Gæst Skrevet 12. Juni, 2013 Er vi stolte af vores landshold? Jamen hvad fanden sker der? magen til lort er da aldrig sket før Her var jeg eller ladet op klar til kamp. Glad og tilfreds, havde endda været ude og få en omgang fisse lidt før på dagen Så når man knap op sætte sig og være klar, før man tænker "hvad helvede laver i"...... ja den tanke var så i hovedet mere eller mindre resten af kampen ÆÆÆÆHHHHHHHHHHH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2013 Er vi stolte af vores landshold? Jamen hvad fanden sker der? magen til lort er da aldrig sket før Her var jeg eller ladet op klar til kamp. Glad og tilfreds, havde endda været ude og få en omgang fisse lidt før på dagen Så når man knap op sætte sig og være klar, før man tænker "hvad helvede laver i"...... ja den tanke var så i hovedet mere eller mindre resten af kampen ÆÆÆÆHHHHHHHHHHH Æh er det en sportsgren du taler om? Eller grill landsholdet, eller hva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 12. Juni, 2013 Vi snakker selvfølgeligt fodbold, men efter hvad jeg ved er Danmark ikke med ved Nude European Football Championship desværre. Men havde Danmark et hold med ville jeg støtte dem alt hvad jeg kunne Video Foto 1 Foto 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Juni, 2013 Jeg stoppede med at se kampen efter 0-3, fuck en total skuffelse, mon vi skal skifte nogle spillere eller Morten ud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. Juni, 2013 Efter kampen i tirsdags mod en anden af de kaukasiske bjergrepublikker, som vi altid har så stort besvær med, stod skriften da ellers tydeligt på væggen. Rommedahls dybe stik har været frugtesløse, ligesom landsholdet generelt haft problemer med at knalde den i kassen. Godt, man selv kan :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 12. Juni, 2013 Ja, gu' er vi sku' da stolte af vores landshold!!! De spillede jo PERFEKT.... i de første 27 sekunder af kampen... så det var jo KUN den resterende del af kampen der var problemer med. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 12. Juni, 2013 Enig, vi styrede jo kampen fuldstændigt, indtil de fik det første mål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 12. Juni, 2013 Vi snakker selvfølgeligt fodbold, men efter hvad jeg ved er Danmark ikke med ved Nude European Football Championship desværre. Men havde Danmark et hold med ville jeg støtte dem alt hvad jeg kunne Video Foto 1 Foto 2 Hende værten i videoen måtte da gerne spille med. God damn hun er lækker! Men ja, kampen i går var ikke super. Og nej, pt. ikke stolt at landsholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2013 Morten Olsen havde jo ret da han allerede før træningskampen mod Georgien sagde, at Armenien er et meget bedre hold end Georgien, og det holdt jo som bekendt hårdt med at slå Georgien, så det er vel logisk med det meget lidt flaterende resultat i aftes. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 12. Juni, 2013 Jo men hvordan skal det så ikke gå når vi skal møde stormagten Malta, som lige har slået Armenien 1-0 ude? :? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 12. Juni, 2013 Det var da en meget god kamp, vi slap da med kun at tabe 4-0.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 12. Juni, 2013 Efter kampen i tirsdags mod en anden af de kaukasiske bjergrepublikker, som vi altid har så stort besvær med, stod skriften da ellers tydeligt på væggen. Rommedahls dybe stik har været frugtesløse, ligesom landsholdet generelt haft problemer med at knalde den i kassen. Godt, man selv kan Ja, på udebane Men det her var jo på hjemmebane :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 12. Juni, 2013 Ja, på udebane Men det her var jo på hjemmebane Mr. X klarer det også meget fint på egen hjemmebane :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Juni, 2013 Er vi stolte af vores landshold? Jamen hvad fanden sker der? magen til lort er da aldrig sket før Her var jeg eller ladet op klar til kamp. Glad og tilfreds, havde endda været ude og få en omgang fisse lidt før på dagen Så når man knap op sætte sig og være klar, før man tænker "hvad helvede laver i"...... ja den tanke var så i hovedet mere eller mindre resten af kampen ÆÆÆÆHHHHHHHHHHH JA FANDME, der er da ikke noget mere tidsspilde at se på :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Juni, 2013 Vi snakker selvfølgeligt fodbold, men efter hvad jeg ved er Danmark ikke med ved Nude European Football Championship desværre. Men havde Danmark et hold med ville jeg støtte dem alt hvad jeg kunne Video Foto 1 Foto 2 Hvorfor kalde det "Nude European Football Championship" når de har trusser på? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 14. Juni, 2013 Hvorfor kalde det "Nude European Football Championship" når de har trusser på? Se på foto, deres over og underdele ryger som kampen skrider frem :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg