Mr Fuckabout 143 Skrevet 15. Januar, 2021 Faldt over denne annonce. https://annoncelight.dk/showad/307740 HAHAHAHhA, Tænk hvis det virkelig er så let 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 15. Januar, 2021 Haha, den bedste jeg har set længe. Mit gæt er en tom indbakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 15. Januar, 2021 Citat Der skal ikke være penge involveret Citat Alle kvinder får svar Manden har selvtillid, det må man give ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 15. Januar, 2021 Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Manden har selvtillid, det må man give ham. Ja.... eller ingen penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 15. Januar, 2021 Inden han får svar og indbakken fyldt, så han bliver nødt til at slette annoncen: Er du kvinde og vil du gerne kunne sluge sperm, så vil jeg, som er en voksen mand på 64 år tilbyde at vi sammen og i dit tempo, vænner dig til smagen, og til tanken. Du skal have stedet, hvor vi går frem i det tempo, som du lyster. Det kan være vi mødes en gang og du måske fortryder undervejs, så er det ok. Det kan også være vi mødes mange gange, hvor vi langsomt kommer tættere på målet, det er også ok. Der skal ikke være penge involveret, kun lysten fra os begge skal være motivet. Alle kvinder får svar, så hvis du ikke hører noget, så husk at tjekke din spammail. Som sagt er du kvinde, uanset alder og bor på Sjælland, lidt nysgerrig, så skriv til mig på mail: [email protected] Vh. Lars. Var det nu en kvinde med tilsvarende tilbud til mænd om at lære at slikke - hun ville jo nærmest blive hudløs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 15. Januar, 2021 Han er enten meget naiv eller bare dum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 15. Januar, 2021 AalborgLook skrev, for 8 minutter siden: Han er enten meget naiv eller bare dum. Eller genial Skal vi lave en tilsvarende annonce og se hvem der får flest svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2021 Der er vel en del kvinder som ikke sluger, hvis han virkelig kan lære kvinder at sluge, er der sikkert mange ægtemænd og andet godtfolk som er villige til at betale ham for den læring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 15. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Der er vel en del kvinder som ikke sluger, hvis han virkelig kan lære kvinder at sluge, er der sikkert mange ægtemænd og andet godtfolk som er villige til at betale ham for den læring. De behøver nu ikke sluge - bare tage den i munden og så spytte ud - bare det kræver en del overvindelse for mange piger, men i Thailand gør de fleste piger det uden væsentlige problemer og nærmest forlanger det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2021 Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden: De behøver nu ikke sluge - bare tage den i munden og så spytte ud - bare det kræver en del overvindelse for mange piger, men i Thailand gør de fleste piger det uden væsentlige problemer og nærmest forlanger det Så det kan være noget kulturelt? Jeg har en god bekendt, hun elsker hendes mand og de er tydeligvis lykkelige sammen. Hun nævnte for mig, at nærmere hans pik hendes mund ville hun bide den af. Hun synes det er mega klamt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 15. Januar, 2021 Top blæret annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 15. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Der er vel en del kvinder som ikke sluger, hvis han virkelig kan lære kvinder at sluge, er der sikkert mange ægtemænd og andet godtfolk som er villige til at betale ham for den læring. Næppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 15. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Så det kan være noget kulturelt? Jeg har en god bekendt, hun elsker hendes mand og de er tydeligvis lykkelige sammen. Hun nævnte for mig, at nærmere hans pik hendes mund ville hun bide den af. Hun synes det er mega klamt. Fortalte du hende så ikke, hvor meget du nyder en pik i din mund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Januar, 2021 Altså man bliver jo næsten nysgerrig på hvordan han vil lærer ens smagsløg at kunne lide smagen.. Sæd smager jo ikke super godt.. Men det jo ikke fordi man behøver at gurkle mund i det.. Man kan jo bare sluge det istedet for at undersøge de forskellige noter i smagen.. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 15. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Altså man bliver jo næsten nysgerrig på hvordan han vil lærer ens smagsløg at kunne lide smagen.. Man kan jo bare sluge det istedet for at undersøge de forskellige noter i smagen.. Kunne næsten være en opskrift på, at vænne sig til smagen og konsistensen af østers. TAK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Januar, 2021 Benjamin skrev, Lige nu: Kunne næsten være en opskrift på, at vænne sig til smagen og konsistensen af østers. TAK Jaja altså man kan jo selv indsætte gældende "genstand" hvor smagen ikke er fortræffelig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 25 minutter siden: Fortalte du hende så ikke, hvor meget du nyder en pik i din mund? Nej bestemt ikke, jeg holdt pænt min mund og hun sagde at jeg sikkert ville gøre det samme, altså bide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Sæd smager jo ikke super godt Vel gør det da så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 15. Januar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Så det kan være noget kulturelt? Måske, men Thailændere er vant til meget spicy food. Der kan også være noget religiøst i det, da der i det gamle testamente står, at mandens sæd ikke må spildes på jorden - underforstået at manden ikke må trække sig ud og sprøjte andre steder, da hans sæd er hellig og kun må bruges til befrugtning og gøre de troende mangfoldige. Redigeret 15. Januar, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. Januar, 2021 Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden: Måske, men Thailændere er vant til meget spicy food. Der kan også være noget religiøst i det, da der i det gamle testamente står, at mandens sæd ikke må spildes på jorden - underforstået at manden ikke må trække sig ud og sprøjte andre steder, da hans sæd er hellig og kun må bruges til befrugtning og gøre de troende mangfoldige. Meeen man befrugtes jo ikke igennem munden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 15. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Meeen man befrugtes jo ikke igennem munden.. Det var underforstået, at manden ikke måtte trække sig ud af kvindens vagina, når han fik udløsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg