Hop til indhold
Guest 69manden

Hold jer fra Trine

Recommended Posts

Guest 69manden

Godaften.

Jeg har skrevet sammen med Trine på annoncelight.dk og hun skulle komme forbi, men når aftalen næsten er i hus, sender hun en sms med at hun ikke har penge til benzin og spørg om du vil overføre halvdelen af pengene og betale resten når hun kommer, ja fup og svindel, ligesom mange andre profiler på både annnonceligt, så jeg vil frabede at tage kontakt til hende.. https://annoncelight.dk/showad/311386  så pas på jer selv og jeres penge..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan da godt forstå Trine. "Hun" er jo blevet snydt et hav af gange. Ironi kan være forekommet..

"Ja da! Men hos mig er meget privat! Og ønsker ikke og gi mig en adresse ud! Har jeg prøvet før! Så hvis jeg skal være sikker på du eller nogen andre kommer må jeg få en form for sikkerhed! Betaling halvdelen først så ved jeg jo du seriøs! Har givet min adresse ud måske 10 gange hvor de ikke dukkede op! Og så blir man jo nervøs!"

Lød beskeden fra "Trine", da jeg skrev...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, for 5 timer siden:

Måske man skulle kontakte hende og bede om forskud til benzinen så man ikke kører ind til hende og hun har taget en anden kunde imens :) :) or not

Haha fedt! Ja det tror jeg sgu jeg vil begynde at skrive når de begynder på deres forskuds pis!

Del dette indlæg


Link til indlæg

er til grin at tage forskud. den enste grund til det er at de ikke gør det ordnelig med henvisning til toldskat for ligesom alle andre erhver kan du trække noget kørlse fra hvis man køre er det så en falsk kunde skal man bare gemme beskeder eller mail som en bevis er prøvet og er teste har haft torskegilde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...