Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg forstår dig alt for godt. 

Jeg har gennem mit liv oplevet rigtig mange forskellige følelser. Og må indrømme der er 2 der er så ubehagelige og ulidelige at de kan dræbe mig indenvendig. Jalousi og angst er disse to. 

Angst har jeg fået bugt med. Men jalousien lader til at "hunte" mig lidt. Det er for mig en. Forfærdelig følelse fordi jeg inderst inde godt kan se hvor forkert det er, både for mig selv og andre, at jeg føler det. Men samtidig kan jeg ikke lade vær. 

Min konklusion er at jeg i det private har en forfærdelig frygt for at miste, men er der noget jeg har erfaret så er det at min Jalousi med garanti for mig til at miste. 

Følelsen af Jalousi er der på ingen måde i mit arbejde. Jeg har en indre ro og afslappende indenvendig og det er fantastisk at have fundet noget at lave som giver 110% indre ro og tilfredsstillelse. 

Mit råd er at du skal bearbejde din jalousi hvis den æder dig op indefra. 

Og mht om du nu er god nok? Det er du ellers havde hun ikke været sammen med dig. Hvis ikke du havde noget at byde på, har hun sin ret til at sige nej tak. Og ved hun ikke gør det. Så er der noget der tiltaler hende. Husk det. Du er god nok som du er <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Kontant skrev, for 28 minutter siden:

Det er ren teori, for der findes jo en verden for købesex. 
Og du modtager penge for dine ydelser. 

Så er det satme også nemt at sige at du ville gøre det gratis, hvis du ikke kunne få penge for det. 
Det er det man kalder for en gratis omgang, at sige som du gør.  

Må bare sige at du IKKE kender Lady C, så det er en gratis omgang for dig at mene at hendes udsagn ikke passer  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Ros til @Mr_Swingking for et interessant emne og en god start på tråden. Og for mange gode nuancer, ikke mindst fra @EksilKøbenhavner.

Nu har jeg godt nok ikke været i saunaen, men der er beretninger om tilsvarende situationer i nogle af trådene om piger på thaiklinikker, hvor en pige er blevet ret fornærmet over, at en af “hendes” stamgæster pludselig har en hyggestund med en anden pige på stedet (f.eks hvis den første pige var optaget).

Set fra min vinkel som kunde, har jeg intet ønske om, at mit besøg medfører drama, og selvom mange piger sikkert er rummelige nok til at acceptere, at “hendes” gæst denne gang har valgt en anden, så undgår jeg helst at havne i den situation, hvor det er så meget “in your face” på pigen på det sted, hun arbejder. Og så er det egentlig ligegyldigt, om det er i saunaen eller på en thaiklinik. Jeg har sågar undladt at kontakte en GP, fordi jeg havde en fornemmelse af, hun delte lejlighed med en anden, jeg tidligere havde besøgt, og som jeg ikke syntes skulle føle sig fravalgt.

For mig er det harmløs spøj som de fleste finder yderst charmerende (efter eget udsagn).. Så griner vi lidt i jacuzzien imens jeg, meget falskt vel og mærke, synger "Alle sømænd er glade for piger" med min bedste Otto Brandenburg parodi.. Eller jeg pjattende siger "Nååår jeg troede da ellers du var til yngre piger efterhånden" hvis pigen har været yngre end mig eller lignende:lol:.. Måske kender jeg bare mine stamgæster for godt eller er for "hjertelig" med dem men det er hvad der føles naturligt i situationer.. Jeg har også en gæst der en gang sagde "ja du ved jo godt at jeg er nødt til at vælge dig når du er her" men så, så jeg ham noget tid efter hvor han valgte en anden pige.. Men med ham virkede det forkert at sige noget da han valgte mig næste gang så det gjorde jeg ikke.. Det jo et spørgsmål om at læse situationen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg må tilføje at jeg er i den anden boldgade, og er blottet for jaulosi, og tro mig, det har egentlig give mig lige så mange problemer. 

Men det har jeg beskrevet andre steder.

I forhold til Gp, er det det samme, hvis pigen nyder hvad hun laver, og jeg får en fed oplevelse, hvorfor skulle jeg så ikke dele, det er da win win ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden:

Tja... Jeg synes ikke det er så fiktivt. 
Inden jeg blev GP brugte jeg megen tid på scor og fandt tilfældige knald, bollevenner og ind imellem noget mere seriøst. Men egentligt primært det uforpligtende, for der skal en helt særlig kemi til før jeg vil forpligte mig (aka forelskelse) og er det ikke dét, så vil jeg helst bare nyde det rene seksuelle. 
Nu er jeg GP og mindre på scor, for en ret stor del af mit behov for uforpligtende fornøjelser bliver opfyldt her, OG jeg får penge for det. Det har da bare taget en god ting og gjort det bedre. Faktisk synes jeg en del bedre om det uforpligtende som GP, da det netop har de indbyggede rene linjer, men det er så en anden snak. 
Ind imellem finder jeg stadig folk på scor, men nu hvor mit basale behov er dækket som GP, bruger jeg egentlig mest min fritid på at kigge efter potentiale for den der helt særlige kemi, når jeg ind imellem kigger. 
Jeg synes med rette jeg kan sige, at den seksuelle tilfredsstillelse vægter for mig - hvis det ikke er sjovt gider jeg ikke gøre det. Det er ikke det samme som, at det skal være en orgasmerus, der er mange ting som gør det sjovt. Det betyder ikke at jeg ville tilbyde mig gratis på annoncelight hvis muligheden for betaling ikke var der, og formen er også anderledes med mine private relationer, men jeg ville have uforpligtende seksuelle lege ligegyldigt om jeg fik penge eller ej. Som @Lady C skriver, så er der bare muligeden for at få begge, og det siger jeg da ikke nej til. 

Pointen er, at ts ikke behøver at føle mindreværd, fordi han ikke kan tilfredsstille en GP. 
Hun tager penge for det, og han er kunde. 
Punktum

En GP’er er GP’ fordi hun får penge for det.
Ligesom jeg får penge for mit arbejde. Hvis jeg ikke fik penge for det jeg laver, fandt jeg på noget andet.
At der så findes eksempler på, at der er GP’ere der også finder nydelse, og nogen stor nydelse, og enkelte endog meget stor nydelse ved deres beskæftigelse, ændrer ikke ved at INGEN GP’ere ville yde det de gør uden at få penge for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Kontant skrev, for 4 minutter siden:

Pointen er, at ts ikke behøver at føle mindreværd, fordi han ikke kan tilfredsstille en GP. 
Hun tager penge for det, og han er kunde. 
Punktum

En GP’er er GP’ fordi hun får penge for det.
Ligesom jeg får penge for mit arbejde. Hvis jeg ikke fik penge for det jeg laver, fandt jeg på noget andet.
At der så findes eksempler på, at der er GP’ere der også finder nydelse, og nogen stor nydelse, og enkelte endog meget stor nydelse ved deres beskæftigelse, ændrer ikke ved at INGEN GP’ere ville yde det de gør uden at få penge for det. 

Altså nej, det behøver han ikke føle mindreværd over, så langt er vi enige. Det er totalt fair at komme på besøg, lægge sig ned og bare blive forkælet i en halv time uden at give noget som helst igen, og det kan man netop fordi man har penge imellem sig. Men mange kommer blandt andet for at få et selvværds/selvtillids boost. Disse prøver ofte at gøre det dejligt for os GP'er, og så er det jo ærgerligt hvis en efterfølgende usikkerhed ødelægger det boost man lige har fået - og jeg tror ikke det gør meget for selvværdet at sige "nå nå, jeg kunne ikke gøre noget for hende men det er jo også ok, så længe jeg betaler".

Nu var det heller ikke mit indtryk, at TS oplever, at han ikke tilfredsstiller mens legen er igang, men at han går og får de tanker, når han ser, at andre også har haft oplevelsen af at tilfredsstille hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kontant skrev, for 9 minutter siden:

INGEN GP’ere ville yde det de gør uden at få penge for det. 

Men hvis de gjorde det alligevel uden betaling, så ville de vel pr. definition heller ikke være GPer, vel? ;-)

Jeg har på fornemmelsen, at uanset hvordan de lyserøde bidrager til denne debat, så ændrer det ikke dit syn på den sag.

Kan nu godt selv følge de udmærkede pointer, som @Nemtøs, @Lady C, @Nannas Hjørne kommer med. Det ville da være trist, hvis ikke pigen også fandt glæde i at sælge de ydelser, de gør. Og ja, så ved jeg godt, at der også eksisterer andre segmenter indenfor købesex, men det er en anden debat, som vi ikke behøver inddrage her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Kontant skrev, for 18 minutter siden:

INGEN gp ville yde det de gør, hvis de ikke fik penge for det 

Igen udtaler du dig meget kategorisk når du skriver INGEN  med store bogstaver. 

Du kender ikke ALLE  gp og derfor ved du jo heller ikke om nogle ville yde det samme uden at få penge for det. 

Men hvis man ikke tager penge for det er man vel heller ikke gp? 

Nå men som jeg skrev før så har jeg ydet akkurat det samme som jeg gør nu førend jeg fandt ud af at tage penge for det. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
EksilKøbenhavner skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor skal en udemærket tråd handle om at GP’er gør det for penge :/

Du har ret. Lad os komme tilbage på sporet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Må bare sige at du IKKE kender Lady C, så det er en gratis omgang for dig at mene at hendes udsagn ikke passer  

Må bare sige, at DU ikke ved om jeg kender Lady C.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Kontant skrev, Lige nu:

Det ved jeg så, for så skrev du ikke sådan ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

Men hvis de gjorde det alligevel uden betaling, så ville de vel pr. definition heller ikke være GPer, vel? ;-)

Fuldstændig rigtig!!!

Og hvad skrev jeg til at starte med?

ALLE GP’ere gør det for pengenes skyl.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Mit råd er at du skal bearbejde din jalousi hvis den æder dig op indefra. 

Og mht om du nu er god nok? Det er du ellers havde hun ikke været sammen med dig. Hvis ikke du havde noget at byde på, har hun sin ret til at sige nej tak. Og ved hun ikke gør det. Så er der noget der tiltaler hende. Husk det. Du er god nok som du er <3

1000 tak Tanja.

Jeg er ikke der, hvor jeg er ved at blive ædt op af jalousi. Mere der, hvor jeg tænker.. Okey. .Jeg havde en fantastisk oplevelse. .. Hvor er hun dejlig skøn og lækker.. 

Og så ser jeg en anmeldelse dagen efter af hende.  .. hvor det gør lidt ondt. Og det er DET som er så åndsvagt. Jeg ved jo godt, at hun har en forretning, og ikke kun gør det godt for mig - OGSÅ selvom vi har kemi og ved, at hun ikke kan fake det.. Så skal hun stadig tjene penge på sit hygge-erhverv - for selvom jeg gerne ville, så har jeg altså ikke råd til at besøge hende 3 timer hver dag - eller noget :rolleyes:

Så tror det handler om mig selv.... Min egen utilstrækkelighed lige nu.. Corona isoleret, dårligt gående pga dårlig ryk osv osv. 

Og det må jeg arbejde med. Jeg er jo en mand - og vi som race er jo ALTID verdens bedste og lækreste... uanset hvad vi kan eller hvordan vi ser ud. Tror bare, at jeg har fået fjernet mande-filtret...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Kontant skrev, for 17 minutter siden:

Det gør du ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og til  jer alle

1000 tak for de mange gode og velmendende ord. Varmer sku sådan en gammel dreng på en sådan torsdag. Det sætter jeg meget pris på.

Tænker, at jeg må op på hesten igen, og tage en dag ad gangen. .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm tja, jeg er i den lykkelige situation, at jeg ikke umiddelbart lider af jalousi. Måske det har noget at gøre med jeg ikke har været brændt varm varm på de gp'er jeg har besøgt ( ingen regler uden undtagelse, så indrømmet der er to jeg har haft lidt jeg er forelsket følelser for) men jaloux har jeg aldrig været. 

Jeg har haft episoder, hvor jeg ganske enkelt har fravalgt at besøge den og den, enten fordi jeg synes vi er blevet for tætte, eller fordi der har været så mange anmeldelser af hende at jeg har mistet gnisten for at se hende i et stykke tid. 

Tilgengæld, så har jeg åbenbart selv været årsag til noget fnidder/jalousi mellem et par gp'er, men det må være en helt anden historie :D

Som andre skriver, undlade at læse anmeldelser af pågældende pige. Hold evt en pause med at se hende. Og ( og her taler jeg af en smule erfaring) brug for himlens skyld ikke flere penge på hende end du ville have gjort på en "hvilken som helst" anden pige :)

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 2 minutter siden:

Hmm tja, jeg er i den lykkelige situation, at jeg ikke umiddelbart lider af jalousi. Måske det har noget at gøre med jeg ikke har været brændt varm varm på de gp'er jeg har besøgt ( ingen regler uden undtagelse, så indrømmet der er to jeg har haft lidt jeg er forelsket følelser for) men jaloux har jeg aldrig været. 

Jeg har haft episoder, hvor jeg ganske enkelt har fravalgt at besøge den og den, enten fordi jeg synes vi er blevet for tætte, eller fordi der har været så mange anmeldelser af hende at jeg har mistet gnisten for at se hende i et stykke tid. 

Tilgengæld, så har jeg åbenbart selv været årsag til noget fnidder/jalousi mellem et par gp'er, men det må være en helt anden historie :D

Som andre skriver, undlade at læse anmeldelser af pågældende pige. Hold evt en pause med at se hende. Og ( og her taler jeg af en smule erfaring) brug for himlens skyld ikke flere penge på hende end du ville have gjort på en "hvilken som helst" anden pige :)

Venligst Claesen 

Jeg er jo så tosset, at det ikke behøver at være en GP som jeg har besøgt flere gange. Det kan være en, som jeg besøger en gang, hvor alt bare spiller :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 45 minutter siden:

@Misjo1 og @Kontant : stop nu med at skrive om mig. Det bringer mig i forlegenhed at tråden skal drejes over på mig. 

Jeg vil ikke dreje tråden, og stopper her 

Dog vil jeg sige tak til trådstarter for at bringe et svært emne på bane.

Jeg vil blot sige at nå de jaulosi og manglende på samme kan og er et kæmpe problem, og løsningen? Er fagligt så simpel, snak sammen, afstem forventninger, prøv at stole på hinanden, og vigtigste, sig for h....... til hinanden hvis der er noget der generer mig i forholdet

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er jo så tosset, at det ikke behøver at være en GP som jeg har besøgt flere gange. Det kan være en, som jeg besøger en gang, hvor alt bare spiller :-)

Puha det vist ikke fordi du er tosset, men snare fordi du er en af dem, der nemt taber hovedet  ( hjertet)  :D det er du helt sikkert ikke ene om, der er bare nogen der har lettere ved at føle den der special kemi og tage den et step videre inde i egne tanker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 3 minutter siden:

Puha det vist ikke fordi du er tosset, men snare fordi du er en af dem, der nemt taber hovedet  ( hjertet)  :D det er du helt sikkert ikke ene om, der er bare nogen der har lettere ved at føle den der special kemi og tage den et step videre inde i egne tanker :)

Haha.. Jamen der tror jeg du rammer hovedet på sømmet. .. Fordi jeg igennem mange år levet i et forhold, hvor jeg ikke fik nogen komplimenter - og når jeg så får nogen af en skøn kvinde, så ER der meget kort til Jalusi .. Tak for det.. Må sq arbejde med mig selv.. a lot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Mr_Swingking skrev, for 4 minutter siden:

Haha.. Jamen der tror jeg du rammer hovedet på sømmet. .. Fordi jeg igennem mange år levet i et forhold, hvor jeg ikke fik nogen komplimenter - og når jeg så får nogen af en skøn kvinde, så ER der meget kort til Jalusi .. Tak for det.. Må sq arbejde med mig selv.. a lot

Det er jo menneskeligt at den der kan give det man mangler ( komplimenter, anerkendelse), ja den person vil man ikke miste. Det er i virkeligheden nok ikke hende du ikke vil miste, det er det hun giver dig . Det hun får dig til at føle. Tænk hvis du ikke får lov til at føle det igen? Og der tror jeg så jalousien stikker sit uskønne ansigt frem.  For angsten for at miste den anerkendelse og den ros - det er den der viser sig via jalousi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

1000 tak Tanja.

Jeg er ikke der, hvor jeg er ved at blive ædt op af jalousi. Mere der, hvor jeg tænker.. Okey. .Jeg havde en fantastisk oplevelse. .. Hvor er hun dejlig skøn og lækker.. 

Og så ser jeg en anmeldelse dagen efter af hende.  .. hvor det gør lidt ondt. Og det er DET som er så åndsvagt. Jeg ved jo godt, at hun har en forretning, og ikke kun gør det godt for mig - OGSÅ selvom vi har kemi og ved, at hun ikke kan fake det.. Så skal hun stadig tjene penge på sit hygge-erhverv - for selvom jeg gerne ville, så har jeg altså ikke råd til at besøge hende 3 timer hver dag - eller noget :rolleyes:

Så tror det handler om mig selv.... Min egen utilstrækkelighed lige nu.. Corona isoleret, dårligt gående pga dårlig ryk osv osv. 

Og det må jeg arbejde med. Jeg er jo en mand - og vi som race er jo ALTID verdens bedste og lækreste... uanset hvad vi kan eller hvordan vi ser ud. Tror bare, at jeg har fået fjernet mande-filtret...  

Ja det er aldrig sjovt. Nyd den tid i har sammen og den gode kemi i har. Og glæd dig til næste gang det genskabes af jer <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...