Altid2 38 Skrevet 15. Januar, 2021 Ja hvad kan jeg skrive... Det blev fredag, jeg var liderlig, tænkte på Gbspermtøsen, blev mere liderlig, hun kunne træffes, jeg prøver sgu at skrive, havde lyst til et blow, hun var frisk ankom som sidst, for den da hun er sgu ligeså lækker, fræk og kæk på en fredag som på en onsdag, blow var aftalt, mig på ryggen også skal jeg da lige love for at hun suttede den op fra slap, hov holdt stands, kunne jeg ikke lige smage dig? Det kunne jeg da, mums en lækker, blød, glat mis WOW den smagt ren og lækker, men jeg skulle jo ligesom have tømt ud så, mig på ryggen igen også var hun over min pik igen, ja der var lidt hånd, ja det var et vådt blow, var det godt? Det var konge for mig, så jeg kom hun slugte, hun sagde tak for det, vi grinte jeg lå stadig på ryggen, hov der er da lidt mere siger hun, så tog hun den da lige pikken i mund og så var den meget ren, det var langt over hvad jeg havde håbet, drømt om. Det med link spiller ikke for mig Og ja jeg kommer skam igen. 4 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Januar, 2021 Altid2 skrev, for 42 minutter siden: Det med link spiller ikke for mig https://annoncelight.dk/showad/289216 Bemærk den totalt utroværdige formulering i annoncen: "jeg gør dette et par gange om året når jeg trænger og ikke kan lade være." Yeah, right. Hun har allerede annonceret 4-5 gange i 2021. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 15. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 24 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/289216 Bemærk den totalt utroværdige formulering i annoncen: "jeg gør dette et par gange om året når jeg trænger og ikke kan lade være." Yeah, right. Hun har allerede annonceret 4-5 gange i 2021. Du har ret, jeg læste det også, men jeg takker hende for, at det ikke kun er et par gange om året, hun trænger og ikke kan lade være. Vi kan vel godt kalde det, at pynte lidt på tingene, men mig gøre det overhovedet ikke noget, jeg spurtge hende da jeg gik, hvornår er du her igen, og svaret var, jeg ved det sgu ikke, når jeg trænger og ikke kan lade være Jeg tænker de fleste der har sendt en ansøgning på et job, måske også har pyntet lidt, på tingene, hun virker på ingen måder , træt eller tvunget til det, og det er det vigtigste for mig, vi har vel alle perioder hvor vi er mere liderlige end andre tider på året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Januar, 2021 Altid2 skrev, for 5 minutter siden: vi har vel alle perioder hvor vi er mere liderlige end andre tider på året Hun har skrevet sådan i lang tid, og det har skreget til himlen. Hun har en VIP-profil, hvilket ikke giver mening, hvis det kun er 2 gange om året. Hun lader som om hun er en liderlig amatør, men kører det som en forretning. Jeg har intet problem med at hun kører det som forretning, og nogle går glade derfra. Jeg synes bare det er noget manipulerende hykleri at stille kunderne i udsigt, at hun er amatør, der kun sjældent får en indskydelse. Som om det gælder om at springe til på en sjælden chance, selvom det er fast flere gange om måneden. Jeg ville ikke diskutere det - det giver ikke mening. Nu var der bare lejlighed til at påpege det, fordi du manglede en henvisning til annoncen. Jeg har ofte tænkt det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 15. Januar, 2021 @Altid2 velkommen herind og fedt at du har haft et par gode oplevelser med GBspermtøsen. Desværre har du nok været heldig, da flere herinde har dårlige erfaringer... Jørgensen skrev, den 13.1.2021 at 03:10: Jeg har været hos hende en enkelt gang og kommer der aldrig igen! Top 3 dårligste oplevelse i min 35 årige karriere med 15+ gp'er pr. år. Daddydick skrev, den 2.11.2020 at 23:34: Havde bestilt blow med slug hende for 14 dage siden. Jeg er til slug, som jeg også gav udtryk for ved ‘bestilling’. Meget vådt blow (det var godt) hvor hånden blev brugt en del. Ikke det bedste, men tænkte et godt slug ville gøre op for det. Da kanonen var klar til fyre flere dages ladning af, så skulle hun til at hive den ud af munden for at få ladningen udover hendes nye brysterne istedet. Jeg fik omdirigeret og fyrede de første skud af i munden på hende, men så blev det åbenbart for meget for hende. Hun rejste sig og gik hen og spyttede ud med ordene: ‘så får du ikke mere denne gang’. Alt i mens safterne bare forsatte med at rende ud af min stive stang og ned på gulvtæppet. Håber det gav pletter... Det gode var det våde arbejde med munden... men alt andet haltede, især det med sluget. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 15. Januar, 2021 Tak for det xo-nix, ja det kan jeg se men jeg er da glad for jeg har været heldig, kemien sad lige i øjet ved første besøg, også kan det jo være sin sag at det også sker ved et mere, men bingo igen, og det er jo nok det vi alle kommer udfor i denne verden, der er helt sikkert en nitte ind imellem, jeg har ikke den vilde erfarring i det her game. Go jagt på den gode oplevelse til alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 15. Januar, 2021 Jeg tror bare, at jeg springer over. Det er så mange gode oplevelser derude, hvorfor så søge mod steder, hvor der drages tvivl... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBig 65 Skrevet 16. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 22 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/289216 Bemærk den totalt utroværdige formulering i annoncen: "jeg gør dette et par gange om året når jeg trænger og ikke kan lade være." Yeah, right. Hun har allerede annonceret 4-5 gange i 2021. Ja og det må være tit hun for lavet "Nye Patter" det har lydt sådan mindst det sidste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claudio 23 Skrevet 17. Januar, 2021 Hej Brødre. Er spermtøsen dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 17. Januar, 2021 Claudio skrev, 1 time siden: Hej Brødre. Er spermtøsen dansk? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 17. Januar, 2021 Advarsel skrev, den 15.1.2021 at 16:57: https://annoncelight.dk/showad/289216 Bemærk den totalt utroværdige formulering i annoncen: "jeg gør dette et par gange om året når jeg trænger og ikke kan lade være." Yeah, right. Hun har allerede annonceret 4-5 gange i 2021. Hvad forventede du? En jomfru? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 17. Januar, 2021 @Gbspermtøsen lyder super i fin anmeldelse. Hvis nu korona kan blive avskaffet så vi fjellaber kan komme afsted og nyde jeres lidderlige piger/pigebesøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Januar, 2021 Karsteng skrev, for 14 timer siden: Hvad forventede du? En jomfru? Jeg har sådan set skrevet, hvordan jeg mener det kan læses. Hvorfor spørger du? Jeg har intet skrevet, der antyder jeg forventer en jomfru, din fantasi er lidt for livlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 18. Januar, 2021 Det er meget sjovt at hun får pisse dårlige anmeldelser.... bare lige på nær når det er nye profiler der anmelder hende. Det kunne være man skulle prøve bare for sjov skyld om man får en god eller dårlig oplevelse.... jeg hælder dog mest til at tro de dårlige 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Abp 59 Skrevet 18. Januar, 2021 Har lige lagt mærke til at hende her og Den Lille Røde har samme tlf-nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 18. Januar, 2021 Abp skrev, for 1 time siden: Har lige lagt mærke til at hende her og Den Lille Røde har samme tlf-nummer. Så deler de nok både telefon, telefonregning og lokation og måske alfons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Abp 59 Skrevet 18. Januar, 2021 Huntman skrev, for 53 minutter siden: Så deler de nok både telefon, telefonregning og lokation og måske alfons Ja ihvertfald lokation. Mener jeg har læst et sted at de deler sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arild 68 Skrevet 18. Januar, 2021 @Kubrick tro mig, hun er virkeligt ikke noget du vil spilde dine penge på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 18. Januar, 2021 Kubrick skrev, for 9 timer siden: Det er meget sjovt at hun får pisse dårlige anmeldelser.... bare lige på nær når det er nye profiler der anmelder hende. Det kunne være man skulle prøve bare for sjov skyld om man får en god eller dårlig oplevelse.... jeg hælder dog mest til at tro de dårlige Hej Kubrick Jeg ved sgu ikke om det er mig der ikke kan finde rundt i reglerne herinde, om hvornår man som ny profil, kan/må poste sin første positive anmeldelse. Skal man have været medlem i x antal år? Have anmeldt x antal besøg negativt, før man må anmelde en positivt? Have x antal likes eller hvad det kan hedde? Jeg kan ikke finde nolge regler om det, håber du kan hjælpe. Noget du ved om der er regler om? Go jagt på den gode oplevelse til alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 18. Januar, 2021 Altid2 skrev, for 26 minutter siden: Hej Kubrick Jeg ved sgu ikke om det er mig der ikke kan finde rundt i reglerne herinde, om hvornår man som ny profil, kan/må poste sin første positive anmeldelse. Skal man have været medlem i x antal år? Have anmeldt x antal besøg negativt, før man må anmelde en positivt? Have x antal likes eller hvad det kan hedde? Jeg kan ikke finde nolge regler om det, håber du kan hjælpe. Noget du ved om der er regler om? Go jagt på den gode oplevelse til alle Det er jo ikke sådan at man ikke må komme med en positiv anmeldelse som nyt medlem. Det skal man altid være velkommen til... og det mener jeg heller ikke det jeg nævnte... Det er bare tydeligt at lige med GBTøsen at de positive anmeldelser kun kommer fra nye medlemmer. Deri ligger der en relativ forskel.... ikk’? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 18. Januar, 2021 Kubrick skrev, for 19 minutter siden: Det er jo ikke sådan at man ikke må komme med en positiv anmeldelse som nyt medlem. Det skal man altid være velkommen til... og det mener jeg heller ikke det jeg nævnte... Det er bare tydeligt at lige med GBTøsen at de positive anmeldelser kun kommer fra nye medlemmer. Deri ligger der en relativ forskel.... ikk’? Måske hun kan genkende os nye medlemmer, også gør hun sig umage? jeg spørg hende næste gang.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Polledreng 11 Skrevet 19. Januar, 2021 Altid2 skrev, for 11 timer siden: Måske hun kan genkende os nye medlemmer, også gør hun sig umage? jeg spørg hende næste gang.... Der må være plads til alle indlæg, også de mindre gode. Det er vel det der er meningen med E.G. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 103 Skrevet 19. Januar, 2021 Hvis man skal svinge sig op på det eftertænksomme niveau. Kunne man argumentere for at brugere med få anmeldelser, måske også har få erfaringer. Man skulle derfor måske genoverveje, om det man har oplevet er rigtig godt eller rigtig skidt, da ens sammenligningsgrundlag er begrænset. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid2 38 Skrevet 20. Januar, 2021 Goldbæk skrev, for 21 timer siden: Hvis man skal svinge sig op på det eftertænksomme niveau. Kunne man argumentere for at brugere med få anmeldelser, måske også har få erfaringer. Man skulle derfor måske genoverveje, om det man har oplevet er rigtig godt eller rigtig skidt, da ens sammenligningsgrundlag er begrænset. Hej Goldbæk Med fare for at det skal stikke af, så har jeg jo bare skrevet om, ja netop mit besøg hos den i mine øjne frække GBspermtøs som i min lille bitte verden gav et blow, som jeg syntes var helt kanon,. Vi mænd er jo max forskellige, med hvad vi syntes er godt, frækt, lækkert og hvad vi nu kan komme i tanke om, den ene syntes det er godt med en finger i måsen, den anden syntes det er skidt osv...... jeg kan jo af gode grunde ikke skrive, hvad du eller andre syntes er et godt blow, så derfor skrev jeg bare hvad min oplevelse hos hende var. Vi ved jo også godt alle samme, at i det her game handler det jo også om kemi, er den der bliver det hele måske lidt bedre, den var der her.... Du nævner erfaring, det var ikke mit første besøg hos en gudinde, det havde jeg da jeg tog en spiller hos hende 2 dage før, nej gas det var måske besøg nr et sted mellem 30, 40 stykker, så ikke den vilde erfaring men heller ikke hel grøn, tænker jeg, det skal andre nok fortælle mig Det handler måske også om forventninger hos os mænd, det var jo ikke en livs ledsager jeg søgte, men en forløsning, en opbygget liderlighed, der skulle en udløsning til, en lyst til det en eller det andet, jeg købte en ydelse til en oplyst pris, af en gudinde, og i min lille bitte verden var det kanon godt, ikke verdens bedste blow, men nu jeg tager udgangspunkt i det du selv skriver, var min oplevelse, rigtig godt eller rigtig skidt....... jeg går så med rigtig godt, og husk DET VAR MIN OG KUN MIN OPLEVELSE, jeg valgte at skrive om. Og nu kommer den så lige en gang til..... Go jagt på den gode oplevelse til alle 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 302 Skrevet 21. Januar, 2021 Goldbæk skrev, den 19.1.2021 at 22:34: Hvis man skal svinge sig op på det eftertænksomme niveau. Kunne man argumentere for at brugere med få anmeldelser, måske også har få erfaringer. Man skulle derfor måske genoverveje, om det man har oplevet er rigtig godt eller rigtig skidt, da ens sammenligningsgrundlag er begrænset. Hvis man skal hæve sig op på det eftertænksomme piedestal - ophøjede stadie, så kan man vel ikke udlede at en bruger med få anmeldelser har en lille erfaring - man burde vel kun kunne udlede (vide) at denne bruger har få anmeldelser. Max 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg