Hop til indhold

Recommended Posts

Det har sku været det værste oplevelse jeg til dags dato har prøvet med en glædespige. 

https://annoncelight.dk/showad/287847

Skrev og ringede sidste uge, efter at have set hendes annonce. Hun svarede ikke. Men kort efter fik jeg et opkald fra hende, med en ramse af bandeord og raserianfald. Jeg skulle ikke kontakte hende når hun var på ferie. 

Hvor fanden skulle jeg lige vide det fra, og måske hun så skulle slette annoncen, eller i det mindste oplyse om det i annoncen. 

Havde egentlig droppet hende efter den episode. Men fredag, fik jeg så en SMS fra hende, at hun var på job igen. Skrev venligt tilbage, at hun var vred på mig. Men hun var pludselig meget sød, og havde aldrig været vred på mig. Måske jeg skulle have lyttet til min sunde fornuft. For det der så skete lørdag, skulle aldrig have været sket. 

Jeg laver en aftale, og kører til hende lidt uden for Ikast. Bliver lukket ind af en okay pæn mørk pige. 30 min 1000 kr, og pengene skiftede hænder. 

Jeg skulle tage tøjet af, og smide mig på sengen. Hun iført morgenkåbe. Imens vimsede hun rundt med sin mobil, som jeg var meget opmærksom på. Tidligere anmeldelse her på eroguide, fortæller om billeder af hendes kunder uden accept. 

Hun blev lidt på tværs, og bad mig om at smutte i bad først, og viste hvordan jeg skulle vaske mig. Hvorfor fanden skulle jeg så smide mig på sengen, og iøvrigt havde jeg været i bad, inden jeg kørte hjemme fra. Gør jeg altid, I respekt for pigerne. 

Ja ja, jeg smuttede i bad. Hun forsatte med sin tlf, som jeg ikke var vildt imponeret af. 

Nu ind i seng igen og var klar. Hun trak af morgenkåben, og til min store forskrækkelse, iført de grimmeste hvide gamle udvasket mormor trusser. Hun smurte olie på maven, og lagde sig på tværs med mave mod mave. Hun bad mig om på ingen måde at rører hende. Sart hud sagde hun. Så nu skulle jeg åbenbart bare ligge og kigge, mens hun gav mave massage iført gamle trusser. 

Efter CA 3 min, legede hun lidt med tissetrolden. Den voksede. Og lige da den begyndte at blive stor, satte hun sig på knæ i sengen ved siden af mig. Gav mig en kondom, som jeg skulle tage på. Hun kigge sig i de to spejle, og snakkede til sig selv. Uden nogen focus på mig overhovedet. Hun brugte 5 min på at tage selfie af sig selv i spejlet, og sagde i retning af. Nice selfie, and maybe like this, and this. Dog uden mobil i hånden. 

Øhhhhh hallo. Hvad med mig?

Trusserne blev smidt, og hun satte sig oven på mig, med ryggen til. Hun prøvede ivrigt at mase tissetrolden i fissen. Men efter hendes 5 minutters selfie I spejlene, var den blevet lidt slap igen. Og måtte jo ikke røre hende. 

Hun måtte opgive, og begyndte med bj. Den voksende endelig igen, og nu var jeg klar. Hun hoppede ned af sengen, og sagde hun trængte til et bad. Ja måske, for fissen lugtede faktisk lidt dårligt. Men dog mærkeligt tidspunkt, lige når den var blevet stor. Mens hun var i bad, brugte jeg tiden på en håndtrold. Skulle jo forsætte med den store størrelse. 

Hun kom ud og var klar. Hun vendte røven til. Jeg tog hende om røven, og skulle lige til at stikke den ind. Hun afbryd surt, og skældte ud over jeg rørte hende, nu hvor jeg havde rørt min pik med kondom på, imens hun var i bad. Corona sagde hun. Ja Corona havde hun jo nok alligevel fået på nuværende tidspunkt. Jeg skulle nu tage kondomet af, og nyt kondom på. Den var blevet lidt slap igen, efter hendes raseri anfald. Hun begyndte igen med lidt bj. Den voksede heldigvis igen. Jeg bad om missioner stilling, da det som regel er den nemmeste måde at få den ind på. Nu startede et nyt raseri anfald, hvor jeg åbenbart ikke havde betalt for flere stillinger. Kun for sex og massage, og at hun heller ikke kunne lide den stilling. 

Blev sku lidt ligeglad nu, og bad hende om bj til jeg kom. For gad sku ikke diskutere med hende, og måtte få det bedste ud af mine penge. Efter lidt diskussion om hun skulle give hj til jeg kom eller bj, så endte det alligevel med bj. 

Efter afslutning, gik jeg hurtigt i bad, tog tøj på og kørte. 

Efter min flere års erfaring med adskillige glædespiger, så har dette nok været den værste af dem alle. 

Kan lagt fra anbefale hende. 

Måtte ikke rører, ingen indflydelse på sex stillinger, flere raseri anfald, ingen fokus på mig, og afbryder hele tiden, når man ellers var klar. Og 1000 kr for 30 min, så skulle man ellers tro at der var tag selv bord. 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 39 minutter siden:

Endnu en oplevelse, der føjer sig til rækken af dårlige oplevelser med mørke piger ;-)

Det sku også slut herfra med mørke piger. Havde ellers håbet på en succes oplevelse. Savner Filur, hvis du altså husker hende. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give dig ret Gabel, bortset fra jeg ikke skældud, jeg var bare så dum at tage 1 time, hvoraf de 50 minutter var halvdårlig massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare ærgeligt at det er et forkert navn i overskriften Lisbeth, så kan andre ikke finde den dårlige anmeldelse, når de søger efter Liseth.

jeg har også tidligere i Odense spildt en time ved LISETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 7 timer siden:

Bare ærgeligt at det er et forkert navn i overskriften Lisbeth, så kan andre ikke finde den dårlige anmeldelse, når de søger efter Liseth.

jeg har også tidligere i Odense spildt en time ved LISETH

Forstår ikke helt? Har jeg skrevet Lisbeth nogen steder i overskriften? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabel skrev, for 1 time siden:

Har du ikke rettet det, var helt sikker på der stod Lisbeth, ellers må du undskylde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Gabel skrev, for 3 timer siden:

Jeps. Men jeg har rettet det. 
Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keeper skrev, for 28 minutter siden:

Jeps. Men jeg har rettet det. 
Keeper

Super. Tak. 

Min fejl. Nåede heller ikke selv at se det, da Mr1time gjorde opmærksom på det. 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...