Hop til indhold

Recommended Posts

Miller223 skrev, for 52 minutter siden:

nix, sprang fra da hun ville ha 3 jern

Samme her.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Samme her.....

så nu køber jeg en espressomaskine der kan lave cappuchino´s automatisk haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay jeg har åbenbart fået tilbudt speciale price: 2500 kr for 2-3 timer hos hende og hun sutter øko. Det er en fair pris faktisk, hvis man ikke kun søger et hurtigt put. Men hun er helt klart ikke "uerfaren", skal vi sige det sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 8 timer siden:

Okay jeg har åbenbart fået tilbudt speciale price: 2500 kr for 2-3 timer hos hende og hun sutter øko. Det er en fair pris faktisk, hvis man ikke kun søger et hurtigt put. Men hun er helt klart ikke "uerfaren", skal vi sige det sådan. 

Følger lidt spændt med. 
Har fået tilbudt det samme , Men turde faktisk ikke køre til adressen: Det er i et ret belastet område, Har faktisk ikke lyst til at have bilen stående der. Men måske går det
Øko blow , og resten går jeg så ud fra er med gummi. Og hun siger hun sluger, det er jeg bare ret tiltrukket af )
Hvornår skal du så møde hende ? 
Er spændt på at høre om hun så er pengene værd. Ser bestemt ok ud ? Hvis det ikke er silicone det hele ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
SDSB skrev, 1 time siden:

Følger lidt spændt med. 
Har fået tilbudt det samme , Men turde faktisk ikke køre til adressen: Det er i et ret belastet område, Har faktisk ikke lyst til at have bilen stående der. Men måske går det
Øko blow , og resten går jeg så ud fra er med gummi. Og hun siger hun sluger, det er jeg bare ret tiltrukket af )
Hvornår skal du så møde hende ? 
Er spændt på at høre om hun så er pengene værd. Ser bestemt ok ud ? Hvis det ikke er silicone det hele ??

Min erfaring fra sd er at de piger der gør det fast oftes ikke velfungerende studerende som man kunne drømme om. Ofte misbrugsproblemer og ikke det store selvværd. Nogen ville nok kalde dem "taber piger" men derfor kan de nu godt være nok så frække alligevel.

Har ikke konkret dag på plads endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hørsholm1
TorbenMadsen skrev, den 17.1.2021 at 09:53:

Min erfaring fra sd er at de piger der gør det fast oftes ikke velfungerende studerende som man kunne drømme om. Ofte misbrugsproblemer og ikke det store selvværd. Nogen ville nok kalde dem "taber piger" men derfor kan de nu godt være nok så frække alligevel.

Har ikke konkret dag på plads endnu

fik du mødt hende, hun er ikke aktiv længere
Mødte hende 3 gange i sommers på vestegnen ved lidl
hun er klasse over klasse , alt som i alt er tilladt og hun tænder vildt orgastisk på det hele , suuk nok en delt 1 plads af piger jeg har mødt på den side 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nielsev
Guest hørsholm1 skrev, den 24.6.2021 at 08:14:

fik du mødt hende, hun er ikke aktiv længere
Mødte hende 3 gange i sommers på vestegnen ved lidl
hun er klasse over klasse , alt som i alt er tilladt og hun tænder vildt orgastisk på det hele , suuk nok en delt 1 plads af piger jeg har mødt på den side 

Helt enig i hun er noget specielt, har mødt hende fast igennem næsten et år, 2 gange i måneden og hun er på en delt første plads vil jeg sige
Desværre måtte hun melde fra da hun fik en kæreste sidste år

Redigeret af nielsev

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nielsev skrev, den 11.3.2022 at 08:29:

Helt enig i hun er noget specielt, har mødt hende fast igennem næsten et år, 2 gange i måneden og hun er på en delt første plads vil jeg sige
Desværre måtte hun melde fra da hun fik en kæreste sidste år

Ved ikke om det er kæresten som bringer ud, men en rocker med rygmærke i en bmw kørte hende. Det tør jeg ikke igen . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EPO skrev, for 1 time siden:

Var det en god oplevelse trods eskorten?

Det var sådan gennemsnitligt, noget hun ville have overstået. Hun   er ret tynd , men en almindelig pige , og 3k er faktisk også penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
sikkersex skrev, den 21.9.2023 at 23:19:

er hun aktiv igen , med en profil der hedder noget med black honey og er blevet 2 år yngre end i 21 )

nogle som ved om hun e v t har fået ny profil ? var med hende et par gange med et års mellemrum , værd at gentage . Men hendes profil er ikke aktiv , så måske har hun en ny
tak i forvejen )

Del dette indlæg

Link til indlæg
sømanden1 skrev, den 17.7.2024 at 10:53:

nogle som ved om hun e v t har fået ny profil ? var med hende et par gange med et års mellemrum , værd at gentage . Men hendes profil er ikke aktiv , så måske har hun en ny
tak i forvejen )

ikka aktiv, er vist i et forhold nu . og deles ikke som nogle gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
sømanden1 skrev, den 17.7.2024 at 10:53:

tak i forvejen )

det ser sådan ud , ved ikke om det er den gamle eller ny 

Del dette indlæg

Link til indlæg

nå har fået besked her , fra en der så hende for ca et halvt år siden. Skriv gerne privat hvis i vil dele oplevelser. Jeg så hende i marts og det var 1200 , uden og alle huller var ledige samt slug )

Del dette indlæg

Link til indlæg
pænemand skrev, for 12 timer siden:

3000 for en time. Med gummi,  intet om manden?

den er væk igen, tror den var fake, nok eks manden der lurer lidt )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...