Hop til indhold
Mr Fuckabout

Godt forsøg

Recommended Posts

Guest Landsbytossen
Citat

Der skal ikke være penge involveret

Citat

Alle kvinder får svar

Manden har selvtillid, det må man give ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inden han får svar og indbakken fyldt, så han bliver nødt til at slette annoncen:

Er du kvinde og vil du gerne kunne sluge sperm, så vil jeg, som er en voksen mand på 64 år tilbyde at vi sammen og i dit tempo, vænner dig til smagen, og til tanken.

Du skal have stedet, hvor vi går frem i det tempo, som du lyster.

Det kan være vi mødes en gang og du måske fortryder undervejs, så er det ok. Det kan også være vi mødes mange gange, hvor vi langsomt kommer tættere på målet, det er også ok.

Der skal ikke være penge involveret, kun lysten fra os begge skal være motivet.

Alle kvinder får svar, så hvis du ikke hører noget, så husk at tjekke din spammail.

Som sagt er du kvinde, uanset alder og bor på Sjælland, lidt nysgerrig, så skriv til mig på mail: [email protected]

Vh. Lars.

Var det nu en kvinde med tilsvarende tilbud til mænd om at lære at slikke - hun ville jo nærmest blive hudløs ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Han er enten meget naiv eller bare dum. 

Eller genial ;) Skal vi lave en tilsvarende annonce og se hvem der får flest svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  er  vel  en  del  kvinder  som  ikke  sluger,  hvis  han  virkelig  kan  lære  kvinder  at  sluge,  er  der  sikkert  mange  ægtemænd  og  andet  godtfolk  som  er  villige  til  at  betale  ham  for  den  læring.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Der  er  vel  en  del  kvinder  som  ikke  sluger,  hvis  han  virkelig  kan  lære  kvinder  at  sluge,  er  der  sikkert  mange  ægtemænd  og  andet  godtfolk  som  er  villige  til  at  betale  ham  for  den  læring.  

De behøver nu ikke sluge - bare tage den i munden og så spytte ud - bare det kræver en del overvindelse for mange piger, men i Thailand gør de fleste piger det uden væsentlige problemer og nærmest forlanger det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

De behøver nu ikke sluge - bare tage den i munden og så spytte ud - bare det kræver en del overvindelse for mange piger, men i Thailand gør de fleste piger det uden væsentlige problemer og nærmest forlanger det ;-)

Så  det  kan  være  noget  kulturelt? 

Jeg har  en  god  bekendt,  hun  elsker  hendes  mand  og  de  er  tydeligvis  lykkelige sammen.  Hun  nævnte  for  mig, at  nærmere  hans  pik  hendes  mund ville hun  bide  den  af. Hun  synes  det  er  mega  klamt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Næppe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg har  en  god  bekendt,  hun  elsker  hendes  mand  og  de  er  tydeligvis  lykkelige sammen.  Hun  nævnte  for  mig, at  nærmere  hans  pik  hendes  mund ville hun  bide  den  af. Hun  synes  det  er  mega  klamt. 

Fortalte du hende så ikke, hvor meget du nyder en pik i din mund? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså man bliver jo næsten nysgerrig på hvordan han vil lærer ens smagsløg at kunne lide smagen:lol:.. 

Sæd smager jo ikke super godt.. Men det jo ikke fordi man behøver at gurkle mund i det:ph34r:.. Man kan jo bare sluge det istedet for at undersøge de forskellige noter i smagen:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Altså man bliver jo næsten nysgerrig på hvordan han vil lærer ens smagsløg at kunne lide smagen:lol:.. 

Man kan jo bare sluge det istedet for at undersøge de forskellige noter i smagen:lol:.. 

Kunne næsten være en opskrift på, at vænne sig til smagen og konsistensen af østers. :D  TAK :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 25 minutter siden:

Fortalte du hende så ikke, hvor meget du nyder en pik i din mund? :P

Nej  bestemt  ikke,  jeg  holdt  pænt  min  mund  og  hun  sagde  at  jeg  sikkert  ville  gøre  det  samme, altså  bide 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Sæd smager jo ikke super godt

Vel gør det da så

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Måske, men Thailændere er vant til meget spicy food.

Der kan også være noget religiøst i det, da der i det gamle testamente står, at mandens sæd ikke må spildes på jorden - underforstået at manden ikke må trække sig ud og sprøjte andre steder, da hans sæd er hellig og kun må bruges til befrugtning og gøre de troende mangfoldige.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Måske, men Thailændere er vant til meget spicy food.

Der kan også være noget religiøst i det, da der i det gamle testamente står, at mandens sæd ikke må spildes på jorden - underforstået at manden ikke må trække sig ud og sprøjte andre steder, da hans sæd er hellig og kun må bruges til befrugtning og gøre de troende mangfoldige.

Meeen man befrugtes jo ikke igennem munden:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Meeen man befrugtes jo ikke igennem munden:ph34r::lol:.. 

Det var underforstået, at manden ikke måtte trække sig ud af kvindens vagina, når han fik udløsning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...