Håbet 16 Skrevet 17. Januar, 2021 Hej... For en del år siden besøgte jeg stedet på Engtoften.. vil gerne gøre det igen, når der bliver åbnet op.. sad på Google maps og kiggede på Engtoften.. men kan slet ikke genkende vejen.. Er der nogen der vil kommer det lidt nærmere om hvor på vejen pigerne høre til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 17. Januar, 2021 Jeg er sikker på du får den præcise adresse af pigen når du bestiller tid 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 301 Skrevet 18. Januar, 2021 Jeg kan hjælpe dig lidt af vejen... Ikke at jeg aner hvor pigerne er, for det ved jeg ikke. Men hvis det er år siden du var der sidst kan jeg fortælle at der er bygget en del i området de senere år, spc på den side af vejen der vender mod Interskolen og Lidl .. Håber det forklarer at du ikke er blevet hverken bims eller dement :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 16 Skrevet 18. Januar, 2021 Det er såmænd også bare lige for at vurdere om hvorvidt det er diskret og anonymt...også lige hvor der er parkering.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nummer 12 11 Skrevet 18. Januar, 2021 Jeg mener det var Engtoften 16A. De annoncerede med adressen, men der er masser af nybyggeri så det kan være det har ændret sig voldsomt i løbet af de sidste år og måske er 16A ikke samme bygning som før. Måske en lokalkendt kan sige mere om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 103 Skrevet 18. Januar, 2021 Håbet skrev, for 4 timer siden: Det er såmænd også bare lige for at vurdere om hvorvidt det er diskret og anonymt...også lige hvor der er parkering.. Der er en kæmpe Lidl parkeringsplads 50 m fra døren, som ligger i et industriområde. Der er fint diskret, specielt her i vintermørket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 368 Skrevet 18. Januar, 2021 Tror den adresse du nævner er fra gamle dage. På et tidspunkt flyttede de til den ene ende til anden ende af bygningen. Det er enden, der støder op til LIDL parkeringsplads de holder til. Parker der. Du må selv afgøre, om det er smartest at holde sammen med de andre,der går i LIDL eller holde alene henne ved bordellet. Så vidt jeg husker er der nogen buske omkring indgangen. Ellers er der mest skoler/erhvervsbygninger nærmest ved. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg