Hop til indhold
Anders83

Sød dejlig pige - Bredgade,Nørre Snede

Recommended Posts

Nå, nu har den søde Natascha i Nørre Snede ihvertfald fået en del omtale som oprejsning, men lidt ærgerligt at Line helt har slettet sit indlæg, for jeg ville godt have svaret på det med noget i retning af at protistution burde forbydes mellem kl. 2400 og 0600 eller pigerne burde have nogle hviletidsregler :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver ikke Aben var synderen, men at vi begge synder. Det var såmænd det.

suk-Paderborn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se den søde Natasha, stadig holder til i Nr. Snede, selvom hun fortalte hun kun blev der i kort tid. Nogen der har besøgt hende fornylig og hørt hvordan hun har det?

Hvis hun har fået en masse stamkunder, undrer det mig ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Passer billederne jern ?

Vh

Th

Nej, hun ser meget bedre ud i virkeligheden :D  men ellers er billederne OK og kan ikke googles til andre.

Det eneste, som undrer mig lidt er at der er gjort en del ud af at sløre ansigtet på alle billederne, nærsom et af dem - hvilket tyder på sjusk eller manglende systematik. En har nævnt at hendes bryster skulle være fikset, men det mærkede jeg ikke noget til - kun at de var dejlige  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, hun ser meget bedre ud i virkeligheden :D men ellers er billederne OK og kan ikke googles til andre.

Det eneste, som undrer mig lidt er at der er gjort en del ud af at sløre ansigtet på alle billederne, nærsom et af dem - hvilket tyder på sjusk eller manglende systematik. En har nævnt at hendes bryster skulle være fikset, men det mærkede ellers så jeg ikke noget til - kun at de var dejlige :wink:

Ok så det er ikke hende på billederne ... Æv en skam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Venner, jeg gjorde Natascha pink i går, så I kan jo skrive til hende herinde, ligesom hun har oprettet en annonce på pigeboardet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt hende idag. Det er pigen på billederne. Hun har en flot slank krop og nogen fantastiske bryster.

Hun ydede en rigitg god service, dog lidt ærgeligt, at der ikke er superfransk med i prisen for en halv time. Gav 1000 kr. for en halv time.

Manglede kun kys og superfransk for at være GFE.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste sommer og kan bekræfte at billederne (både de gamle og de nye) er den pige der tog imod mig og gav mig en hæderlig betjening. Helt fantastiske bryster der stadig lokker med en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for ca 14 dage siden. Fuck en dejlig krop. Ikke så "kontakt" under selve akten. Hvis man vil have lækker ung tøs, så er det hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...