Hop til indhold
Claesen

Jeg hader at vente

Recommended Posts

Hmm jeg kan godt se, at de fleste at de indlæg jeg skriver. Er mig der er træt af et eller andet :D

Eller mangler tålmodighed eller noget helt sjette.. 

Men altså i disse dage, hvor jeg er på noget kursus. Så hader jeg at vente på andre der ikke er ordentligt forberedt. 

Jeg hader, at når jeg sender en forespørgsel på en sms, så kommer der aldrig svar. 

Jeg hader, det faktum, at enten så virker den har pb ting herinde ikke, ellers også er jeg bare utålmodig og så må det jo være mig der hader mig ( en total ulige kamp) 

Jeg hade at vente på, torsken der ikke kan finde ud af, at placere sig i den rigtige vognbane hver eneste morgen så vi andre skal holde tilbage fordi han åbenbart kører bus når han er på job og derfor også i sin privat bil, bare blinker og begynder at dreje. 

Sådan nu har jeg det meget bedre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den der midterstribe på Strøget her under Corona, hvor vi holder til højre, synes jeg næsten at vi skal beholde når Corona er fortid.

Folk fylder ikke, og breder sig som de plejer.

Vi er nogle der holder et vist gang tempo, og ikke gider alle dem der fylder og er langsomme til fods :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Vi er nogle der holder et vist gang tempo, og ikke gider alle dem der fylder og er langsomme til fods

Sikke dog en gang sludder.

Hvorfor denne udskamning af folk, der ikke passer ind i dit mønster.

Jeg græmmes.   :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Den der midterstribe på Strøget her under Corona, hvor vi holder til højre, synes jeg næsten at vi skal beholde når Corona er fortid.

Vi er nogle der holder et vist gang tempo, og ikke gider alle dem der fylder og er langsomme til fods :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så enig, og kunne man så ved samme lejlighed, lave p/snakke båse til trunte med barnevogne, rolatore, store poser eller dem der bare gerne vil knævere så de ikke står midt i det hele og fylder. 

Jeg er nemlig også en af dem der sætter den ene fod foran den anden og ved hvor jeg skal hen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg holder mig generelt fra de overfyldte steder, strøget og indkøbscentre osv h or man skal gå i kø og kæmpe sig frem, jeg får spat af det, ligesom supermarkedet, jeg ved hvad jeg skal have og har visualiseret hvor det står inden jeg går ind, og kommer der kun i de tidsrum hvor der ingen andre er.

Lidt som sex: in-out-home again

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...