Hop til indhold
Guest Thaimig

I disse tider, åh jo titlen passer næsten altid, Tak!

Recommended Posts

Guest Thaimig

Jeg ku selvfølgelig også ha valgt, hygge, det gjorde jeg så ikke da jeg mener det er en ret alvorlig debat 

Vi er rigtig mange som i mange som passer på hinanden, både os liderlig samt Gp, iflg restriktioner, åh jo hva hjælper det når der stadig er ca tal? 10 % som skidder det et stykke?

Blot læs tråden, som feks, jeg var liderlig og godt nok ikk pigen på billedet, men pikken sku bare ind uanset, disse tider:huh: og undskyld men Corona er lidt svær at komme uden om 

Nok om det, men så længe der er ca 10 % som fortsætter, ja så forlænger vi blot problemet Covid 19

Ligesom vores kære politikere, som ej heller ku vente? Hva F sker der lige her, kære Danmark :huh:

Her tænker jeg også dem som absolut MÅTTE besøg Dubai og herefter forlænge levetiden med Corona 

Tak for kaffe, men hvor bliver jeg dog ked af at verden /dk ser sådan ud :huh:

Ellers go aften Danmark som holder ud, Tak!

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Lauersen skrev, den 23.1.2021 at 20:27:

Åh jo måske, og ja vi ska alle være med til at opretholde også på Eg, det gør faktisk rigtig mange som i mange!

Men igen, hvor er det ærgerligt den bliver forlænget, gang på på gang, fordi ganske få tal ej respekterer situationen

Jo før jo bedre og der af er vi alle måske hurtig videre, hvem ved, blot en tanke :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Prøver alligevel en ekstra gang :huh:

1 måske forstår folk slet ikk hva jeg skriver, og opfatter det som vrøvl? 

2 åh jo vi forstår men vi var/er liderlig og blæser på kendsgerning

3 ha ha, hva rager det mig, åh jo måske en lille smule

Nå men jeg kan så selv læse svaret i trådene = anmeldelser/ efterspørgsel i feks Jylland

Men vi kommer ej videre så længe vi spreder smitten, så jo før jo bedre vi stopper jo før vi kan igen begynde igen, Tak! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Prøver alligevel en ekstra gang :huh:

1 måske forstår folk slet ikk hva jeg skriver, og opfatter det som vrøvl? 

2 åh jo vi forstår men vi var/er liderlig og blæser på kendsgerning

3 ha ha, hva rager det mig, åh jo måske en lille smule

Nå men jeg kan så selv læse svaret i trådene = anmeldelser/ efterspørgsel i feks Jylland

Men vi kommer ej videre så længe vi spreder smitten, så jo før jo bedre vi stopper jo før vi kan igen begynde igen, Tak! 

Endnu en selvudnævnt Coronabetjent. Man bliver bare så træt af al den moralprædiken. Hvor mange opslag med samme moralprædikerener er du efterhånden oppe på efterhånden?

Og tror du selv på, at dine skriverier gør en forskel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Æ´Synderjyde skrev, for 18 timer siden:

Endnu en selvudnævnt Coronabetjent. Man bliver bare så træt af al den moralprædiken. Hvor mange opslag med samme moralprædikerener er du efterhånden oppe på efterhånden?

Og tror du selv på, at dine skriverier gør en forskel?

Jamen såfremt det er sådan mit budskab opfattes, trækker jeg det straks tilbage, No problem, jeg har absolut ingen ønsker om at være Betjent!

Mit budskab handlede for mig om Respekt og ej moral eller betjent, beklager, men skidt pyt, videre til den næste! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 timer siden:

Jamen såfremt det er sådan mit budskab opfattes, trækker jeg det straks tilbage, No problem, jeg har absolut ingen ønsker om at være Betjent!

Mit budskab handlede for mig om Respekt og ej moral eller betjent, beklager, men skidt pyt, videre til den næste! 

Respekt ja, men for hvem, det er ihverfald ikke de 31008 medlemmer der igen skal åbne en ny tråd om corona, der fint kunne være skrevet hvor det er meningen den slags skal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...