Servciesboy 668 Skrevet 20. Januar, 2021 Midtby skrev, den 18/1/2021 at 20:06: Plejer at sende 1 kr... og skriver der er mere hvor det kommer fra, har kostet mig 9 kr men sparet mig for flere tusinde Kære Mitby Hvordan fungere det med og sende 1kr? Jeg kan ikke lige se fidusen, jeg er sommetider sendt lidt penge - måske 100kr for så har jeg ejeren bag mobil nummeret knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 20. Januar, 2021 Servciesboy skrev, for 4 timer siden: Kære Mitby Hvordan fungere det med og sende 1kr? Jeg kan ikke lige se fidusen, jeg er sommetider sendt lidt penge - måske 100kr for så har jeg ejeren bag mobil nummeret knus Ved ikke om der er noget funktionelt bag, nok bare min måde at fortælle at jeg aldrig kunne drømme om at overføre et større beløb før validiteten er på plads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 149 Skrevet 21. Januar, 2021 Søg på damen, Hun har lavet meget skidt - men hun findes absolut! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 22. Januar, 2021 Advarsel skrev, den 19.1.2021 at 14:26: Det gør hun da - hun har været i gang under samme navn i over to år med samme annonce. Den slags historie er et stort angreb på troværdigheden. Hvorfor gætter du - det vildleder jo bare andre? Billederne er korrekte - hun er anmeldt flere gange. At hun har været igang under samme navn i flere år ændrer jo ikke på at den eneste forretning hun har gan i er at snyde folk, og det vil jeg jo ikke ligefrem kalde en forretning på nogen måde. Selv om hun er anmeldt flere gange, så beviser det jo absolut intet. Jeg har vel anmeldt de første 100 på annoncelight uden der er sket en hujende fis derinde, på trods af at der endda er vedlagt link til de falske billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg