Cristobal 211 Skrevet 29. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Den handler jo faktisk om stoffer.. Frøken Escobar er ikke en dame må jeg være skuffende og sige.. Det ved jeg skam godt min kære - han refererer jo til kokain, derfra navnet frøken Escobar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 29. Januar, 2021 Cristobal skrev, for 2 minutter siden: Det ved jeg skam godt min kære - han refererer jo til kokain, derfra navnet frøken Escobar Godt så.. Man kunne jo fristes til at tro andet når du smider den op i en tråd med referencer til sange om kvinder og jalousi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 29. Januar, 2021 Nemtøs skrev, den 21.1.2021 at 19:43: Jeg har følelserne med når jeg mødes, på godt og ondt. Det er en del af mig og det har jeg det fint med. Jeg spiller ikke, eller påtager mig en bestemt rolle som gp. Jeg er bare mig. Ved ikke om det giver nogen mening for andre end mig selv Det giver da fantastisk mening @Nemtøs. Det er det der giver den gode, intense oplevelse uden forstillelse, uden menukort, uden rollespil (med mindre man selv finder på dem), uden illusioner eller andre måder at være påtaget. At være sammen med en anden person der er sig selv er da fantastisk og skønt, hvis begge nyder øjeblikket. At prisen så kan være stik af jalusi er den omkostning man må tage med, for jeg vil da hellere have en fantastisk oplevelse med den "rigtige" person end jeg vil være fri for jalousiens favntag. Og så kan man jo forsøge at rationaliserer den, så den kommer lidt på afstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 2. Februar, 2021 Nemtøs skrev, den 21.1.2021 at 09:52: Lad nu være med at generalisere så groft. Jeg vil kunne spise det hvis du skrev hovedparten.. eller noget i den retning. Det er ikke alle gp'er hvor pengene kommer i første række og vejer tungest. 100 % enig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg