Hop til indhold
Guest Oldboy2800

Liljemusen, Kbh.

Recommended Posts

pdrhan skrev, for 3 timer siden:

Scammer , hun har også kontaktet mig.....glem hende....

Hun er skam ikke en scammer, hun har bare være prostioueret i mange år og har holdt en pause da hun blev gravid, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
TorbenMadsen skrev, for 11 timer siden:

Linjemusen er prostitueret det indrømmer hun når man går hende på klingen.

Nu er grænsen mellem sugarbabes og prostitueret vel flydende. Mit spørgsmål var og er om hun er værd at besøge.
Kan hun noget? Og vil hun noget?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expel skrev, for 9 timer siden:

Hun er skam ikke en scammer, hun har bare være prostioueret i mange år og har holdt en pause da hun blev gravid, 

Trak mig , da hun var for ivrig efter at få min adresse , 1300kr tilbød hun , hun ville  mødes et sted i nærheden af mig og køre hjem til mig , det var hendes veninde der kørte hende sagde hun...hun kom fra Glostrup.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 30 minutter siden:

Nu er grænsen mellem sugarbabes og prostitueret vel flydende. Mit spørgsmål var og er om hun er værd at besøge.
Kan hun noget? Og vil hun noget?

 

det er nemmere at svare på, hvis du forklarer hvorfor du er på SD, og ikke vælger GP'er i stedet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
Miller223 skrev, for 1 time siden:

det er nemmere at svare på, hvis du forklarer hvorfor du er på SD, og ikke vælger GP'er i stedet?

 

Det har vel ikke noget med mit spørgsmål at gøre - og i øvrigt ikke noget du behøver at bekymre dig om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød nok at tale med , oprigtig. Men sprang fra da hun ikke ville have sæd i munden. Ellers havde jeg da taget en omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et antal gange før hendes graviditet. Hun er sød nok, men det er klart en GP-oplevelse. Dog i den bedre ende.

Siden er hun flyttet og tager ikke længere imod besøg, men tager ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...