Hop til indhold
Gnomen

30 personer sigtet for at have åbne bordeller i København - TV2 Nyheder

Recommended Posts

Guest Kammerherre
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Der er gode grunde til, at det ikke kan/skal foregå hos mig...

Ja ved vidst godt hvad du mener, det er ikke alle der har mulighed for at invitere en pige ind i sit private hjem, jeg er heldigvis herre i mit eget hus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 10 minutter siden:

Ja ved vidst godt hvad du mener, det er ikke alle der har mulighed for at invitere en pige ind i sit private hjem, jeg er heldigvis herre i mit eget hus

Hus, jeg troede kun du havde et kammer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 44 minutter siden:

Altså hvis I er så misundelige, så kan I da bare blive gigoloer :D 

Helt ærligt, har da mange gange ønsket jeg kunne tjene nogen gode lommepenge på sex.

Men det bliver ikke aktuelt:) har ikke nerver og mod, til sådan et job.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Når kvinden her så endelig har fået den fordi hun er så fysisk og - eller psykisk dårlig, at hun ikke engang kan lave få timers arbejde, så er det virkelig at pisse på systemet, og alle de andre der kæmper en kamp for at blive førtidspensionister, at hun arbejder som prostitueret. Jeg kan virkelig ikke forstå, at du synes det er Ok. 

Herinde læser vi tit om, hvor krævende fysisk og psykisk det er, at arbejde som GP. 

Man kan godt sidde med den fornemmelse, at hun har løjet sig til den førtidspension. Måske en anden havde fortjent den bedre. 

Tja måske har du ret. Måske er det sandheden

eller måske har hun ikke løjet. Måske er sandheden at hun lige har en periode hvor hun har lidt energi til at tjene lidt ekstra penge. Måske ved hun af erfaring med at hendes energi er flygtig og kun holder et par måneder før hun dykker igen. 

Måske har hun gået målrettet efter en førtidspension fordi hun er så uendelig doven at hun ikke gider arbejde 

Eller måske har hun ønsket et liv ligesom mange andre men har efter uendelige nederlag på arbejdsmarkedet opgivet at leve " ligesom alle andre" 

Det er jo ikke til at vide. Jeg kender hende ikke og jeg kender ikke hendes forudsætninger for at følge samfundets regler. 

Hvad jeg ved er at der findes rigelige med fordømmende mennesker i vores lille indspiste land 

Men er der nogle steder man kan anmelde dem? 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Eller er det kun GP'er man jagter?

Nu er det jo formentlig sådan, at kun GP’er er så kloge, at de reklamerer på det store internet med, at de holder åben. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Hvad jeg ved er at der findes rigelige med fordømmende mennesker i vores lille indspiste land 

Er der nogle steder man kan anmelde dem?

Det er hverken ulovligt at være fordømmende i den henseende eller naiv for den sags skyld, så vi går vist begge to fri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
Anonym bruger skrev, for 13 minutter siden:

Hus, jeg troede kun du havde et kammer :D

Jeg er godsejer, så jeg har mange kamre, der er altid plads til en til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 8 minutter siden:

Det er hverken ulovligt at være fordømmende i den henseende eller naiv for den sags skyld, så vi går vist begge to fri.

Du har ret. 

Jeg er skyldig 

Jeg er naiv . Jeg tror nemlig på det bedste i mennesker. Uanset. Det er en af de egenskaber jeg er allermest stolt af, at have. Jeg tror på det gode og jeg SER  det gode i mennesker . Det er det jeg kan. Det er det jeg er skyldig i. :) jeg er en stolt skyldig der går med oprejst pande til skafottet  ;)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Du har ret. 

Jeg er skyldig 

Jeg er naiv. Jeg tror nemlig på det bedste i mennesker. Uanset. Det er en af de egenskaber jeg er allermest stolt af, at have. Jeg tror på det gode og jeg SER  det gode i mennesker . Det er det jeg kan. Det er det jeg er skyldig i. :) jeg er en stolt skyldig der går med oprejst pande til gabestokken ;)

Det synes jeg nu også godt, at jeg kan og anser mig også selv som er godt menneske. Og når nu du ser det gode i mennesker, hvorfor kalder du så egentlig mig fordømmende. Det virker jo negativt. Du kunne også tage det andet perspektiv, at jeg kæmper for dem, der faktisk har brug for en førtidspension da det er deres eneste mulighed for en indtægt. 

Men man skal også kunne konkludere på rent fakta. Så kan der være forskellige årsager til, hvorfor kvinde har gjort som hun har. Men at få udbetalt førtidspension og samtidig arbejde som GP, det hænger bare overhovedet ikke sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mystisk med alt det corona pis og så meget opmærksomhed den ligegyldige virus kan sprede..det er meget få danskere der kender nogen der er døde af corona men langt de fleste af os kender nogen der er døde af kræft..-_-

men selvf.. med den rette promovering kan den virus holde kællingen på tronen !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Nu vi er igang skulle vi så ikke også anmelde andre for at være glade? 

Jeg er f. eks ret træt af at min underbo griner højt, ofte dyrker sex og tilsyneladende har det sjovere end jeg? ( Det er lydt hvor jeg bor) 

Hvor vover de? Og forleden hørte jeg i opgangen at de planlagde en fest for alle deres venner når alt var åbnet op igen 

Det synes jeg er for galt. Ingen ved hvornår landet åbner op så overhovedet at tale om at feste gør mig i  dårligt humør og det er da uretfærdigt at de gør mig i dårligt humør. De bør være lige så nedtrykte som mig. 

Jeg spionerer dem derfor for at finde en eller anden ting jeg kan anmelde dem for så jeg kan få deres smil til at blive lige så stift og bittert som mit. 

For jeg kan jo ikke melde dem for at være gladere end jeg. Det ved jeg. Jeg må jo følge loven, men jeg er til gengæld sikker på de bryder den på den ene eller anden måde. Så glade som de er må der helt sikkert stikke noget under som jeg kan bruge. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 31 minutter siden:

Nu er det jo formentlig sådan, at kun GP’er er så kloge, at de reklamerer på det store internet med, at de holder åben. 

Måske, men hvad med stikkeribranchen? De burde vel kunne finde en frisør eller ti?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 11 minutter siden:

Det synes jeg nu også godt, at jeg kan og anser mig også selv som er godt menneske. Og når nu du ser det gode i mennesker, hvorfor kalder du så egentlig mig fordømmende. Det virker jo negativt. Du kunne også tage det andet perspektiv, at jeg kæmper for dem, der faktisk har brug for en førtidspension da det er deres eneste mulighed for en indtægt. 

Men man skal også kunne konkludere på rent fakta. Så kan der være forskellige årsager til, hvorfor kvinde har gjort som hun har. Men at få udbetalt førtidspension og samtidig arbejde som GP, det hænger bare overhovedet ikke sammen. 

Hvor kalder jeg dig fordømmende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

For jeg kan jo ikke melde dem for at være gladere end jeg. Det ved jeg. Jeg må jo følge loven, men jeg er til gengæld sikker på de bryder den på den ene eller anden måde. Så glade som de er. 

Ergo: alle som er tilfreds bryder mod lagen. Jeg er kommet til samme konklusion, især eftersom jeg selv altid bliver så glad når jeg har lykkets med en lille forbrydelse. I Sverige har vi en talemåde: "Ett lagbrott om dagen är bara bra för magen" (en forbrydelse om dagen er supergodt for maven).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Kammerherre skrev, for 59 minutter siden:

Det er vi en del, som ikke er.:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 19 minutter siden:

Hvor kalder jeg dig fordømmende? 

Nemt at udlede af dit skriv! De eneste du ikke har positive forventninger til er jo sådan en som mig. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Det er vi en del, som ikke er.:rolleyes:

Nej, jeg er heller ikke herre i @Kammerherre's hus desværre. Skal vi prøve at gøre en fælles fremstød?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Ergo: alle som er tilfreds bryder mod lagen. Jeg er kommet til samme konklusion, især eftersom jeg selv altid bliver så glad når jeg har lykkets med en lille forbrydelse. I Sverige har vi en talemåde: "Ett lagbrott om dagen är bara bra för magen" (en forbrydelse om dagen er supergodt for maven).

Det er jo heller ikke pisse svært at bryde en lov i Sverige, det er nærmere en kunst at undgå det :D

m

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, Lige nu:

Det er jo heller ikke pisse svært at bryde en lov i Sverige, det er nærmere en kunst at undgå det :D

Fortæl fortæl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 18 minutter siden:

For jeg kan jo ikke melde dem for at være gladere end jeg. Det ved jeg. Jeg må jo følge loven, men jeg er til gengæld sikker på de bryder den på den ene eller anden måde. Så glade som de er må der helt sikkert stikke noget under som jeg kan bruge. 

Dit skriv her minder mig om en anden tråd der lige er startet op, hvor der bl.a. skrives at nogle GP’er herinde bliver meget fornærmede, hvis man kritiserer dem lidt eller er uenige med dem. 

Nu lyder du som lille Lise, der ikke måtte få en rød slikkepind, men måtte nøjes med en grøn. 

Skulle have holdt mig til en tidligere kommentar om ikke, at indlede mig i diskussioner med dig mere. Du har altid ret og går man imod dine holdninger og meninger, så bliver du i den grad fornærmet og synes faktisk du bliver lidt ubehagelig. Du synes sikkert det samme om mig. 

Jeg skal ikke forstyrre ladyen mere. På forhånd undskyld og god aften til dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 3 minutter siden:

Nemt at udlede at dit skriv! 

Jeg kan jo ikke styre hvad du udleder af mit skriv. Men faktum er at jeg ingen steder har kaldt dig fordømmende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Hmmm - det er vel ikke nogen forbrydelse?:huh:

Næhh, bare i holder jer ovre ved jer selv og ikke prøver på at pådutte os andre jeres røde frelste holdninger..og når i så alligevel føler trang til at leve livet så kommet i herover og skaber jer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...