Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Den handler jo faktisk om stoffer;).. Frøken Escobar er ikke en dame må jeg være skuffende og sige:P.. 

Det ved jeg skam godt min kære - han refererer jo til kokain, derfra navnet frøken Escobar ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cristobal skrev, for 2 minutter siden:

Det ved jeg skam godt min kære - han refererer jo til kokain, derfra navnet frøken Escobar 

Godt så.. Man kunne jo fristes til at tro andet når du smider den op i en tråd med referencer til sange om kvinder og jalousi:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 21.1.2021 at 19:43:

Jeg  har  følelserne  med  når  jeg  mødes,  på  godt  og  ondt.  Det  er  en  del  af  mig og det  har  jeg  det  fint  med.  Jeg  spiller  ikke,  eller  påtager  mig  en  bestemt  rolle som  gp. Jeg  er bare  mig. 

Ved  ikke  om  det  giver  nogen  mening for  andre  end  mig  selv

Det giver da fantastisk mening @Nemtøs. Det er det der giver den gode, intense oplevelse uden forstillelse, uden menukort, uden rollespil (med mindre man selv finder på dem), uden illusioner eller andre måder at være påtaget. At være sammen med en anden person der er sig selv er da fantastisk og skønt, hvis begge nyder øjeblikket. At prisen så kan være stik af jalusi er den omkostning man må tage med, for jeg vil da hellere have en fantastisk oplevelse med den "rigtige" person end jeg vil være fri for jalousiens favntag. Og så kan man jo forsøge at rationaliserer den, så den kommer lidt på afstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
Nemtøs skrev, den 21.1.2021 at 09:52:

Lad  nu  være  med  at  generalisere  så  groft.  

Jeg  vil  kunne  spise  det  hvis  du  skrev  hovedparten.. eller  noget  i  den  retning.   Det  er  ikke  alle gp'er hvor  pengene  kommer  i første  række  og  vejer  tungest. 

100 % enig!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...