Hop til indhold

Recommended Posts

Når @Mr_T keder sig, så kan jeg vel også godt bidrage med lidt.

Jeg har den her irationelle jalousi, når jeg har besøgt en GP. Det er jo simpelthen så stupidt. Hvis jeg har besøgt en GP, hvor der virkeligt har været god kemi, så kan jeg næste ikke tåle at se anmeldelser fra jer ellers skønne dudes herinde - og det til trods for, at jeg besøger hende FORDI i har skrevet en anmeldelse inden. Stupidt. 

At se hendes annonce igen, gør mig også "sur". 

Jeg har igennem længere tid været syg - en ryg og mave der driller, så potensen har ikke været super. Til gengæld er jeg grundet manglende motion pga. ryggen blevet fed, så selvværdet er nærmest ikke eksisterende. Så ved jo godt, hvorfor jeg bliver jalous - men hvad fanden gør jeg ved det? ER efterhånden så dum, at jeg kigger på "andre GP'ere" fordi jeg "nok ikke kan tilfredsstille hende godt nok".

Suk

Blev vist alt for ærligt på sådan en skod-torsdag. Tak fordi i "lyttede".

Kh

Swingking

Redigeret af Mr_Swingking
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det  er  en  sjov  størrelse  med  den  jalousi. 

Jeg  kender  godt  til  den  stikkende  fornemmelse  som  jeg  kan  få, ved  at  de  mænd  som  jeg  synes  jeg  har  haft  en  virkelig  lækker  oplevelse  så  laver  en  anmeldelse  af  én  anden  gp  og  roser  hende  til  skyerne. 

Har  lært  at  trække  på  skulderen,  og  glæde  mig  over  at  mændene  har  fundet  det  optimale  match  hos  en  anden  end  mig. 

Den  gode  oplevelse  er  der  ingen  der  kan  tage  fra  os,  og  vi  kan  ikke  tillade  os  at  være  jaloux i den  her  verden.  

Hvis  den  omtalte  gp  er  den  bedste  for dig,  så  hold  fast  i hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Det  er  en  sjov  størrelse  med  den  jalousi. 

Jeg  kender  godt  til  den  stikkende  fornemmelse  som  jeg  kan  få, ved  at  de  mænd  som  jeg  synes  jeg  har  haft  en  virkelig  lækker  oplevelse  så  laver  en  anmeldelse  af  én  anden  gp  og  roser  hende  til  skyerne. 

Har  lært  at  trække  på  skulderen,  og  glæde  mig  over  at  mændene  har  fundet  det  optimale  match  hos  en  anden  end  mig. 

Den  gode  oplevelse  er  der  ingen  der  kan  tage  fra  os,  og  vi  kan  ikke  tillade  os  at  være  jaloux i den  her  verden.  

Hvis  den  omtalte  gp  er  den  bedste  for dig,  så  hold  fast  i hende. 

Tak Nemtøs. Både for rådet, men også fordi du kan sætte dig ind i følelsen. Synes det er svært at trække på skulderen, men du har helt ret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har den her irationelle jalousi, når jeg har besøgt en GP. Det er jo simpelthen så stupidt. Hvis jeg har besøgt en GP, hvor der virkeligt har været god kemi, så kan jeg næste ikke tåle at se anmeldelser fra jer ellers skønne dudes herinde - og det til trods for, at jeg besøger hende FORDI i har skrevet en anmeldelse inden. Stupidt. 

Jeg har igennem længere tid været syg - en ryg og mave der driller, så potensen har ikke været super. Til gengæld er jeg grundet manglende motion pga. ryggen blevet fed, så selvværdet er nærmest ikke eksisterende. Så ved jo godt, hvorfor jeg bliver jalous - men hvad fanden gør jeg ved det? ER efterhånden så dum, at jeg kigger på "andre GP'ere" fordi jeg "nok ikke kan tilfredsstille hende godt nok".

Suk

Kh

Swingking

Mit svar kommer med de allerbedste hensigter. 
Ingen ironi eller sarkasme. Blot et velmenende råd. 
Jeg synes du skal opsøge en psykolog, og få tømt din “rygsæk” for skidt og ragelse. 

Og så lige til sidst:

For ALLE GP’ere er pengene vigtigere end at blive sexuelt tilfredsstillet. 
Så ingen grund til mindreværd på den konto. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kontant skrev, for 1 minut siden:

Mit svar kommer med de allerbedste hensigter. 
Ingen ironi eller sarkasme. Blot et velmenende råd. 
Jeg synes du skal opsøge en psykolog, og få tømt din “rygsæk” for skidt og ragelse. 

Og så lige til sidst:

Tak - det er bestemt også modtaget sådan. Og det kan godt være, at jeg opsøger en psykolog, når jeg har fået styr på ryggen. :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kontant skrev, for 5 minutter siden:

Lad  nu  være  med  at  generalisere  så  groft.  

Jeg  vil  kunne  spise  det  hvis  du  skrev  hovedparten.. eller  noget  i  den  retning.   Det  er  ikke  alle gp'er hvor  pengene  kommer  i første  række  og  vejer  tungest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jalousi er helt naturligt - det samme med trangen til at besidde, og til at føle sig særlig. De følelser - drifter - stopper ikke nødvendigvis bare fordi vi i vores ophøjede visdom har sat rammen "tid og penge" omkring dem. 

De gør for mig. Ellers kunne jeg ikke selv være I branchen med den model jeg kører, så det synes jeg er ret heldigt, men jeg kender alt til det du beskriver i det private. 

Hvad gør du ved det? Du prøver at huske dig selv på, at din oplevelse med pigen er jeres, og ikke bliver formindsket af, at hun har andre oplevelser. Ville du selv sætte mindre pris på jeres leg, hvis du havde besøgt en anden ind imellem? Kan du lide kaffe mindre fordi du har fået en kakao? 

Hvis I har det godt når I er sammen, så er alt resten egentlig ligegyldigt. Så er det bare lige at huske på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Hvad gør du ved det? Du prøver at huske dig selv på, at din oplevelse med pigen er jeres, og ikke bliver formindsket af, at hun har andre oplevelser. Ville du selv sætte mindre pris på jeres leg, hvis du havde besøgt en anden ind imellem? Kan du lide kaffe mindre fordi du har fået en kakao? 

Rigtig god betragtning Nanna  - din model ville gavne mange hvis de kunne se sådan på det - og det gælder i mange af livets forhold.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Lad  nu  være  med  at  generalisere  så  groft.  

Jeg  vil  kunne  spise  det  hvis  du  skrev  hovedparten.. eller  noget  i  den  retning.   Det  er  ikke  alle gp'er hvor  pengene  kommer  i første  række  og  vejer  tungest. 

Jeg er ret sikker på, at der er så få undtagelser fra min påstand, at dit svar hører under kategorien ordkløveri. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden:

Ville du selv sætte mindre pris på jeres leg, hvis du havde besøgt en anden ind imellem? Kan du lide kaffe mindre fordi du har fået en kakao? 

Hvis I har det godt når I er sammen, så er alt resten egentlig ligegyldigt. Så er det bare lige at huske på det.

Det er så spot-on. Tak Skønne dig. Også fordi du fik mig til at grine over Kaffe/kakao-tingen :wub:

Og du har ret. Det handler jo om den tid vi har sammen. Ikke kun i den her mærkelige pseudo-verden, men også i den virkelige verden..

Jeg tror bestemt at jeg godt gadt at bruge en eftermiddag over 15 kopper kaffe med dig :D

Redigeret af Mr_Swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Kontant skrev, 1 time siden:

Når du skriver ALLE og ovenikøbet fremhæver ordet med store bogstaver - ja så må du jo vitterligt mene alle. Og så er jeg altså nødsaget til at sige at du tager fejl.

For hvad er seksuelt tilfredsstillet ?  Er det en fysisk orgasme du taler om eller er det en mental og kropslig tilfredsstillelse ? 

Hvis der ikke fandtes den her verden hvor man kunne tjene penge på at blive feteret og tilbedt og hvor jeg kunne få lov til at udfolde min fantasi og opfindsomhed som Domina - hvor jeg kunne dominere og styre mænd som jeg havde lyst til. Hvis der ikke fandtes en verden hvor jeg kunne tjene penge på det - ja så ville jeg da gøre det gratis. Eller måske ovenikøbet betale for det selv.

Men nu findes den verden altså - købesexverdnen - hvor jeg kan tjene penge på noget der er så fedt og som jeg nærmest er afhængig af  . Så ville det da være lidt dumt ikke at benytte mig af det. 

Ja det var ærlig snak. Men jeg blev simpelthen nødt til at udfordre dit udsagn om at ALLE gp holder mere af pengene end af selve akten

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr_Swingking skrev, for 49 minutter siden:

Det er så spot-on. Tak Skønne dig. Også fordi du fik mig til at grine over Kaffe/kakao-tingen :wub:

Og du har ret. Det handler jo om den tid vi har sammen. Ikke kun i den her mærkelige pseudo-verden, men også i den virkelige verden..

Jeg tror bestemt at jeg godt gadt at bruge en eftermiddag over 15 kopper kaffe med dig :D

Måske har jeg selv lyst til en moccalatte og blev lidt påvirket i mit skriv :lol:

Men altså, jeg har det selv ikke super afslappet med at være i åbne forhold i "den virkelige verden", så jeg kan sagtens relatere. Det var kæmpe optur da jeg fandt ud af, at jeg kunne adskille det her. Jeg vil i hvert fald bare sige, at hvis jeg har mindeværdige oplevelser med flere gæster, så er det jo bare vidunderligt. Jeg har aldrig stået efter to gode oplevelser og tænkt "nå, jamen så var den første jo nok ikke så god". Faktisk tænker jeg meget lidt efter en dag med gode oplevelser, jeg putter mig bare i "mmmmmm"-følelsen. Så du kan godt blive jaloux, men du skal i hvert fald ikke tænke at dét, at en anden også fik en god oplevelse, var fordi du var utilfredsstillende. Hold fast i den følelse mødet gav dig

15 kopper kaffe? Så må vi hellere finde en lejlighed med flere badeværelser :ph34r: Vi kunne også gemme kaffen og starte med desserten. Og når vi er gået hver til sit, så spørger du lige dig selv, om det at vi hyggede os betyder, at din faste GP ikke tilfredsstiller dig, og sætter det i perspektiv. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

Suk

Kh

Swingking

Jeg kan SAGTENS følge dig . Og jeg er ret sikker på at du ikke står alene

Der ER bare dilemmaer forbundet med at anmelde en gp - og du beskriver så udmærket en af dilemmaerne. Hvilket også er en af grundende ( bemærk en`af dem ) til at jeg ikke selv har lyst til at blive anmeldt. 

Det kan da godt være købesex verdenen - ihvertfald i nogle segmenter - er kold og kynisk og med fravær af følelser, men der er altså også det modsatte. Segmenter og tilfælde og relationer hvor der kan opstå - faktisk ret store - følelser.  Og jalousi er en af dem

P.S. 

Respekt for at du tør tage hul på et så sårbart emne og være så ærlig omkring det <3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt fordi for mig der forekommer det faktisk ikke så sjældent.. Men jeg tror det er mere konkurrencepræget fra min side af end det er jalousi.. Sådan en "hvorfor er han sammen med hende når han ved jeg er den bedste":lol::ph34r:..

I saunaen er det jo åbenlyst fordi man så ikke bare ser en anmeldelse men måske ovenikøbet ser dem sidde intimt i jacuzzien.. Så kan jeg godt finde på at synge "Alle sømænd er glade for piger" næste gang "han" kommer og besøger mig og "drille" "ham" ved at spille kostbar og sige at "han" da ellers så ud til at hygge sig sidst jeg så "ham":lol:.. Det handler selvfølgelig om stamgæster her så vi kender hinanden godt nok til at vi begge finder det sjovt.. 

Jalousi er vel egentlig for de fleste ikke andet end såret stolthed.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kontant skrev, for 1 time siden:

Og så lige til sidst:

Kan godt følge dig men det passer ikke helt. Der findes en gruppe prostituerede, som er nymfomaner, hvor betalingen er symbolsk og som virkelig leverer varen. Kender et par stykker.  Fordelingen følger måske 80/20 reglen og de er  f.eks. på annoncelight men det kræver lidt forsøg at spotte dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt du er nede i kulkælderen - og så kan følelser som jalouxi virkeligt blomstre - især hvis man giver dem næring . Jeg tror bare at du skal huske på at vi mennesket består af så mange andre værdier end vores fysiske ydre. Og især GP ere kan formentligt skelner mellem ydre og indre værdier. Jeg gætter på at de møder mange smukke røvhuller, og måske derfor mange gange foretrækker den søde reelle fyr. 

Så hun kan sagtens føle sig rigtigt godt tilpas i dit selskab. Og så min gamle kæphest. Prøv at melde dig på et tantra kursus. Altså den fulde pakke både med livsstil og det hele. Ikke for at blive religiøs om det - men jeg lover dig at du bliver attraktiv hvis du behersker nogle af de teknikker man lærer der. Ikke kun med sex og massge (faktisk nok mindst det) men mere med opfattelse af sig selv og at turde være i nuet og bare nyde. Den slags mænd er sjældne - og i høj kurs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At en GP jeg synes om har hygget sig med en anden kunde, glæder jeg mig kun over på hendes vejene.
Syntes også at det er frækt at hun fortæller hvad hun har foretaget sig med andre kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 38 minutter siden:

Hvis der ikke fandtes en verden hvor jeg kunne tjene penge på det - ja så ville jeg da gøre det gratis. Eller måske ovenikøbet betale for det selv.

Det er ren teori, for der findes jo en verden for købesex. 
Og du modtager penge for dine ydelser. 

Så er det satme også nemt at sige at du ville gøre det gratis, hvis du ikke kunne få penge for det. 
Det er det man kalder for en gratis omgang, at sige som du gør.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mr_Swingking Virkeligt godt emne, og noget jeg selv har prøvet flere gange :) og som @Nemtøs skriver kan det gå begge veje.

For mit vedkommende har det primært været via Sugardating, som nok ligger noget mere op til selvbedraget om at man er "den eneste" - end ærlig prostitution gør. Her så jeg en sød pige i over et år, og en gang imellem droppede hun små hints om at hun så andre (en hel del andre). Det var aldrig et samtale emne, men det gav et lille irrationelt stik i hjertet hver gang. Jeg var nok små forelsket og et sted i mit liv hvor jeg havde behov for at være noget "særligt" - sådan får jeg det når jeg har været single længe nok ;) Jeg kan jo umuligt være noget særligt, hvis hun har gang i 4-5-6 andre også, var min fejlagtige konklusion, for jo det kan vi sagtens være :)

@Nannas Hjørne's Kaffe analogi er spot on her, jeg har fået mange gode kopper kaffe, en god kop gør ikke en anden dårligere. Sidder for øvrigt men en Latte macchiato lige nu (med karamel), tak for inspirationen ;)

Ligeledes har jeg oplevet at blive smidt ud - fordi jeg kom til at fortælle at jeg havde set en anden et par dage før, her gik pigen fuldkommen amokka. Jeg anede ikke at vi så hinanden fast og slet ikke at vi ikke måtte se andre (i hendes tilfælde var jeg ligeglad med hvem hun ellers rodede rundt med), så jeg var noget forvirret da jeg stod ude i opgangen med mine sko i hånden. 

Min kæreste havde følgende oplevelse (her er det en anden hånds beretning) da hun sugardatede. En mand i starten af 50'erne som hun havde set et par gange, spurte over en middag ret spontant ind til hvor mange og hvad det var for nogle typer hun ellers så. Han var i hendes øjne en mand der havde styr på hans liv, han var selvsikker og hun opfattede hans spørgsmål som reel interesse. Så hun svarede ham (selvfølgeligt uden at udlevere detaljer). Han havde opfølgende spørgsmål og pludseligt føltes det som et forhør. Hun prøvede at skifte emne, men han holdt fast og hans humør blev "dårligt", han undgik øjenkontakt og virkede småsur, men spurgte videre høfligt. Emnet blev skiftet og de tog tilbage til hotellet og gjorde det der nu skulle gøres, men i stedet for at bliver og overnatte smuttede han stort set lige efter udløsning, hvilket var underligt i forhold til hvad han havde gjort tidligere :)

Der gik en månedstid hvor min kæreste ikke hørte fra ham, da han så skrev en SMS og forklarede at han var blevet sindssygt jaloux, men nu havde han styr på det og ville gerne ses igen. På min kæreste virkede det som om han havde forhørt hende for at få ting af vide han så ikke kunne tåle. Hun havde naturligvis ikke lyst til at se ham igen og skrev det pænt til ham.

Pointen er at nogen gange skal vi bare nyde selvbedraget og ikke opsøge noget der kan bryde det - fx. hvis du er glad for en pige, så lade være med at læse andres anmeldelser af hende, lad være med at tjekke om hun har annoncer eller om hun er online hele tiden (fx på sugardaters), der er ingen grund til at bryde de små hverdags illusioner. Hvad hun laver med andre er i sidste ende fuldkommen ligegyldigt, hvis du er glad for det hun laver med dig :)   

Så vil jeg for øvrigt mene at @Kontant har helt ret, jeg spørger mig selv om pigen ville være sammen med mig hvis det ikke var for pengene - hvis svaret er nej, så er det jo pengene der driver lysten. Det betyder ikke at hun ikke kan nyde ens selvskab og gøre af det lyst (også).

Så er jeg for resten kæmpe fan af @JenniferRomantica tilgang - bliv kompetitiv og knald hende bedre end nogen andre kan, næste gang du ser hende... alle vinder :D

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Kontant skrev, for 1 minut siden:

Så er det satme også nemt at sige at du ville gøre det gratis, hvis du ikke kunne få penge for det. 

Min udtalelse som du kommenterer på kan du anskue fra 2 forskellige vinkler

1: Jeg er ærlig og skriver som jeg har det

eller 

2: Jeg lyver og lader som om jeg har det sådan-

Det er helt op til dig selv hvilken en af mulighederne du hælder til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, Lige nu:

Så er jeg for resten kæmpe fan af @JenniferRomantica tilgang - bliv kompetitiv og knald hende bedre end nogen andre kan, næste gang du ser hende... alle vinder :D

Altsååå "turen" bliver da lidt mere spændende når jeg føler jeg konkurrerer med andre det indrømmer jeg gerne:lol::ph34r:.. Så vil man have AAAA-klasse behandling skal man bare nævne den gang man besøgte en eller anden pige jeg kender:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Kontant skrev, for 16 minutter siden:

Tja... Jeg synes ikke det er så fiktivt. 
Inden jeg blev GP brugte jeg megen tid på scor og fandt tilfældige knald, bollevenner og ind imellem noget mere seriøst. Men egentligt primært det uforpligtende, for der skal en helt særlig kemi til før jeg vil forpligte mig (aka forelskelse) og er det ikke dét, så vil jeg helst bare nyde det rene seksuelle. 
Nu er jeg GP og mindre på scor, for en ret stor del af mit behov for uforpligtende fornøjelser bliver opfyldt her, OG jeg får penge for det. Det har da bare taget en god ting og gjort det bedre. Faktisk synes jeg en del bedre om det uforpligtende som GP, da det netop har de indbyggede rene linjer, men det er så en anden snak. 
Ind imellem finder jeg stadig folk på scor, men nu hvor mit basale behov er dækket som GP, bruger jeg egentlig mest min fritid på at kigge efter potentiale for den der helt særlige kemi, når jeg ind imellem kigger. 
Jeg synes med rette jeg kan sige, at den seksuelle tilfredsstillelse vægter for mig - hvis det ikke er sjovt gider jeg ikke gøre det. Det er ikke det samme som, at det skal være en orgasmerus, der er mange ting som gør det sjovt. Det betyder ikke at jeg ville tilbyde mig gratis på annoncelight hvis muligheden for betaling ikke var der, og formen er også anderledes med mine private relationer, men jeg ville have uforpligtende seksuelle lege ligegyldigt om jeg fik penge eller ej. Som @Lady C skriver, så er der bare muligeden for at få begge, og det siger jeg da ikke nej til. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ros til @Mr_Swingking for et interessant emne og en god start på tråden. Og for mange gode nuancer, ikke mindst fra @EksilKøbenhavner.

JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Sådan en "hvorfor er han sammen med hende når han ved jeg er den bedste":lol::ph34r:..

I saunaen er det jo åbenlyst fordi man så ikke bare ser en anmeldelse men måske ovenikøbet ser dem sidde intimt i jacuzzien.

Nu har jeg godt nok ikke været i saunaen, men der er beretninger om tilsvarende situationer i nogle af trådene om piger på thaiklinikker, hvor en pige er blevet ret fornærmet over, at en af “hendes” stamgæster pludselig har en hyggestund med en anden pige på stedet (f.eks hvis den første pige var optaget).

Set fra min vinkel som kunde, har jeg intet ønske om, at mit besøg medfører drama, og selvom mange piger sikkert er rummelige nok til at acceptere, at “hendes” gæst denne gang har valgt en anden, så undgår jeg helst at havne i den situation, hvor det er så meget “in your face” på pigen på det sted, hun arbejder. Og så er det egentlig ligegyldigt, om det er i saunaen eller på en thaiklinik. Jeg har sågar undladt at kontakte en GP, fordi jeg havde en fornemmelse af, hun delte lejlighed med en anden, jeg tidligere havde besøgt, og som jeg ikke syntes skulle føle sig fravalgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
EksilKøbenhavner skrev, for 15 minutter siden:

her gik pigen fuldkommen amokka. 

:D Dagens grin! 

Og ellers rigtig fine betragtninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Kontant skrev, for 50 minutter siden:

Jeg bliver nødt til også lige supplere op på hvad @Nannas Hjørne skrev lige før om hendes oplevelser fra scor.

Da jeg første gang oprettede en profil på scor som seksuelt dominerende kvinde. Der fik jeg jeg i løbet af 3 dage Ca 300 henvendelser. Det var faktisk ret overvældende og intimiderende.  Og jeg har givet masser af " gratis omgange" for nu at bruge dit udtryk.  Jeg elsker nemlig at dominere mænd seksuelt. Jeg bliver høj af det. Det er som et drug for mig. Men da  jeg så " opdagede" den her køvesexverden og fandt modet til at springe ud som betalings domina, ja så er det da kun en ekstra bonus at få penge for noget man elsker og bliver høj af. 

Der er ingen som helst forskel på det jeg gør nu og det jeg gjorde dengang jeg var på scor - udover at jeg nu får penge for det. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...