Hop til indhold
jayjakes

Debbie White - Mansiongirls

Recommended Posts

Jeg var ude og besøge Debbie White hos Mansion Girls: http://mansiongirls.dk/pige.php?id=88

Stedet ligger rimeligt diskret og heldigvis ret tæt på mig.

Da jeg så hende så hende virkede hun virkelig sød, naturlig og tiltalende. Vi fandt ud af hvad jeg skulle have, og jeg valgte en dansk/fransk cocktail til 700kr. Problemet med Mansion Girls er, at de på hjemmesiden ikke skriver hvor meget deres Extras koster. Jeg ville gerne have megafransk, men det kostede så lige 700kr ekstra, og det synes jeg alligevel er for meget.

Debbie er virkelig dejlig. En helt perfekt pige i mine øjne. Hun giver god fransk, og jeg fik lov at slikke hende, selvom det vist ikke var med i prisen. Det allerbedste ved hende var næsten hendes kys. Hun kysser helt fantastisk, og det er meget vigtigt for mig. Hun red mig efter noget fransk, og jeg holdte ikke så længe, da hun er dejlig stram.

Efter det var overstået, lå vi og snakkede. Hun er bare megasød at snakke med, og hun virkede oprigtigt interesseret i mig, og hvad jeg lavede osv - måske jeg bare er naiv :-). Fik også en masse private ting af vide af hende... Hun lå og puttede op af mig, og det var rart. En virkelig rigtig GFE må man sige...

Hun rejser hjem onsdag, og tirsdag er hendes sidste dag. Så kommer hun MÅSKE tilbage til september. Må se om jeg kan få skravet lidt penge sammen, for vil virkelig gerne besøge hende igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er der nogen der har besøgt Debbie det sidste halve års tid?

Hun ser dejlig ud (selvom de fleste af hendes videoer har et par år på bagen) og det er en rigtig god anmeldelse her (men det er jo så heller ikke helt ny) - men først og fremmest oplever jeg stor kvalitetsforskel blandt pigerne på adressen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har besøgt Debbie det sidste halve års tid?

Hun ser dejlig ud (selvom de fleste af hendes videoer har et par år på bagen) og det er en rigtig god anmeldelse her (men det er jo så heller ikke helt ny) - men først og fremmest oplever jeg stor kvalitetsforskel blandt pigerne på adressen!

Der er stor kvalitetsforskel på alle bordeller efter min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte hende igår. Hun er sød og et rigtig godt knald. Tungekysser også rigtig dejligt.

Lyder godt. Men du må da gerne uddybe :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...