Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også besøgt Gitte for godt 5-6 år siden.

Jeg syntes at det var en ganske god massage jeg modtag. Grundig og til tider hård, som jeg havde ønsket det, og brug for, følte jeg.

Min oplevelse var ganske positiv, startede med et bad, ind på briksen og Gitte gik i gang. Jeg havde opsøgt Gitte med henblik på en god gang hel-krops massage, og så måtte vi se hvad der siden skulle ske, og jeg havde ikke sat næsen op efter andet et et HJ, hvis det var.

Gitte havde da også fra tid til anden lidt fokus på de nedre regioner, men det virkede ikke rigtigt på mig, og det var heller ikke det jeg lige søgte, hvilket jeg lod Gitte vide. Gitte accepterede dette fuldt ud og vi snakkede videre indtil jeg blev sendt i bad igen, og blev vasket ren for olie på ryggen, af Gitte.

Vi afregnede og jeg kørte videre 1 times tid efter jeg var ankommet.

Jeg kunne godt finde på at komme igen, om ikke andet, så for massagens skyld, Jeg syntes den en af de mere grundige/effektive jeg har fået.

Jannik kbh skrev, for 10 timer siden:

Tørre røvelse , er det nord eller syd for Slagelse ?

Nok mere Vest for Slagelse, ud af Slagelse Landevej.

Redigeret af migigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, den 22.11.2023 at 08:27:

Jeg har også besøgt Gitte for godt 5-6 år siden.

Jeg syntes at det var en ganske god massage jeg modtag. Grundig og til tider hård, som jeg havde ønsket det, og brug for, følte jeg.

Min oplevelse var ganske positiv, startede med et bad, ind på briksen og Gitte gik i gang. Jeg havde opsøgt Gitte med henblik på en god gang hel-krops massage, og så måtte vi se hvad der siden skulle ske, og jeg havde ikke sat næsen op efter andet et et HJ, hvis det var.

Gitte havde da også fra tid til anden lidt fokus på de nedre regioner, men det virkede ikke rigtigt på mig, og det var heller ikke det jeg lige søgte, hvilket jeg lod Gitte vide. Gitte accepterede dette fuldt ud og vi snakkede videre indtil jeg blev sendt i bad igen, og blev vasket ren for olie på ryggen, af Gitte.

Vi afregnede og jeg kørte videre 1 times tid efter jeg var ankommet.

Jeg kunne godt finde på at komme igen, om ikke andet, så for massagens skyld, Jeg syntes den en af de mere grundige/effektive jeg har fået.

Nok mere Vest for Slagelse, ud af Slagelse Landevej.

Det lyder da som om du var vældig tilfreds , tak for det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Gitte. Det er noget af det bedste massage jeg har fået nogensinde, hun kan tage fat. Nyder også når hun kæler for mine nosser, pik og røv stille og roligt undervejs. Hun er smilende og meget snaksagelig. Har besøgt en del gange faktisk, og det er fordi massagen er så god. Gitte er jo super sød, og kan kun anefale hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hamderjyden skrev, den 11.1.2021 at 22:08:

Hej alle på eroguide

Nu har jeg nydt af alle jeres anmeldelser de seneste år, så jeg tænkte det var på tide at give lidt igen i denne kedelige periode....

Jeg var i starten af september på besøg hos Gittes massage syd for slagelse, og vil gerne fortælle om min oplevelse der.

Link: https://annoncelight.dk/showad/254277

Lidt spontant på vejen over Sjælland på vej mod Jylland, overtog lysten til en gang kvindelig berøring. Jeg havde tidligere læst jeres anmeldelser af Gitte og hendes kyndige behandling. Så det var oplagt at høre om hun havde en ledig tid, dog med kort varsel.. Fandt hurtigt Gittes nummer på annoncelight.dk. Slog nummeret ind i telefonen og ringede til Gitte, der hurtigt svarede mit opkald. Desværre var hun optaget af anden kunde på det ønskede tidspunkt... Øv..

5 min senere tikkede der en SMS ind, den anden kunde havde udeblevet, til mit store held;) I SMS’en stod også Gittes adresse, godt ude på landet i fredelige omgivelser. 10 min senere parkerede jeg i gården, og blev modtaget i døren af en køn kvinde, med dejlige bløde former.

Gitte er, til dem der ikke ved det, en skøn kvinde i sin bedste alder. (Slutningen af 50’erne).

Efter et hurtigt bad, blev det tid til en times massage. I bar røv blev jeg blev vist ind i et lille hyggeligt lokale hvor jeg skulle ligge mig på massagebriksen. 

Gitte startede herefter en super dejlig behandling, hvor hele kroppen blev grundigt masserer af Gittes skønne hænder. En dejlig hård massage man ikke oplever ret mange steder. 
Undervejs blev der snakket lystigt om hvilke smerter jeg havde i kroppen, og Gitte fandt flere ømme punkter jeg ikke viste jeg havde.

Emnet som er svært at undgå, er jo altid massagens afslutning. Heldigvis fremgår det jo meget tydeligt ud fra Gittes annonce hvad hun tilbyder.:P

Undervejs i massagen blev der pirret og kælet for de nedre dele flere gange. Ikke i en voldsom grad, men lige tilpas til at blive jævnt opstemt hver gang.

Midtvejs i seancen blev jeg bedt om at vende mig om, og herefter blev der kælet lidt oftere for de ædlere dele. :)

Da vi nærmede os afslutningen, smed Gitte toppen, og hendes store dejlige bryster kom til syne. Gitte er ingen lille nips, men en super dejlig kvinde med bløde berøringsvenlige former. Hun lagde heller ikke skjul på, at det var meget tilladt at røre og kæle for hendes dejlige barm.

Afslutningen var i top og klart en af de bedre jeg har oplevet.

Summa summarum. Gitte er en fantastisk dejlig kvinde, der virkelig kan sit kram! Massagen er i top, hun er sød og underholdende. Og absolut et besøg hver, jeg kommer helt sikket tilbage næste gang mulighede byder sig!

Stedet 10/10

Massagen 10/10

Gitte 9/10

Hilsen HamderJyden

Tak for en god, udførlig beskrivelse :) Det lyder vikelig lækkert og fristende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...