Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel !  Brug ikke penge på denne dame. Har besøgt hende alderen passer ikke. Hun tror hun kan forlange højere pris en andre i branchen. Hendes blow er forfærdeligt hun river og flår i det hele. Hun er kun ude efter pengene og ikke andet. Hold jer langt væk. 1500 for superfransk som max vare 10 min og vil helst ikke tilbyde sex.

https://annoncelight.dk/showad/311083

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larsn skrev, for 6 timer siden:

Advarsel !  Brug ikke penge på denne dame. Har besøgt hende alderen passer ikke. Hun tror hun kan forlange højere pris en andre i branchen. Hendes blow er forfærdeligt hun river og flår i det hele. Hun er kun ude efter pengene og ikke andet. Hold jer langt væk. 1500 for superfransk som max vare 10 min og vil helst ikke tilbyde sex.

https://annoncelight.dk/showad/311083

Velkommen til.

Ja 1500 for 10 minutters superfransk er da i overkanten. Betalte du virkelig så meget for så lidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første indlæg fra en bruger, der har været på præsist i 3år ?? Underligt..ingen anden aktivitet, intet der har været godt i 3 år eller en kommentar til noget og så denne anmeldelse? Ikke fordi det ikke kan være rigtigt, men der er noget lunkent..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 3 timer siden:

Første indlæg fra en bruger, der har været på præsist i 3år

Måske han har brugt 3 år på at samle mod til at besøge en GP....
Men altså - hendes priser står jo ligesom i annoncen og er way out efter min mening. Hvis man synes det er for dyrt - hvorfor f.... besøger man hende så? Og hvis hun så forlanger mere for ydelserne end der står - ja så skulle man måske bare sige farvel og tak og så gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjekkede lige hendes annonce igen,
 - grund priserne er justeret - stadig lidt voldsomme for blow uden kondom,
men hendes billeder - selv om man ikke kan se så meget.. fanger stadig min interesse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...