Hop til indhold

Recommended Posts

Kun et spørgsmål om prisen,

alle thaipiger er til at købe for penge

Men 500 + , skulle vel gøre det

Det kan man da kalde for en generalisering, af et helt kvindeligt folkefærd. Går udfra du enten meget ung eller meget uvidende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan man da kalde for en generalisering, af et helt kvindeligt folkefærd. Går udfra du enten meget ung eller meget uvidende..

​I hvert fald meget fordomsfuld :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... Tilbage i start 80'erne sagde en erfaren mand til mig "knægt, alle kvinder er ludere - det er kun et spørgsmål om prisen". Mon ikke det også gælder mere specifikt ift. megafransk. Og mon i øvrigt ikke også det gælder alle mennesker - både M/K - hvis udsagnet tages bogstaveligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Tilbage i start 80'erne sagde en erfaren mand til mig "knægt, alle kvinder er ludere - det er kun et spørgsmål om prisen". Mon ikke det også gælder mere specifikt ift. megafransk. Og mon i øvrigt ikke også det gælder alle mennesker - både M/K - hvis udsagnet tages bogstaveligt...

Næ, hvis der er en ydelse, man ikke har på programmet, så kommer den næppe på fordi en mand vifter med flere penge.... Vil du gøre hvad som helst for penge? Jeg vil ikke....

Del dette indlæg

Link til indlæg

vi kan da godt starte en diskussion, men jeg har mange gange fået et blæs for en plov af thaipiger inden for de sidste 0 - 4  år

det var ikke for at nedgøre thaipigerne, men det er dem, jeg har besøgt for massage og efterfølgende et blæs

(superfransk/megafransk ) jeg vil ikke komme med navnene på klinikkerne, men det er blandt andet mange af dem der bliver debatteret meget

her på eroguide.

mvh butterfly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næ, hvis der er en ydelse, man ikke har på programmet, så kommer den næppe på fordi en mand vifter med flere penge.... Vil du gøre hvad som helst for penge? Jeg vil ikke....

​Liv, hvis du tager mine ord (refereret fra "en erfaren mand") for pålydende, så betyder det, at prisen kan være ubegrænset høj (dog ikke matematisk uendeligt høj - blot for at imødese evt. ordkløvere), dvs. trilimilibiliarder kroner. Hvilke ydelser er det, du ikke vil levere til den pris? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Liv, hvis du tager mine ord (refereret fra "en erfaren mand") for pålydende, så betyder det, at prisen kan være ubegrænset høj (dog ikke matematisk uendeligt høj - blot for at imødese evt. ordkløvere), dvs. trilimilibiliarder kroner. Hvilke ydelser er det, du ikke vil levere til den pris? ;-)

Jeg nævner i flæng: anal til mig, superfransk, megafransk, slug og alt der indebærer noget med smerte på mig. Beklager, men mine grænser flytter sig ikke, uanset beløbets størrelse.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...