Guest Hobie Skrevet 23. Januar, 2021 Det er af mange grunde øv med C19. Men ikke at kunne besøge GPere til noget hurtigt og uforpligtende samvær. Det savnes stort. En dag som idag, med ingen planer, ville et GP besøg være oplagt, men ak. Bare en røst fra stille frustration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeresJohnny 106 Skrevet 23. Januar, 2021 Er sgu ved at gå til her. Bare et lille hurtigt 30 min thai massage besøg hos en af de middelmådige ville være et plus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Jeg forestiller mig at hvis man eren god fast og vellidt stamkunde hos en GP, så erdet nu at denne " status" kan belønnes. Jeg forestiller mig at hvis man har opbygget et gensidigt tillidsforhold til GP så kan det jo være at hun vil tage imod dig. Jeg tror det er lidt nemnere for stamkunderne i denne tid. Det er bare en tanke. Redigeret 23. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobie Skrevet 23. Januar, 2021 Lady C skrev, for 4 minutter siden: Jeg forestiller mig at hvis man eren god fast og vellidt stamkunde hos en GP, så erdet nu at denne " status" kan belønnes. Jeg forestiller mig at hvis man har opbygget et gensidigt tillidsforhold til GP så kan det jo være at hun vil tage imod dig. Jeg tror det er lidt nemnere for stamkunderne i denne tid. Det er bare en tanke. Det har du helt sikkert ret i. Det samme gælder omvendt. Jeg ønsker ej heller at besøge en, jeg ikke har tillid til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Januar, 2021 Hobie skrev, for 6 minutter siden: Det har du helt sikkert ret i. Det samme gælder omvendt. Jeg ønsker ej heller at besøge en, jeg ikke har tillid til. Jo men jeg vil da mene at man ikke kan være stamkunde hos en GP medmindre der ER gensidig tillid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobie Skrevet 23. Januar, 2021 Lady C skrev, for 14 minutter siden: Jo men jeg vil da mene at man ikke kan være stamkunde hos en GP medmindre der ER gensidig tillid Bestemt. Ellers bliver det aldrig til et opsæt, hvor der besøges/modtages igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Januar, 2021 Hobie skrev, for 2 minutter siden: Bestemt. Ellers bliver det aldrig til et opsæt, hvor der besøges/modtages igen. Det jeg forsøger at skrive mellem linjerne er : prøv da at kontakte din faste gp - altså hvis du har en sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 23. Januar, 2021 Lady C skrev, 1 time siden: Jeg forestiller mig at hvis man eren god fast og vellidt stamkunde hos en GP, så erdet nu at denne " status" kan belønnes. Jeg forestiller mig at hvis man har opbygget et gensidigt tillidsforhold til GP så kan det jo være at hun vil tage imod dig. Jeg tror det er lidt nemnere for stamkunderne i denne tid. Det er bare en tanke. Uanset hvor god en stamkunde man er - så nedsætter de da ikke risikoen for smitte med covid-19 og hvis du er en god stamkunde - med stor tillid, så er du nok heller ikke den eneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 23. Januar, 2021 Der er da masser af glædespiger, som arbejder som PD for tiden, også nogle som også er klinik piger. Så har ens faste klinik pige ikke valgt, at gå PD vejen her i lockdown perioden, så må man næsten gå ud fra at det er fordi at hun har valgt at følge opfordringen om at "holde afstand." Så ville jeg i hvert fald ikke selv kunne finde på, at kontakte min faste glædes pige, om vi skal "bryde opfordringen" til at holde afstand... det er da næsten som at spørge, om ydelser som hun ikke tilbyder, eller samleje uden kondom Umiddelbart ville jeg da tro, at det kunne give skår i relationen... Noget helt andet er afstanden... de få faste piger jeg har haft gennem tiden, de har boet i den anden ende / side af Danmark 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Januar, 2021 Lady C skrev, 1 time siden: Det jeg forsøger at skrive mellem linjerne er : prøv da at kontakte din faste gp - altså hvis du har en sådan Man kunne måske lave en aftale om gensidig lyntest? Den får du papir med på med det samme, de bliver måske også snart udleveret til hjemmetest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 3 timer siden: Man kunne måske lave en aftale om gensidig lyntest? Den får du papir med på med det samme, de bliver måske også snart udleveret til hjemmetest Ja hvor der er vilje er der vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg