Hop til indhold
Guest Thaimig

I disse tider, som stjålet fra kendt men som ingen aner hva betyder, såfremt de er under 50 og måske slet ej ønsker at kende til

Recommended Posts

Guest Thaimig

Åh jo jeg er vel næppe alene, så hvor går vi hen 

Jeg søgte forleden på Single dk, ha ha (iflg min) totalt fake, tiden er nok inde til at stjæle folks penge

Ha ha så hvorfor ikke :huh:

Åh jo, og undskyld ny tråd, men på et tidspunkt trænger vi vel alle til nye tider, i disse tider :lol:

Men single.dk handler kun om fake, I disse tider! 

Sorry men i disse tider var det næmre under besættelsen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Åh jo jeg er vel næppe alene, så hvor går vi hen 

Jeg søgte forleden på Single dk, ha ha (iflg min) totalt fake, tiden er nok inde til at stjæle folks penge

Ha ha så hvorfor ikke :huh:

Åh jo, og undskyld ny tråd, men på et tidspunkt trænger vi vel alle til nye tider, i disse tider :lol:

Men single.dk handler kun om fake, I disse tider! 

Sorry men i disse tider var det næmre under besættelsen :huh:

Coronakuller?...

Eller bare rødvin?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden:

Coronakuller?...

Eller bare rødvin?:huh:

Nok mest den første :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
udinaturen skrev, for 5 minutter siden:

Den opfangede jeg simpelthen ikke. Er du blevet snydt eller hvordan? 

No, blot liderlig i disse tider, og på single.dk er der intet at hente, blot for info, No sex, only fake, sorry, så laaaang pause :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StockingsFeeet

Hvis du bruger samme skriv måde og formulering til kvinder på single.dk som du har gjort i dette opslag, så forstår jeg godt du ikke får noget, jeg fatter absolut intet af det du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Prøver lige igen, jeg er blot frustreret over man ikk må sexe med Gp'er fortiden og tænker måske først til Påske :rolleyes:

Derfor lavede jeg en profil på single.dk men syntes det virker fake da man kun får et nyt spørgsmål tilbage i hver svar (beskeder koster) derfor

Jeg havde så bare håbet på at få lidt respons såfremt andre havde prøvet feks. Dette site?

Det var såmænd blot hva jeg mente :huh:

Go aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg kunne ikke finde på at betale for at være på en dating side, når nu der findes flere der er gratis.

Og det er heller ikke et problem at finde villige kvinder derinde, når trykket er for stort finder jeg hurtig en, bevares potentialet er ikke til at være min kommende samlever, men trykket tages.

Men det sker da hver uge der dukker en godte op som jeg også ville vende mig om efter på gaden, her slipper jeg dog for at vade ind i lygtepælen og komme til skade.
 

Og jo der skal skrives lidt frem og tilbage inden der er frem og tilbage, men hvis du undlader at skrive som i din overskrift burde de fleste forstå selv dig @Thaimig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...