Hop til indhold
TopDaddy

Mistanke om mange nye falske profiler (Københavns området)

Recommended Posts

Først blev jeg glad!! Nu ligner det at der begynder at ske noget på sugardaters, men..... Det ser ud til at jeg istedet for lige har opdaget en hel "bølge" af nye profiler på SD, som alle ligner hinanden mistænkeligt meget:
anna_dk : https://sugardaters.com/da/profile/g9W0bN.MW0
emmadk: https://sugardaters.com/da/profile/0yzVYqO.Z3
kathdk: https://sugardaters.com/da/profile/5PZPbq50ob
(og der er måske flere).
Fællestræk for profilerne er:
1. "Pigen" har alle kun 1 billede, og det et billede af hendes ansigt.
2. "Pigens" navn er et fornavn efterfulgt af "DK" eller "_DK". 
3. De er alle 18år.
4. Profilteksten er kort og lyder meget ens i stil med:"Hej Jeg hedder ..., og er ny... Jeg er nysgerrig på hvad SD er.... Er fra København." eller variation over emnet.

Det er tydeligt, det er falske profiler, når de er så ens. Hvis det var en enkelt ville jeg se det som et par Rumænere som forsøgte at skaffe penge ved at sælge billeder, eller en ung gut som "keder sig", men en hel bølge?!? Det virker lidt for organiseret og mere som et forsøg på at kunstigt forøge udvalget og holde interessen fra "kunderne". Hvis det virkeligt er tilfældet så er det sg* lidt sørgeligt at SD har brug for at benytte den slags taktikker.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Ved ikke.

Ligesom jeg heller ikke ved hvad meningen er med de mange profiler uden hverken tekst eller billeder tilknyttet. Spærrer vel en 5-10 stykker om dagen. Kigger man senere fx efter en eller to uger på dem man har spærret er de helt væk igen. Hvad er meningen med dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke kun i København. Samme gør sig gældende i Aarhus. Her er profilerne dog ofte uden billede. De unge piger vejer altid 58-62 kg og er 160-165 høje. Der er INGEN personlige oplysninger derud over... De er dog hurtigt væk igen. Tror mange af dem er "snap-profiler", med salg af dropbox, billeder osv....

Meget træls, som vi siger her i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Har ikke brugt min profil i et stykke tid og det er lang tid siden der er kommet besked, pludselig en dag indenfor 2 timer kom der 5 nye beskeder. Det ligner i mine øjne et forsøg på at gøre mig så nysgerrig efter at se disse beskeder så jeg køber abonnement igen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Ved ikke.

Ligesom jeg heller ikke ved hvad meningen er med de mange profiler uden hverken tekst eller billeder tilknyttet. Spærrer vel en 5-10 stykker om dagen. Kigger man senere fx efter en eller to uger på dem man har spærret er de helt væk igen. Hvad er meningen med dem?

Men det du beskriver med manglende billede kunne jeg måske godt forstå, det kunne være en reel sugarbabe som opretter en profil, men får "kolde fødder" når der skal til at lægges et billede af hende op, så fortryder hun og tager alligevel ikke springet som babe og derfor så sletter hun profilen en uge efter. 

Manglende tekst den forstår jeg måske også...hvis en pige er smuk så får hun jo massere af henvendelser og de fleste vel i stilen:"KNEP NU! 1000kr T*Z" (:D) og hvis det er det hun søger så er der vel ingen grund til at krænge sin sjæl ud i en profiltekst ;) 

Men det jeg beskriver er "udfyldte profiler" som følger en helt præcis skabelon, og som bare virker til at skulle give indtryk af at der er massere af babes på sitet. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 12 minutter siden:

Har ikke brugt min profil i et stykke tid og det er lang tid siden der er kommet besked, pludselig en dag indenfor 2 timer kom der 5 nye beskeder. Det ligner i mine øjne et forsøg på at gøre mig så nysgerrig efter at se disse beskeder så jeg køber abonnement igen!!!

Det er en klassiker. Det er derfor jeg ALTID sletter min profil når mit abonnement udløber. Jeg har 2 gange prøvet at mit abonnement udløb og dagen efter var der pludselig en lækker babe som skrev til mig ud af det blå... (jeg har ellers ALDRIG oplevet at en pige henvender sig først). Første gang det skete, faldt jeg i fælden, og der stor bare "hej" i beskeden, og hun svarede aldrig på en eneste af de mange beskeder jeg skrev tilbage til hende... det tog vej ca 10sek at skrive den besked og så er der tjent 350kr (cha-ching). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StockingsFeeet skrev, for 3 timer siden:

Du har vel anmeldt dem til sugardating ? 

Det har jeg, men jeg har endnu ikke oplevet det har hjulpet, desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 22 timer siden:

Ved ikke.

Ligesom jeg heller ikke ved hvad meningen er med de mange profiler uden hverken tekst eller billeder tilknyttet. Spærrer vel en 5-10 stykker om dagen. Kigger man senere fx efter en eller to uger på dem man har spærret er de helt væk igen. Hvad er meningen med dem?

Der er nogen der opretter sig for at se hvad sugardaters er for noget men vælger ikke at få en aktiv profil. Ingen ond vilje i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StockingsFeeet skrev, den 26.1.2021 at 15:44:

Du har vel anmeldt dem til sugardating ? 

 

TopDaddy skrev, den 26.1.2021 at 19:12:

Det har jeg, men jeg har endnu ikke oplevet det har hjulpet, desværre

Jamen kære venner  er dette ikke bare fuldstændig iscenesat af sugardaters?? Et stort scam for at tiltrække mænd og lokke dem til at købe abonnement? Må indrømme at min tiltro til den platform er så ringe at jeg ikke gider betale for det!
Måske Eroguide kunne lave et billigt og bedre alternativ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...