GentlemanJack 23 Skrevet 20. Januar, 2021 Kolding: Danske Mette tilbyder tantra, body2body massage og episk massage Nogen der vil dele erfaringer om kvindens udseende og oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/309017 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 240 Skrevet 20. Januar, 2021 lyder meget spændende, så er bestemt med på en lytter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Januar, 2021 Hvis jeg gætter rigtigt på hendes identitet, så er hun en skøn frodig dame, som man forlader glad, energifyldt og svært tilfreds på den ene og den anden måde. Brystbilledet er et modelbillede, lårbilledet er sikkert ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 21. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Hvis jeg gætter rigtigt på hendes identitet, så er hun en skøn frodig dame, som man forlader glad, energifyldt og svært tilfreds på den ene og den anden måde. Brystbilledet er et modelbillede, lårbilledet er sikkert ægte. Er hun kendt under et andet navn da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2021 GentlemanJack skrev, for 28 minutter siden: Er hun kendt under et andet navn da? Jeg er jo ikke 100% sikker på det er hende jeg har i tankerne som er bag annoncen, så det vil bla. derfor ikke være korrekt af mig at nævne et andet navn. Men jeg er ret sikker, så kom bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 21. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Jeg er jo ikke 100% sikker på det er hende jeg har i tankerne som er bag annoncen, så det vil bla. derfor ikke være korrekt af mig at nævne et andet navn. Men jeg er ret sikker, så kom bare afsted Kan hun lokkes til mere end handjob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2021 GentlemanJack skrev, for 4 minutter siden: Kan hun lokkes til mere end handjob? Igen, hvis det er hende jeg tænker på, så tror jeg det ikke. På den anden side tyder hendes nuværende tekst på at hun er dykket ned i den mere saftige del af Tantra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 21. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden: Igen, hvis det er hende jeg tænker på, så tror jeg det ikke. På den anden side tyder hendes nuværende tekst på at hun er dykket ned i den mere saftige del af Tantra Tak for svar(ene) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allun266 2 Skrevet 24. Januar, 2021 Kom du afsted? Og hvis du gjorde hvordan var oplevelsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 24. Januar, 2021 allun266 skrev, for 33 minutter siden: Kom du afsted? Og hvis du gjorde hvordan var oplevelsen? Nej, vil gerne vide mere om hende og oplevelsen, før jeg laver en aftale med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 24. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, den 21-01-2021 at 08:56: Igen, hvis det er hende jeg tænker på, så tror jeg det ikke. På den anden side tyder hendes nuværende tekst på at hun er dykket ned i den mere saftige del af Tantra Jeg kan naturligvis ikke læse dine tanker men ----- hvis det er gode "gamle " tantra Apfrod…. du tænker du så bliver det interessant. Hendes tantra var perfekt men hun kunne vist også meget mere under et andet navn. Alderen passer meget godt slut 40/start 50 tilpas erotisk buttet. Prisen er dog noget lavere end A. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2021 powerpoint skrev, for 8 timer siden: Jeg kan naturligvis ikke læse dine tanker men ----- hvis det er gode "gamle " tantra Apfrod…. du tænker du så bliver det interessant. Hendes tantra var perfekt men hun kunne vist også meget mere under et andet navn. Alderen passer meget godt slut 40/start 50 tilpas erotisk buttet. Prisen er dog noget lavere end A. Ja hun var en alsidig dame. Det er nu ikke hende jeg har i tankerne. Jeg tror også hun er midt 50´erne, men det bliver jo også nemt til godt 40 i anoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 25. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden: Ja hun var en alsidig dame . En diplomatisk udmelding som kan tolkes frit ! Undskyld jeg bliver nostalgisk - men hvorom alting er så betalte man ikke " up-front " hos hende og det samme gjorde sig gældende hos Barbora i Vejle. Jeg ved det er en gammel kæphest jeg ridder - men der var rigtig mange tips at hente hos de piger , fremfor at de havde taget forudbetaling . Hvis ydelsen overstige forventningen , så er jeg ikke smålig. Forudbetaling svarer til All inclusive og så er den ikke længere. Undskyld afsporing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Januar, 2021 powerpoint skrev, for 27 minutter siden: En diplomatisk udmelding som kan tolkes frit ! Undskyld jeg bliver nostalgisk - men hvorom alting er så betalte man ikke " up-front " hos hende og det samme gjorde sig gældende hos Barbora i Vejle. Jeg ved det er en gammel kæphest jeg ridder - men der var rigtig mange tips at hente hos de piger , fremfor at de havde taget forudbetaling . Hvis ydelsen overstige forventningen , så er jeg ikke smålig. Forudbetaling svarer til All inclusive og så er den ikke længere. Undskyld afsporing. Enig i dit synspunkt. Ja Barbora var skøn, indtil den sidste tid hvor hun blev lidt knibsk. Aphrodite/Line har jeg set nappe en jydekrog, dog med kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 27. Januar, 2021 Prøver lige at efterspørge igen: er der nogen, der har erfaringer med Mette og hendes massage? (https://annoncelight.dk/showad/309017) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 27. Januar, 2021 GentlemanJack skrev, for 4 timer siden: Prøver lige at efterspørge igen: er der nogen, der har erfaringer med Mette og hendes massage? (https://annoncelight.dk/showad/309017) Synes det er et rigtigt godt spørgsmål. Men som du måske har bemærket ( kan se du er relativ ny (derfor kan man godt have læst med længe)) så forsvinder efterlysninger med NUL svar lynhurtigt ned i trådens glemsel. Derfor forsøgte jeg via gamle alternative oplevelser at genopfriske tråden igen. Det nytter intet at spørge igen om der virkelig ikke er nogen som erfarenger med Mette i Kolding. Jeg vil selv gerne vide det ( tror såmænd også Aahuselsker gerne vil ) . Men som alt andet lystfiskeri, så må man have den rette madding på krogen for at lokke byttet frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Januar, 2021 powerpoint skrev, for 7 timer siden: tror såmænd også Aahuselsker gerne vil Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 28. Januar, 2021 Så er der vel heller ingen der ved, om det er svært at få svar fra Mette (har sendt 4 sms'er uden reaktion) gamlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 29. Januar, 2021 gamlingen skrev, for 22 timer siden: Så er der vel heller ingen der ved, om det er svært at få svar fra Mette (har sendt 4 sms'er uden reaktion) gamlingen Jeg er lidt bagud: har sendt 2 sms'er med et par dages mellemrum uden svar (korte høflige seriøse sms'er) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 29. Januar, 2021 Hun ka være svær at få fat i men tro mig hun er ventetiden værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 29. Januar, 2021 Fedtsprøjten skrev, for 14 minutter siden: Hun ka være svær at få fat i men tro mig hun er ventetiden værd Hvad med en lille anmeldelse ? Uddrag af hendes annonce : " Og hvem er jeg så.!!! Mit kunstnernavn er Mette, dansk, naturlig pæn blid kvinde midt 40 kvindelige former, sød og blid. Jeg er ikke nøgen, men du vil kunne se mine bryster, balder og min glatbarberet misser. Jeg både nyder at tage imod dine blide hænder på min krop også på mine erogene zoner, dine fingre der killer på min klit og kønslæber og du kan mærke at jeg bliver dejlig våd". Der er nogen ting som ikke passer helt sammen, medmindre det er Kraka fra den Nordiske Mytologi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 29. Januar, 2021 Hun er lækker pisse fræk sutter som en drøm og hun elsker at sprøjte ud over en liderlig mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 29. Januar, 2021 Hun er ikke nøgen, men man kan se hendes bryster og underliv og man må tage på hende både foroven og forneden og man kan mærke, at hun bliver våd.. Jeg gætter på, at hun har lange sportsstrømper på måske suppleret med kasket og solbriller. Er der nogen der kan sige mig om tampen brænder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 29. Januar, 2021 Fedtsprøjten skrev, for 3 timer siden: Hun er lækker pisse fræk sutter som en drøm og hun elsker at sprøjte ud over en liderlig mand Det er vel en sidegevinst men siger ikke meget om tantra seancen. Hermed mener jeg stemning, lys, musik, madras contra briks/seng , meditation og ikke mindst grad af nøgenhed og følelsen af samhørighed på en ukendt rejse . Uddyb venligst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg