Hop til indhold

Thaikvinder med særlige kendetegn såsom piercinger?

Featured Replies

Skrevet

I ventetiden på, at man igen kan gå på opdagelse i den forunderlige thaiverden af forskellige kvindetyper, kunne det være interessant at få at vide om der i den nuværende garde af massører findes nogle thaipiger, som har piercinger på nogle af de intime steder? 
Andre særlige kendetegn udover tatoveringer kunne også være sjov at høre om.

Skrevet
Den tilfredse skrev, for 14 timer siden:

I ventetiden på, at man igen kan gå på opdagelse i den forunderlige thaiverden af forskellige kvindetyper, kunne det være interessant at få at vide om der i den nuværende garde af massører findes nogle thaipiger, som har piercinger på nogle af de intime steder? 
Andre særlige kendetegn udover tatoveringer kunne også være sjov at høre om.

Altsååå.. De fleste af os skjuler jo særlige kendetegn på billeder osv af en grund.. Så det virker ikke okay at udleverer dem i et offentlig tilgængelig forum.. 

Skrevet
  • Author

Hej Jennifer

Du har helt ret.

Spørgsmålet var dog ikke tænkt som en udlevering af pigerne.

Der var tænkt på de piger som er bruger det salgsmæssigt, men jeg kan godt se, at det er en svær balance.

Så med respekt for privatlivet trækker jeg hermed mit spørgsmål tilbage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.