have haft 35 gæster sidst jeg var på arbejde.. Jeg tror jeg havde maks 7.. Og det er bare sms'erne.. Så der alle de opkald man modtager oveni..

Flere af de 35 sms-samtaler jeg havde sidste gang som ikke blev til noget (endnu engang) varede faktisk over flere dage.. 

Det et faktum der først er gået op for mig efter jeg fik min egen arbejdstelefon..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 51 minutter siden:

Jeg blev bombarderet med beskeder hele tiden og ligesom @JenniferRomantica skriver prøvede jeg at svare tilbage til alle der skrev..... i en kort periode. Det blev simpelhen for stressende og jeg mistede overblikket over hvad vi skrev om, så jeg valgte kun at svare tilbage til dem der gav mening for mig. 

Hele vejen igen var det mænd der ville lave en aftale til eks 200 kr, bare lige have et blowjob eller en hurtig fræk aftale, melde mig?, osv

Og sjov nok gik det som regel på samme måde. Vi laver en aftale og skriver meget sammen op til aftalen. Spørger om han er på vej og glæder mig til at se ham. Og når han så er 15 min forsinket. Tjekker jeg om han har skrevet noget og gæt hvad han har blokeret mig!

Nogle skriver at de ikke kan alligevel, nogen skriver næsten hele tiden at de er på vejen også kommer de ikke. Nogen blokere uden videre. Nogen bliver pludselig meget ubehagelig at høre på. Nogen prøver at true dig.

Så tror der er mindst lige så mange piger derinde som mænd der føler sig snydt og røvrendt;)

Det er jo ikke en konkurrence om hvem der er værst. Det debatten drejer sig om er vel, at SD er fyld med useriøse brugere, om det er M eller K er jo lige meget. Det er fakta. Det er en utroligt tidskrævende disciplin at skaffe sig en aftale på SD, men når det lykkedes er det ofte rigtigt godt!

Jeg kan i sagens natur kun se hvad der sker på kvindefronten, og det er langt fra imponerende. Ked af at høre at det samme gør sig gældende den anden vej rundt.

P

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Alt det du skriver er jo hvad der sker for enhver pæn pige når hun gør noget som helst der ligner dating eller vandre ind på en natclub.. Et enkelt opslag i en gruppe på Facebook og så har man 40 beskeder i sin indbakke så jeg kunne da godt forestille mig det ser lige sådan ud på sd.. Men hvis man som kvinde ikke er klar på at svarer dem der skriver så skal man da lade være med at søge.. Det er min tanke..

Hej Jennifer. Jeg er sikker på man bliver spammet og tak for din professionelle integritet. Det gælder næsten begge veje. Må jeg ikke høre ind til hvilke SD grupper på facebook du hentyder til? Det vil da gøre det hele lidt lettere om noget sådant fandtes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Agent0037 skrev, for 40 minutter siden:

Det er jo ikke en konkurrence om hvem der er værst. Det debatten drejer sig om er vel, at SD er fyld med useriøse brugere, om det er M eller K er jo lige meget. Det er fakta. Det er en utroligt tidskrævende disciplin at skaffe sig en aftale på SD, men når det lykkedes er det ofte rigtigt godt!

Jeg kan i sagens natur kun se hvad der sker på kvindefronten, og det er langt fra imponerende. Ked af at høre at det samme gør sig gældende den anden vej rundt.

P

Det ved jeg. Jeg påpeger bare at det er ligeså slemt på den anden front. 

Jeg bryder mig ikke om sugardates siderne mere, da der generelt ikke er noget sikkerhed derinde. 

Det eneste du skal klikke på er om du er 18 + og mand eller dame og hvilken sugar.... du er.

Der er ikke nogen sikkerhed efterfølgende, om du virkelig er ægte.

Og det er det jeg prøver at påpege i det jeg skrev. 

Det betyder ikke at alle er fakers men alle har adgang til den side, selv børn desværre.

Og det er det der er det store problem, syns jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sulten skrev, for 42 minutter siden:

Hej Jennifer. Jeg er sikker på man bliver spammet og tak for din professionelle integritet. Det gælder næsten begge veje. Må jeg ikke høre ind til hvilke SD grupper på facebook du hentyder til? Det vil da gøre det hele lidt lettere om noget sådant fandtes?

Nu talte jeg bare om dating generelt:D.. Har ikke hørt om grupper på facebook der handlede om lige præcis sugardating.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når det er ens fuldtidsarbejde, så kan jeg bedre forstå at @JenniferRomantica bruger tiden på at svarer alle - det lyder som et eklatant spild af tid, men det giver mening når man nu har valgt den profession. Det er heller ikke det eneste erhverv hvor man kommer til at sidde med opgaver der er spild af tid, men giver lidt til integritets puljen, så respekt for det. Men at forvente at en der gør det på hobby plan, et par gange om måneden skal bruger timer hver dag på at besvarer infantile og stupide beskeder, det syntes jeg lige er voldsomt nok ;) 

StockingsFeeet skrev, for 5 timer siden:

En af mine sugarbabe viste mig i week-enden nogle af de beskeder hun modtager fra mænd derinde og jeg var rystet ..

Jeg har også selv haft fornøjelsen af at se et par indbakker igennem årene, og kan ikke lade være med at tænke "gad vide om det er de samme mænd, der brokker sig herinde som sidder og sender det lort", for så giver det mening at de ALDRIG får svar fra andet end spam og billede sælgerer :) 

Agent0037 skrev, for 1 time siden:

Helt enig i at de ikke skal være en konkurrence, og at det kræver noget mere arbejde at få en aftale i hus på et sugardating site (der findes reelt set kun et, men skal jo ikke beskyldes for at være ansat ;) ). 

Som @tvr spekulere og @Melody konstatere, så er der sikkert rigtigt mange mænd der bare sidder der for at "fantasere" og rigtigt mange der ikke møder op - det har min kæreste ikke oplevet i denne omgang, men tidligere var det et problem for hende, at hun havde gjort sig klar osv, mødt op, ventet for så at konstatere at hun var blokeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 2 timer siden:

Det er da uden tvivl useriøst fyre der inde og jeg har også set og hørt om underlige beskeder fra fyrer fra nogle af de piger jeg har ses med. Men gider jeg bruge 350kr for at rode igennem 15 fake piger for at finde en? Næh.. Udvalget hvor jeg er fra er ret lille. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
poulhansen skrev, for 23 minutter siden:

Det er da uden tvivl useriøst fyre der inde og jeg har også set og hørt om underlige beskeder fra fyrer fra nogle af de piger jeg har ses med. Men gider jeg bruge 350kr for at rode igennem 15 fake piger for at finde en? Næh.. Udvalget hvor jeg er fra er ret lille. 

Ja jeg tror at det ville være nemmere at finde en seriøs på sider som eks annoncelight eller eg.

Og de er i det mindste gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Melody skrev, for 35 minutter siden:

Ja jeg tror at det ville være nemmere at finde en seriøs på sider som eks annoncelight eller eg.

Og de er i det mindste gratis.

annonceligt kan nu også være useriøst kan jeg fortælle dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet

Jeg er bare så træt af de mænd som siger, åhhhh det er så useriøst med de piger på sugardating.

Mange af de piger jeg snakker med derinde oplever tit, at efter en aftale er kommet i hus , så dukke manden ikke op alligevel og blokere hendes profil efterfølgende .

Så kære mænd, tror det går begge veje ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
StockingsFeeet skrev, for 38 minutter siden:

annonceligt kan nu også være useriøst kan jeg fortælle dig :)

Det er selvfølig rigtig:) men der er i det mindste flere at vælge imellem:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Melody skrev, for 1 minut siden:

Det er selvfølig rigtig:) men der er i det mindste flere at vælge imellem:)

ikke hvis du søger en sugarbabe, der vildt mange derinde pt, tror det er pga coronaen at de unge piger keder sig og opretter profil ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...