TorbenMadsen 284 Skrevet 16. Januar, 2021 Er der nogen der har besøgt hende her? https://sugardaters.com/da/profile/q_RONvx6Z8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 16. Januar, 2021 nix, sprang fra da hun ville ha 3 jern Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1098 Skrevet 16. Januar, 2021 Miller223 skrev, for 52 minutter siden: nix, sprang fra da hun ville ha 3 jern Samme her..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1098 Skrevet 16. Januar, 2021 pdrhan skrev, for 1 time siden: Samme her..... så nu køber jeg en espressomaskine der kan lave cappuchino´s automatisk haha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 16. Januar, 2021 Okay jeg har åbenbart fået tilbudt speciale price: 2500 kr for 2-3 timer hos hende og hun sutter øko. Det er en fair pris faktisk, hvis man ikke kun søger et hurtigt put. Men hun er helt klart ikke "uerfaren", skal vi sige det sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SDSB 1 Skrevet 17. Januar, 2021 TorbenMadsen skrev, for 8 timer siden: Okay jeg har åbenbart fået tilbudt speciale price: 2500 kr for 2-3 timer hos hende og hun sutter øko. Det er en fair pris faktisk, hvis man ikke kun søger et hurtigt put. Men hun er helt klart ikke "uerfaren", skal vi sige det sådan. Følger lidt spændt med. Har fået tilbudt det samme , Men turde faktisk ikke køre til adressen: Det er i et ret belastet område, Har faktisk ikke lyst til at have bilen stående der. Men måske går det Øko blow , og resten går jeg så ud fra er med gummi. Og hun siger hun sluger, det er jeg bare ret tiltrukket af ) Hvornår skal du så møde hende ? Er spændt på at høre om hun så er pengene værd. Ser bestemt ok ud ? Hvis det ikke er silicone det hele ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 17. Januar, 2021 SDSB skrev, 1 time siden: Følger lidt spændt med. Har fået tilbudt det samme , Men turde faktisk ikke køre til adressen: Det er i et ret belastet område, Har faktisk ikke lyst til at have bilen stående der. Men måske går det Øko blow , og resten går jeg så ud fra er med gummi. Og hun siger hun sluger, det er jeg bare ret tiltrukket af ) Hvornår skal du så møde hende ? Er spændt på at høre om hun så er pengene værd. Ser bestemt ok ud ? Hvis det ikke er silicone det hele ?? Min erfaring fra sd er at de piger der gør det fast oftes ikke velfungerende studerende som man kunne drømme om. Ofte misbrugsproblemer og ikke det store selvværd. Nogen ville nok kalde dem "taber piger" men derfor kan de nu godt være nok så frække alligevel. Har ikke konkret dag på plads endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 24. Juni, 2021 TorbenMadsen skrev, den 17.1.2021 at 09:53: Min erfaring fra sd er at de piger der gør det fast oftes ikke velfungerende studerende som man kunne drømme om. Ofte misbrugsproblemer og ikke det store selvværd. Nogen ville nok kalde dem "taber piger" men derfor kan de nu godt være nok så frække alligevel. Har ikke konkret dag på plads endnu fik du mødt hende, hun er ikke aktiv længere Mødte hende 3 gange i sommers på vestegnen ved lidl hun er klasse over klasse , alt som i alt er tilladt og hun tænder vildt orgastisk på det hele , suuk nok en delt 1 plads af piger jeg har mødt på den side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nielsev Skrevet 11. Marts, 2022 (edited) Guest hørsholm1 skrev, den 24.6.2021 at 08:14: fik du mødt hende, hun er ikke aktiv længere Mødte hende 3 gange i sommers på vestegnen ved lidl hun er klasse over klasse , alt som i alt er tilladt og hun tænder vildt orgastisk på det hele , suuk nok en delt 1 plads af piger jeg har mødt på den side Helt enig i hun er noget specielt, har mødt hende fast igennem næsten et år, 2 gange i måneden og hun er på en delt første plads vil jeg sige Desværre måtte hun melde fra da hun fik en kæreste sidste år Redigeret 11. Marts, 2022 af nielsev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 21. September, 2023 er hun aktiv igen , med en profil der hedder noget med black honey og er blevet 2 år yngre end i 21 ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 5 Skrevet 14. Oktober, 2023 Guest nielsev skrev, den 11.3.2022 at 08:29: Helt enig i hun er noget specielt, har mødt hende fast igennem næsten et år, 2 gange i måneden og hun er på en delt første plads vil jeg sige Desværre måtte hun melde fra da hun fik en kæreste sidste år Ved ikke om det er kæresten som bringer ud, men en rocker med rygmærke i en bmw kørte hende. Det tør jeg ikke igen . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 223 Skrevet 15. Oktober, 2023 Var det en god oplevelse trods eskorten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 5 Skrevet 15. Oktober, 2023 EPO skrev, for 1 time siden: Var det en god oplevelse trods eskorten? Det var sådan gennemsnitligt, noget hun ville have overstået. Hun er ret tynd , men en almindelig pige , og 3k er faktisk også penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sømanden1 0 Skrevet 17. Juli, 2024 sikkersex skrev, den 21.9.2023 at 23:19: er hun aktiv igen , med en profil der hedder noget med black honey og er blevet 2 år yngre end i 21 ) nogle som ved om hun e v t har fået ny profil ? var med hende et par gange med et års mellemrum , værd at gentage . Men hendes profil er ikke aktiv , så måske har hun en ny tak i forvejen ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 25. August, 2024 sømanden1 skrev, den 17.7.2024 at 10:53: nogle som ved om hun e v t har fået ny profil ? var med hende et par gange med et års mellemrum , værd at gentage . Men hendes profil er ikke aktiv , så måske har hun en ny tak i forvejen ) ikka aktiv, er vist i et forhold nu . og deles ikke som nogle gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 26. August, 2024 sømanden1 skrev, den 17.7.2024 at 10:53: nogle som ved om hun e v t har fået ny profil ? var med hende et par gange med et års mellemrum , værd at gentage . Men hendes profil er ikke aktiv , så måske har hun en ny tak i forvejen ) det ser sådan ud , ved ikke om det er den gamle eller ny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 27. August, 2024 Er den væk igen, eller blev jeg blokeret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 28. August, 2024 nå har fået besked her , fra en der så hende for ca et halvt år siden. Skriv gerne privat hvis i vil dele oplevelser. Jeg så hende i marts og det var 1200 , uden og alle huller var ledige samt slug ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 29. August, 2024 Så igen ny. Nok fake profil https://sugardaters.com/da/profile/eqz4q8GMoM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 29. August, 2024 Nøjagtig kopi af tekst og foto Nogle er nysgerrige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 29. August, 2024 så fake , spørger om vi har ses før, ja som i årevis måske 50 gange ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 5. Oktober, 2024 Igen ny profil reed-hvelvet. Nu ses med mand. Hm de er lige blevet forlovet. Måske det er manden som er blevet nysgerrig om hans kommende brud) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 8. Oktober, 2024 3000 for en time. Med gummi, intet om manden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 9. Oktober, 2024 pænemand skrev, for 12 timer siden: 3000 for en time. Med gummi, intet om manden? den er væk igen, tror den var fake, nok eks manden der lurer lidt ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 18 Skrevet 2. Juli https://sugardaters.com/da/inbox/5PRPNlPvWb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg