Snedker 123 Skrevet 14. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/308902 er der nogen der ved noget om hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 14. Januar, 2021 He he Det er da første gang jeg har set en jobannonce som alfons / pimp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Snedker skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/308902 er der nogen der ved noget om hende? Vil nok anbefale dig at få en gratis prøvetur, inden du afgiver bud Evt. kan jeg mod betaling, foretage syn og prøvekørsel Redigeret 14. Januar, 2021 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Januar, 2021 Der faktisk lige en mand i vores lille landsby der er blevet anholdt for at sælge sin mishandlede kone til mænd.. Altså som prostitueret.. Man skal nok passe på som mand hvad angår denne slags annoncer.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 14. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden: Der faktisk lige en mand i vores lille landsby der er blevet anholdt for at sælge sin mishandlede kone til mænd.. Altså som prostitueret.. Man skal nok passe på som mand hvad angår denne slags annoncer.. Måske har en af køberne ikke fundet, det var i orden og har anmeldt manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 14. Januar, 2021 Så er annoncen væk igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 14. Januar, 2021 Der er jo par der tænder på det. Fik engang kontakt til et par via Scor, som søgte en Herre der kunne opdrage konen. Første gang mødtes vi alle tre over lidt godt, at spise, talte om alt mellem himmel og jord, og lidt om deres fantasi, som de slet ikke var færdig med at udvikle. Og da de kørte regnede jeg sådan set ikke med, at høre mere til dem, da de var meget usikker på, hvad det var de søgte. Efter et har dage kom der er mail, hvor de takkede for snakken og maden. I mit svar, skrev jeg bl.a. Et setup, kunne være: Den uopdragen kone bliver sat af uden for, for huset og går op og stiller sig foran døren, maden sender mig en SMS med besked om, at konen er klar og jeg lukker hende ind. Når hun er rettet af sender jeg manden en SMS med besked om, at hun bliver sat uden for døren kl. xxxx. Det syntes de var en god ide, så næste gang jeg overnattet i sommerhuset, stod det sin prøve, efter godt et år med en del møder, var deres profil pludselig væk og jeg hørte ikke mere fra dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Måske har en af køberne ikke fundet, det var i orden og har anmeldt manden Nej hun flygtede selv fra kælderen hvor han lejede hende ud.. Sjovt nok havde ingen af hendes kunder opdaget noget.. Eller ligesom mænd der besøger piger under kummerlige forhold men som også vender det blinde øje til.. Redigeret 14. Januar, 2021 af JenniferRomantica 3 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksenqvinde Skrevet 14. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden: Nej hun flygtede selv fra kælderen hvor han lejede hende ud.. Sjovt nok havde ingen af hendes kunder opdaget noget.. Eller ligesom mænd der besøger piger under kummerlige forhold men som også vender det blinde øje til.. Ækelt, at nogen tænder på den slags mishandling Et er rollespil, noget andet er virkeligheden. Har ingen respekt for bagmænd i denne branche ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Januar, 2021 Voksenqvinde skrev, for 4 timer siden: Ækelt, at nogen tænder på den slags mishandling Et er rollespil, noget andet er virkeligheden. Har ingen respekt for bagmænd i denne branche ! Ja det må også være svært efterhånden at finde ud af hvem af os piger der har bagmænd eller er handlet og hvem der ikke er.. De fleste bagmænd har vel efterhånden opdaget at gæsterne reagerer på dårlige forhold og evt anmelder pigerne i de tilfælde hvor det er tydeligt at pigerne ikke er der af egen fri vilje.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 515 Skrevet 14. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Ja det må også være svært efterhånden at finde ud af hvem af os piger der har bagmænd eller er handlet og hvem der ikke er.. De fleste bagmænd har vel efterhånden opdaget at gæsterne reagerer på dårlige forhold og evt anmelder pigerne i de tilfælde hvor det er tydeligt at pigerne ikke er der af egen fri vilje.. Ja, det er stort set umuligt at vurdere som kunde. Der er selvfølgelig nogle helt åbenlyse skæbner derude, hvor man kan for langsomt kan få benene på nakken som kunde. Og der er andre, hvor man ikke er i tvivl om gensidigheden i arrangementet. Men frivillighed kan vel gradbøjes. Mellem yderpunkterne 'tvang' og 'lystdrevet' findes der jo en gråzone af økonomisk nødvendighed, misbrug og andre situationer, hvor salg af sex er valgt mere af nødvendighed end lyst. Det triste er, at der åbenlyst er et kundesegment, som er fuldstændigt ligeglade :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg